Tutumpi sieltä tunteiden ja tuoksujen puolelta tää hahmoAlkuperäinen kirjoittaja Kävijä;22859359:Se on se kolmisanainen, mutta se kaksisanainen 6+5 on hakusassa.
Tutumpi sieltä tunteiden ja tuoksujen puolelta tää hahmoAlkuperäinen kirjoittaja Kävijä;22859359:Se on se kolmisanainen, mutta se kaksisanainen 6+5 on hakusassa.
ei kyllä selviä mistään näyttelijälistoistaAlkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;22859306:Toisen keksin heti, punapää, toisen punapään kaveri... Mut toinen uupuu multakin *muoks* Eipäs puutukaan, en vaan osaa laskee kirjaimia
Niin siis kumpi? L.F ja A.Aei kyllä selviä mistään näyttelijälistoista
anna kirjain millä alkaa
voi kiitos ;-) voinko auttaa sua ?Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;22859438:Niin siis kumpi? L.F ja A.A
mikä yhdistää A.A:ta ja B.L? 10 kirjaintaAlkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;22859438:Niin siis kumpi? L.F ja A.A
No ei ihme ettei löytynyt, kun puuttuu tuostakin lopusta yksi t-kirjain. Noita puuttuvia kirjaimia on tässä relaatiossa kyllä riittänyt ihan vaivaksi asti.Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;22859438:Niin siis kumpi? L.F ja A.A
Mulla on tuo pitkä, saanko vaihdossa sen 8-kirjaimisen??tT, onko sulla tuo myrskyn pitkä tai B.L.:n ja sen toisen naisen yhistävä 10?
Tuo 7+11 on maailmankuulu kirjailija, jolla on samanniminen teos.Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;22859520:Voit, jos sulla on noita myrsky-sanoja 8 tai 7+11??
Kiitos!Tuo 7+11 on maailmankuulu kirjailija, jolla on samanniminen teos.
Emmä tarviikkaan sitä enää. Ja vinkinkin tuohon kasiin sait, myöhästyin!Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;22859584:Mulla on tuo pitkä, saanko vaihdossa sen 8-kirjaimisen??
minkähän maalaisia + olen copypastannut taas kaiken mahdollisen juustosivuilta.Minulla ei tule juustosta suoraan mitään 6-kirjaimista. Tuo 8 on juustomerkki, samoin se 5, jos sitä tarkoitit.
Maanosamikä yhdistää sveitsin ja hollannin ?
mitä tullee olympialaisiin ??? ei kesä ei talviolympia molemmat pitkät ?