oletteko käyneet lasten kanssa muumimaassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikku lilja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pikku lilja

Vieras
milloin kävitte ja millainen paikka se on? saako siellä ottaa valokuvia? mitä siellä voi tehdä ja onko kallis sisäänpääsy?

kehtaisinko mennä sinne ensi kesänä yksin? olen 25v enkä ole ikinä käynyt ja tekisi niin mieli mennä.

Kesinä -09 ja -10. Kiva paikka oli. Pääsymaksut näkyy nettisivuilta. Saa ottaa valokuvia. Siellä on paljon mm. japanilaisia turisteja ilman lapsia, joten kehtaa kyllä hyvin mennä yksinkin. Itse olin vähintään yhtä innoissani kuin lapset!

Mun mielestä se oli kiva paikka,saa ottaa valokuvia ja paljon siellä on näkemistä ja tekemistä. Enemmän sä saat siitä irti ilman lasta :D Eikä ketään kiinnosta meetkö yksin vai lapsen kanssa, mun mielestä siellä on niin paljon porukkaa, lapsia ja oli yks polttariseuruekin, että ei kukaan kattele kenen kanssa liikut.

Olen käynyt lasten kanssa. Ihan liian ylimainostettu. V. 2007 oli ainakin paikat melko "rähjäisessä" kunnossa ottaen huomioon sen, että kaikki maksoi niin hirveästi. Sissänpääsy on kallis ja kuvia saa ottaa. Paljon katseltavaa, mutta enemmän lapsille suunnattua. Tekemistä siellä ei juurikaan ole.

Lähes kaikki muut lasten huvittelukohteet on kierretty, mutta ei, ei muumimaata. :)
On käyty:

Tropiclandia
Sanifani
Serena
Linnanmäki
Jukujukumaa
Jukupark
Wasalandia
Särkänniemi
Visulahti
Puuhamaa
Suomen Tivoli
Ja vielä jotain, joita en nyt muista

Me ei tykätty. Tosin voi olla, että meillä oli vähän liikaa ns. vaatimuksia ja kuvitelmia kyseisestä paikasta. Minusta kun ei vain riitä se, että siellä seisoo ihmiset muumi-puvut päällä ja hyppivät ja sitten on rakennettu iso muumitalo keskelle kaikkea. Pitää olla jotain muutakin, varsinkin kun on sisäänpääsymaksu melkoinen. Euroopan ns. vastaavat paikat on paljon hienompia. Esim. ruotsissa se Peppimaa.

En oo kuullut että olis kadonnut..Itsellä vaan on aina muutakin tavaraa vaunuissa niin en oo uskaltanut jättää. Mutta yksin siellä on varmasti myös mukavaa ja ihmeteltävää ja uikkarit mukaan..siellä on hyvä uimaranta :)

Me oltiin siellä toissakesänä - lapset oli 2v. ja 5v.- ja ihan kiva paikka oli ja kaksi päivää viihdyttiin. Ruokailu oli kallista, joten omat eväät kannattaa ottaa mukaan tai tankata jossain muualla. Me ainakin jätettiin rattaat välillä parkkiin jonnekin, eikä niistä hävinnyt mitään, lähinnä siis eväät oli rattaissa ja varavaatteet ja vaipat. Me oltiin alkukesästä, joten ei olut kova ryysis.

Yhteistyössä