N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voin 2 pojan äitinä kertoo, että se "innostus" laantuu kun sun on oikeesti PAKKO ostaa niitä vaatteita ihan jatkuvasti. Esikoinen on 10v, ja oliskohan pari kuukautta kun kestää farkut ehjänä, puhumattakaan kengistä yms ulkovaatteista (ja merkistä riippumatta). Ja kun se osaa jo vaatia tietynlaisia, mitkä ei aina vastaa äidin mieltymyksiä. Toi 5v onneks vielä pukee ne mitä mä käsken
.
Poika ja 7kk joten ensimmäisiä haalareita ostamassa(talvihaalari tietysti on), keväällä sekoan varmaan sitten huppareista jne
Voi sitä ärsytyksen määrää kun poika kasvaa murkkuikään ja äiti yrittää pukea![]()
No ihan varmasti!Se on kivaa kun saa vielä pukea tuota, mutta apuva kun hän päättääkin mitä haluaa
KETÄ SITTEN PUEN?! :O Ehkä hurahdan kanini pukemiseen sitten.
Mä myös rakastan ulkoiluvaatteita - ja lapsen vaatteita ylipäätään.Tälle talvelle meillä on 3 haalaria ja yksi kaksiosainen toppapuku sekä villakangastakki kyläilyä yms. varten.
Haalareista tosin kaksi on kokoa 92 ja yksi kokoa 98, mutta ihan kiva, että menevät kaikki nyt tällä hetkellä.
![]()
Enin lapsenvaatehulluus mulla on kyllä hävinnytn (lapsi täyttää 3v.), mutta siltikin mekkojaja tunikoita on käyttökertoihin nähden ihan liikaa. Samoin hameita.
Siinä vaiheessa sä keskityt vaan kestämään sen, että sun lapsi kulkee (sun mielestä) kauheissa vaatteissa. Tai niin mulle on käynyt...
. Luovutin jo sen "stailaamisen", kun tuo esikoinen eskari-iässä ilmoitti, että hän ei halua mitään "vauvahaalaria", ja jos on pakko ottaa haalari niin sitten punanen, kun se on hänen lempiväri!
Pakko sit saada joku kummilapsiOlen niin hurahtanut että monesti meinannu ostaa kaverin lapsille vaatteita, mutta en kehtaa kun se vaikuttaa vähän...
Mutta mieli tekisi
Kyl tää tästä...
Oletko nettishoppaaja, kaupunkishoppajaa vai molempia?![]()
HahahaJuu tuskin kulkee mun NiCo-AkUliina enää kauluspaidoissa tukka kammattuna kuten äiti toivoisi ehhehehe
Sieltä tulee löysiä t-paitoja, lököfarkkua tai päinvastasta ja kauhistelen sitä sitten![]()
Ennen olin molempia. Nykyisin lähinnä kaupunkishoppaaja. Ajan puutteessa teen täsmäiskuja eli käyn kerran kuukaudessa kaupoilla ja shoppaan silloin enemmän. Ja käyn aina vain tietyissä liikkeissä. Joskus ostan jotain nettikaupoistakin. Kirpparilla käyn ehkä kerran parissa kuukaudessa ja yleensä jotain aina löytyy -mulla on hyvät paikat ja tutut myyjät. Ostan myös kavereilta heidän lastensa vanhoja vaatteita.
Mä muuten huomasin jossain kuvassa, että sulla oli upeat vaunut (bugaboot?).![]()
Mitkä haalarit teillä on? Mitkä on sun suosikkimerkkejä lapsen vaatteissa?
Emmaljungat ne valkoset(ko)
Just menossa myyntiin kun ostettiin brion spin-rattaat
Vai tarkotatko nyt niitä? Niissä on tosiaan se Paul Frankin "bugaboon" lämpöpussi, joten sekottaa![]()
Joo. Niitä Spinejä varmaan tarkoitin, koska siihen Frankiin kiinnitin huomiota. Nuo Brion Spinit olikin mulle uusi tuttavuus. Lieneekö jokin uusi malli?
Ticket ja po.p
Okei ostin jo kevääksi sen fleecen...ja ehkä sen fleecehaalarinkin...ja välikausiasun..ja sadetakin...ja vielä PAKKO SAADA välikausihaalari kuhan ne tulee myyntiin!
Mitäs teillä on? JA MITÄS MUILLA? Tehtiin tästä chatti![]()
Mä olen selaillut muutamaa lastenvaateblogia (kai ne sellaisia on, äidit esittelevät mitä ovat tilanneet/ostaneet kun "nää oli vaan pakko saada" tyyliin.
Jäin sitten miettimään että mikä on mulle sellanen juttu, muumimukien lisäksi.(niissäkin innostus laantunut..)
Niin, en oikein keksinyt muuta!
Teillä?
Keittiövälineet, ne ovat heikkouteni. Viimeisimmät tähdelliset ostokseni ovat: kreppitaikinan levitin, tryffelihöylä ja iso rulla paistinarua.
Onko olemassa erikseen paistinarua?
Minulla käytössä ihan tavallista värjäämätöntä puuvillanarua siihen tarkoitukseen...
Nuo kaksi muuta menivätkin sitten korkealta ohi kokkaushorisonttini.
![]()
Keittiövälineet ovat minun lelujani.
Joo. Jokaisella jotakin.![]()