Ajokengät
Muuten vain kengät
Rakastan saappaita
Viimeksi muokattu:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.

Kattelin blogiani ja sieltä löytyi muutama juttu kun olen tytölle säästänyt muistoksi. Hassuiltahan nuo nyt näyttävät kun ovat vanhoja mutta näissä on ollut kova työ ja olen kovasti tykännyt näistä.
Tanssivia karhuja
ja tyttömäistä
![]()
Näitä olenkin mainostanut täällä ennenkin, eli mun ihan eka virkkuutyö ja nämä pääsi pojan pakettiin ja on tykännyt näistä ihan hirmuisesti...
![]()
no noi mä haluun nähdä....

Tosta lärpäkehameesta ei saa mitään järkevää kuvaa...
Lärpäkehameen nimi on kyllä fish tail dress.
Mun omat lempparit on niin tylsiä, niin laitoin tän. Poika valitsi itse ensimmäistä kertaa paidan kaupasta (mun mielestä aivan järkyttävä... Mutta pitihän se ostaa kun vajaa 2-v osoitti jo kiinnostusta valita itse vaatteensa), pipo on pojan tädin tekemä, myös päässyt minun käyttööni kun on niin kiva tommonen lerppa
![]()
Siis ihana paita, mun mielestä! Ja pipo on söpö myös. Ja poikasen verran mitä siitä näkyy!
Juu, kyllä tais poika tietää mikä hälle sopii
Keräsi vielä kukkasia hattuunsa niin ristittiin se meiän pikku ituhipiksi <3
Alkuperäinen kirjoittaja näyttää siltä;22848140:Onko tuo sinun pikkuveli tuossa kuvassa?
Keräsi vielä kukkasia hattuunsa niin ristittiin se meiän pikku ituhipiksi <3
Äh mä en ole muistanut kommentoida ollenkaan, että meitin pikkuinen tykkäis tuosta paidasta myösKiva väri
Lode...toi hame on tosi nätti ja sopii sulle ku nakutettu![]()
Kattelin, et punaiset varrelliset Dunat oli kivat.