perk
kokeilin sata kertaa Charlieta... ei sovipieni mies knalli + lakritsi kengä miehen nimi
kokeilin sata kertaa Charlieta... ei sovipieni mies knalli + lakritsi kengä miehen nimi
kiitos. Kopioin nimen wikipediasta eli siellä tai tässä väärä kirjoitusasuCharles Chaplin
Charlie on Charles:n lempinimi, eli kummassakaan ei ole väärinkiitos. Kopioin nimen wikipediasta eli siellä tai tässä väärä kirjoitusasu
On. Euroopan maa, sinne voisi hankkia pankkitilinkin.Mulla ois paha jumi tuolla eurooppa ruudussa. Pääsanasta lähtevä vasen yläviisto (7). Oon siihen koittanu mielestäni kaikenmoista mahdollista. Varmaan joku helppo se silti on.
Kiitos. Olin tota johonkin jo kai koittanut, mut en sitten kai tuohon kuitenkaan.On. Euroopan maa, sinne voisi hankkia pankkitilinkin.
ja noita krokotiileja ei ole itselläkäänkaikki vihjeet luettu ja paljon sieltä apuja olen saanutkin, mutta vielä olis 44 sanaa tahkottavana... nyt ei enää toimi aivot ollenkaan, tää on aika puuduttava relaatio.
olisko jollain apuja näihin nyt ensin:
Presidentti: Kuokkavieraat 10 kun laitat wikiin tuon sanan, niin sieltä löytyy toinenkin vaihtoehto
Matelija: krokotiilista lähtevä 5, 8 (yhdistyy yläreunan 20:n ja 7:n joita ei niitäkään ole)
etana 5,4 sain tämän ihan googleen kirjoittamalla etana, on kai joku lastenohjelma