VR
KUka se siinä laulussa sitä jauhetta niille möit?mulla välillä leikkaa mut nyt mietin mikä on matkalla poh jatko 9 + 5
Ja kiitos palmubeets-vihjeestä, koetan siitä eteenpäin.
KUka se siinä laulussa sitä jauhetta niille möit?mulla välillä leikkaa mut nyt mietin mikä on matkalla poh jatko 9 + 5
Olet minua viisi sanaa edellämulla puuttuu vainio ruudust 2 nyt toinen on junnun ja irwinin välinen 8 4 5 6 ei oo ilmeisesti irw kplle ku ei mikään sovija toinen vasemmalle pikkasen ala viistoon 7 + 5 oisko apui
8 4 5 6 on kesäkiertue, ja myös irwinin biisi. Irwin Goodmanmulla puuttuu vainio ruudust 2 nyt toinen on junnun ja irwinin välinen 8 4 5 6 ei oo ilmeisesti irw kplle ku ei mikään sovija toinen vasemmalle pikkasen ala viistoon 7 + 5 oisko apui
Tuolta pjtaipaleen linkistä katsot sen otsikon, jätät pilkun pois ja muutat viimeisen sanan synonyymikseen, niin sitten pitäisi onnistua.alempi aukes ja siitä uutta pohdintaa mut ylempi ei alkaako kpl annetaan vai kui milt sivult haen
Ja kiertueen nimi on siellä sivun tekstissä myös ihan suoraan.Tuolta pjtaipaleen linkistä katsot sen otsikon, jätät pilkun pois ja muutat viimeisen sanan synonyymikseen, niin sitten pitäisi onnistua.
Tämän taisin jo joskus aikaisemmin vihjata olevan äitijumalatarta kuvaava patsasveistos 12 ois kiva vihje saada pääsis eteen päin patsas ruudud
kerin vieressä ja merimerkin yläpuolellaruu sori huomasin nyt lappi ruudus pääsee nykäseen kerro noi majakat minne päin siin vihjailen koht
siis kerro myös mitä on sul lapis niin kerron mistä kohdasta vasen puoli
Jugoslavian yläpuolella ns.jugoslavia vai
onko euroo al 13 väli