Saatteko te kiksit posliinitoosistanne?

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ja toisaalta, jotkut pitää niistä. Jotkut miehetkin pitää. Olen ollut siinä käsityksessä, että miehille on aika se ja sama, onko ajeltu vai ei. Eihän ne sieltä sisältä kasva, vaan ympärillä.:)
Sekin on totta! Vaikka mä ajan suurimman osan pois niin mies on sanonut että kelpaa kumpi vaan, karvallinen tai posliini tai välimaasto. Mä ajan, koska mulla itselläni on mukavampi olla niin.

Lunatic
[QUOTE="vieras";22834967]Mulla kutiaa ja pistelee ja hankaa. Karvattomana ei haittaa yhtään, iho on tottunut sheivaamiseen.[/QUOTE]

Sulla taitaa olla vaikea elää. Normaalinaisella ei karvakolmio hankaa (?!!) , kutia tai pistele. Miten vois pistellä????? Pisteleekö ja hankaako sulla tukkakin päässä?

Lunatic
[QUOTE="vieras";22834985]Okei. Mutta ei pistele näinkään kun ajan posliiniksi. Ja niinkuin sanoin, en pidä siitä että se "epänormaali" vuoto mitä tulee tarraa kiinni karvoihin.[/QUOTE]

Nyt se sun "epänormaali vuoto" sitten hinkkautuu iholle, se on tietysti parempi vaihtoehto (heh). Alapääsi on eritteilläsi öljytty suorastaan.. Sama jos peniksen voitelisi kusella.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja siinä se syy on;22835005:
Kun ajelee posliiniksi ei tarvi pestä moneen päivään, tulehtuuhan se mutta niinhän kaikilla toisinaan.
? Mä pesen kyllä ihan normaalisti myös toosan joka päivä vaikka ajelen karvat pois.

miksi valehtelet
[QUOTE="vieras";22835020]? Mä pesen kyllä ihan normaalisti myös toosan joka päivä vaikka ajelen karvat pois.[/QUOTE]

Älä valehtele, kukaan ei ajele pois jos pesee joka päivä, itsellesikö yrität todistella valheita vai kenelle kun kukaan ei sitä usko kuitenkaan.

"vieras"
Nyt se sun "epänormaali vuoto" sitten hinkkautuu iholle, se on tietysti parempi vaihtoehto (heh). Alapääsi on eritteilläsi öljytty suorastaan.. Sama jos peniksen voitelisi kusella.
Ai oikeen hinkkautuu. No sulla se hinkkautuu niihin karvoihin. Yleensä se vuoto näkyy sitten vaan kuivuneena alushousuissa, jotka vaihdan päivittäin myös.

Mitenköhän se on sama asia? valkovuoto kun on tarkoitettu suojaamaan emätintä ja limakalvoja, kusi ei?

Lunatic
[QUOTE="vieras";22835000]Ei mulla ole yhtään vaikeaa. Sulla taitaa olla kun mä ajelen karvani. Yritä kestää![/QUOTE]

No niin, älä valita miltä karvakolmio tuntuu, jos sulla ei koskaan ehdi sellasta edes kasvaa. Ne pistelyt ja hankaukset on ihan oma vikasi.

"vieras"
Älä valehtele, kukaan ei ajele pois jos pesee joka päivä, itsellesikö yrität todistella valheita vai kenelle kun kukaan ei sitä usko kuitenkaan.
Mitä sä sönkötät? miksi mun pitäisi valehdella? Mulla on tapana käydä suihkussa kerran päivässä pesemässä yleensäkin itseni, samalla siinä toosa tulee huuhdeltua. Ja samalla sitten yleensä sheivaan ne karvat pois, en tykkää sängestä.

Lunatic
[QUOTE="vieras";22835037]Ai oikeen hinkkautuu. No sulla se hinkkautuu niihin karvoihin. Yleensä se vuoto näkyy sitten vaan kuivuneena alushousuissa, jotka vaihdan päivittäin myös.

Mitenköhän se on sama asia? valkovuoto kun on tarkoitettu suojaamaan emätintä ja limakalvoja, kusi ei?[/QUOTE]

No sanotaan sitten että sama jos peniksen voitelisi spermalla. Onko parempi?

Kepsis
Ja toisaalta, jotkut pitää niistä. Jotkut miehetkin pitää. Olen ollut siinä käsityksessä, että miehille on aika se ja sama, onko ajeltu vai ei. Eihän ne sieltä sisältä kasva, vaan ympärillä.:)
juu totta jotkut pitää. parastahan se on mennä niin mikä on oma ja puolisonsa mielipide asiaan, lähinnä tietysti oma. kun oma on vartalokin. trimmailua toivoo kyllä että ne karvat ei ole nielussa asti, posliini on kyllä ehken yliampumista, jollei nainen itse siitä sitten tykkää.

Yhteistyössä