Vain silloin kun et osaa perustella inhoasi tai perustelut on mutua ja huuhaata kuten tässä keskustelussa. Näytät inhoavan kaikkea sellaista jota et voi saada.
Henkilöautoja vihaa perusteettomasti lähinnä ne jotka syystä tai toisesta joutuu kitumaan bussipysäkillä, diesel-päästöjen keskellä.. mikä on ymmärrättevää mutta vähän kiusallista.
Jos haluaisin henkilöauton, hankkisin sellaisen. Onko sulla lukihäiriö vai joku vakavampi häiriö?
On minulla autoja ollut monta kappaletta, mutta alkoi ällöttää, koska ajelin aivan turhaan sinnetänne, oikeasti en tarvinnut yhtäkään niistä autoista joita oon omistanut.
Teini-iässä inhosin autoja samanlailla kuin nykyään, eli olen taas päässyt siihen oikeaan mielentilaani.:vampire:
Toki välillä istun lähimmäisteni kyydeissä, enkä yrjöä tms, mutta itse en halua enää koskaan autoa. Niin vammaiseksi en tulekaan että muuttaisin sellaseen paikkaan jossa se olis "välttämätöntä".
Asun keskustassa ja pääsen asioille kun otan muutaman askeleen tai polkaisun. Jos haluan toiselle paikkakunnalle, bussipysäkki on muutaman askelen päässä ja juna-asemalle on km.
Mutta ei, KUN MINÄ SALAISESTI HIMOAN AUTOJA. Pitäs se mun jo käsittää kun Tripod tämän asian tietää. On tämä noloa, kertakaikkiaan.