En sitten voinut vastustaa kiusausta vaan tilasin ellokselta vauvanvaatteita

Scarlett vittuunteena suhun
Mua edelleenkin kiinnostaisi onko sun lapsesi isä lupautunut ottamaan lapsen siksi aikaa kun sä mahdollisesti tarvitset monta kuukautta jonkun hänestä huolehtimaan,vai teetkö sä päätökset vain itseäsi ajatellen välittämättä siitä että sulla on jo yksi huolehdittava siellä?
Haaveet on hyvä asia mutta ei pidä unohtaa realiteettejä.
Voi jumalauta suoraan sanottuna!!!!!!!!!!!!!!! Oletko sä joku vitun lääkäri vai millä perusteella sä jakelet mulle diagnooseja?!? Ja en kai mä nyt saatana vieköön ENTISELTÄ mieheltäni rupia kyselemään saanko tehdä lapsen!!!!

Sä et taida käydä aivan täysillä.

Scarlett vittuuntuneena suhun
[QUOTE="vieras";22833831]Miten sinä pärjäät hoitoalalla tuolla asenteella? Minäkin olen monta kertaa kommentoinut sinun juttuja ihan hyvällä, mutta vastaukset on aina kuin olisit sitruunan tunkenut ahteriisi. Toivottavasti osaat sitten töissä itseäsi vähän hillitä.[/QUOTE]

Mulle ei vanhukset suolla paskaa niskaan jatkuvasti...

"sone"
Olen minäkin hamstrannut kirppikseltä retro vauvanvaatteita vaikka en ole raskaana, mutta kolmas on haaveissa parin vuoden sisään. Kyllä tää odottamisen odottaminen on niin pitkäveteistä... Ja jos ei saada kolmatta niin ei mee vaatteet hukkaan kun on sukulaisia.

taustallasi
Voi jumalauta suoraan sanottuna!!!!!!!!!!!!!!! Oletko sä joku vitun lääkäri vai millä perusteella sä jakelet mulle diagnooseja?!? Ja en kai mä nyt saatana vieköön ENTISELTÄ mieheltäni rupia kyselemään saanko tehdä lapsen!!!!

Sä et taida käydä aivan täysillä.
Eli kun mä kerron sulle elämän realiteeteista,sä olet sitä mieltä että mä en käy täysillä =)
Mun mielestä vastuullinen aikuinen miettii jo niitä olemassaolevia lapsiaan,miten niistä kykenee huolehtimaan parhaalla mahdollisella tavalla elämän kaikissa hetkissä,varsinkin niissä jotka voi etukäteen itse junailla,kaikkea kun ei voi.
Jos se tekee minusta sun mielestä sen ettei mulla ole kaikki lepakot tapulissa,mä mielihyvin otan mielipiteesi vastaan =)

Scarlett vittuuntuneena suhun
Eli kun mä kerron sulle elämän realiteeteista,sä olet sitä mieltä että mä en käy täysillä =)
Mun mielestä vastuullinen aikuinen miettii jo niitä olemassaolevia lapsiaan,miten niistä kykenee huolehtimaan parhaalla mahdollisella tavalla elämän kaikissa hetkissä,varsinkin niissä jotka voi etukäteen itse junailla,kaikkea kun ei voi.
Jos se tekee minusta sun mielestä sen ettei mulla ole kaikki lepakot tapulissa,mä mielihyvin otan mielipiteesi vastaan =)
Sä et taida olla muuta kuin katkera kun muut uskaltaa ELÄÄ ja sä vain jossittelet. Onnea valinnallesi, mutta anna toisten elää kuten he haluaa äläkä yritä päättää asioita heidän puolestaan. Sun mielipiteitä ei ole kukaan tässä ketjussa kysynyt joten voisitko millään lopettaa tuon typerän pätemisen.

ei jestas voinutkun nauraa näille kahdelle vikalle sivulle mitä jaksoin lukea:LOL:
mitä hemmettiä jotkut voi ottaa noin kauheen ressin jonkun vauva haaveista xD

mie huomasin kanssa ostavani kirpparilta vauvan vaatteita vaikka vauvaa ollut edes suunnitteilla mutta jostain syystä ei vaan voinut jättää niitä sinne ajatuksella "ehkä joskus"

"Kenguru"
Ei se tekonivel sulta varmaan henkeä vie mutta kävelykyvyn se kyllä voi viedä,onhan se oireillut sulla koko ajan eikä parantunut toivotusti.Syövän uusiutuminen on kyllä sun kohdallasi todennäköisempää kuin että mä jään auton alle tänään.
Sulla on jo uusinut se syöpä kerran ja sen uusimisen jälkeen todennäköisyys että se uusii taas ja entistä rajumpana on kyllä melkomoinen riski.
Anteeksi suorasanaisuuteni.
Lisäksi mä en ymmärrä sitä miksi sä nimittelet ihmisiä kusipäiksi sen vuoksi että ne ihmettelee sun vauvanvaatehankintojasi kun sulla ei ole tietoakaan vauvasta.
Vähän sama homma kuin mä menisin nyt ja ostaisin autoon kesärenkaat kun mulla ei ole edes autoa mutta ostan varuiksi jos mulla jonain päivänä olis varaa siihen autoonkin mistä haaveilen.
Jos se mun mielestä on ok niin varmasti aika moni mun tuttavistanikin ajattelis että kyllä tuolla vähän viiraa.En mä silti niitä kusipäiksi nimittelisi.
Järkyttävää kirjotusta! Miten kehtaa??!!
Ja tuo auton renkaiden osto on verrannainen vain silloin, jos pidät auton renkaista.
Ei muuten. On ihan eri asia onko nurkissa vauvan vatteita, jotka ovat suloisia, tai auton renkaita jotka ovat isoja ja rumia (jos ei satu siis niistä jotenkin pitämään).

taustallasi
Sä et taida olla muuta kuin katkera kun muut uskaltaa ELÄÄ ja sä vain jossittelet. Onnea valinnallesi, mutta anna toisten elää kuten he haluaa äläkä yritä päättää asioita heidän puolestaan. Sun mielipiteitä ei ole kukaan tässä ketjussa kysynyt joten voisitko millään lopettaa tuon typerän pätemisen.
Tiedän että sait tästä ajattelemisen aihetta ja se oli tarkoituskin.Ihan vilpittömästi toivon että sä joskus pääsisit tuosta katkerasta miesvihastasi ja oppisit näkemään että kaikki miehet ei ole kusipäitä vaikka niitä on kohdallesi ilmeisesti sattunutkin.
Niin niitä on sattunut meidän muidenkin kohdalle.
Kun jaksaa uskoa siihen että maailmassa on hyviä kunnollisia ja vastuullisia rakastavia miehiä ja kun sellaisen viimein löytää huonojen valintojen jälkeen,parisuhde on ihana.
Ei tarvitse kantaa vastuuta yksin ja tapahtuu mitä tahansa se mies pysyy rinnallasi tukien.
Silloin voi ajatella lapsien hankintaakin sillä mielellä että jos mä tästä vaikka vielä saan sen syövän enkä siitä parane mä voin luottavaisin mielin jättää maailman tietäen että mun lapsillani on joku joka heistä huolehtii ja joku joka rakastaa,joku läheinen.

Painu jo vittuun täältä
Tiedän että sait tästä ajattelemisen aihetta ja se oli tarkoituskin.Ihan vilpittömästi toivon että sä joskus pääsisit tuosta katkerasta miesvihastasi ja oppisit näkemään että kaikki miehet ei ole kusipäitä vaikka niitä on kohdallesi ilmeisesti sattunutkin.
Niin niitä on sattunut meidän muidenkin kohdalle.
Kun jaksaa uskoa siihen että maailmassa on hyviä kunnollisia ja vastuullisia rakastavia miehiä ja kun sellaisen viimein löytää huonojen valintojen jälkeen,parisuhde on ihana.
Ei tarvitse kantaa vastuuta yksin ja tapahtuu mitä tahansa se mies pysyy rinnallasi tukien.
Silloin voi ajatella lapsien hankintaakin sillä mielellä että jos mä tästä vaikka vielä saan sen syövän enkä siitä parane mä voin luottavaisin mielin jättää maailman tietäen että mun lapsillani on joku joka heistä huolehtii ja joku joka rakastaa,joku läheinen.
Ei kristus. Luuleks aivan tosissasi, että annan mitää arvoa sun paskanjauhannalle ja muutan mielipiteeni lasten saamisesta? Kyllä nyt luulet pikkuusen liikoja ittestäs etkä tosiaan osaa olla sekaantumatta toisten päätöksiin. Mahdata olla mahtava sukulaanen ja kaveri. Mä en tuollaasta päsmäriä sietääsi pätkääkään. Painu elämä sitä omaa jossittelu-elämääsi ja anna toisten elää OIKIAA elämää.

"Kenguru"
Minua inhottaa miten näillä palstoilla aina kuvitellaan tietävänsä jonkun elämästä enemmän kuin mitä kyseinen ihminen itse tietää omasta elämästään.
Niin, ja ihmettelen myös, miten jotkut täysin vieraat ihmiset kuvittelevat, että heillä on joku oikeus puuttua toisten elämään, tulle kertomaan miten sitä pitäisi elää. Ylipäätään ihmettelen miten jotkut luulevat, että elämää kuuluu elää vain yhdellä (heidän) tavalla.

Tässäkään ketjussa Scarlett ei kysynyt muiden mielipidettä mihinkään. Kertoili vain ostelleensa vauvan vaatteita. Todella moni on tehnyt samaa, mutta jotkut saivat tästä nyt taas tekosyyn purkaa pahaa oloaan (Scarlettiin).

"vieras"
Mua edelleenkin kiinnostaisi onko sun lapsesi isä lupautunut ottamaan lapsen siksi aikaa kun sä mahdollisesti tarvitset monta kuukautta jonkun hänestä huolehtimaan,vai teetkö sä päätökset vain itseäsi ajatellen välittämättä siitä että sulla on jo yksi huolehdittava siellä?
Haaveet on hyvä asia mutta ei pidä unohtaa realiteettejä.
Sua edelleen kiinnostaisi, ja edelleen kiinnostaisi. Huhhuh. Sairasta tää joidenkin ihmisten uteliaisuus ja sisälukutaidon puute.

Yhteistyössä