En sitten voinut vastustaa kiusausta vaan tilasin ellokselta vauvanvaatteita

Outoa tai ei, niin mä ostin ekat vauvanvaatteet joskus vuonna 2000 vaikkei ollut vauvaa tulossa tai suunnitteilla, mutta haaveissa oli.

Nyt ne kuteet on lapsilla leikeissä nukenvaatteina, ja heistä on hauska kuulla että äiti osti ne jo paljon ennen kun he syntyivät, sitten niitä käytettiin heillä molemmilla, ja nyt ne on sitten nukeilla :)

Hauska ostos. Jotenkin kovin hellyttävä.

Minä en ole ostanut (muistaakseni) omille joskus-mahdollisesti-tuleville, mutta ommellut ja kutonut olen. Jokin kiva kankaanjämä, herkullinen kudontamalli jne niin valmistakin on syntynyt.
Ne tosin ovat useimmiten sitten valmistuttuaan päätyneet lahjaksi jollekin vauvan saaneelle ystävälle, mutta yhtä kaikki valmistumisprosenssinsa ajan olleet omalle "haaveelle."

Toivon kovin, että joku päivä vielä puet nuo omalle pienokaisellesi.
:)

[QUOTE="hmmm";22831406]niin, säälittävältä minusta. : /[/QUOTE]

Minä mietin tuota kans aika pitkään, mutta pohjustan ajatustani: minä olen vanha ihminen ja jos kun olin siinä iässä, että lapsista haaveilin, ei ollut näitä nettikauppoja vissiin olemassakaan. Joten jos olisin tehnyt jotain samantapaista kuin ap, olisin jostain kaupasta ostanut potkuhousut, ensin niitä hypistellen ja sitten mieliteolle periksiantaen. Joten tuntuuko sinusta ja Lunaticista tämä ostotapa, nettikaupasta, joten oleelliselta? Vai yleensä se, että ostetaan vauvanvaate vaikkei ole vauvaa tulossa?

[QUOTE="hmmm";22831371]no huh huh.

muista mainita sit tapaamallesi miehelle ekoilla treffeillä, et hei mä ostin jo meijän tulevalle vauvalle vaatteitakin :D[/QUOTE]

Mun kaveri oli näyttänyt nykyiselle miehelleen TOKILLA treffeillä ostamiaan pikkuriikkisiä vauvantossuja :D Mies (silloin treffikumppani) oli sanonut vain että "jaaha". Meni vielä jokunen vuosi kunnes saivat yhdessä esikoisensa <3

Hyvähän se on teidän huudella kun itte olette saaneet lapset tuosta noin vain eikä ole ikinä tarvinnut kokea sitä kaipuuta. Onnea vain teille sen takia ja senkin takia, että koette elämänne paremmaksi kun saatte taas soittaa mulle suuta.

"hmmm"
Minä mietin tuota kans aika pitkään, mutta pohjustan ajatustani: minä olen vanha ihminen ja jos kun olin siinä iässä, että lapsista haaveilin, ei ollut näitä nettikauppoja vissiin olemassakaan. Joten jos olisin tehnyt jotain samantapaista kuin ap, olisin jostain kaupasta ostanut potkuhousut, ensin niitä hypistellen ja sitten mieliteolle periksiantaen. Joten tuntuuko sinusta ja Lunaticista tämä ostotapa, nettikaupasta, joten oleelliselta? Vai yleensä se, että ostetaan vauvanvaate vaikkei ole vauvaa tulossa?
joo, siis se ettei ole vielä sitä miestäkään, tuntuu hieman "oudolta" :D

mä ainakin miehenä pelästyisin yh-mammaa kekä ostelee sinkkuaikanaan vauvanvaatteita!

Hyvähän se on teidän huudella kun itte olette saaneet lapset tuosta noin vain eikä ole ikinä tarvinnut kokea sitä kaipuuta. Onnea vain teille sen takia ja senkin takia, että koette elämänne paremmaksi kun saatte taas soittaa mulle suuta.
Hei älä nyt ota noin tympeinä noita kommentteja. Minustakin ihan eka ajatus oli, avauksesi tehtyäsi, että mitä. Mutta kun ajattelin hetken, niin kyllä se ihan siitä luontui. Kun tekee avauksen, siihen tulee monenlaista vastinetta.

[QUOTE="hmmm";22831435]joo, siis se ettei ole vielä sitä miestäkään, tuntuu hieman "oudolta" :D

mä ainakin miehenä pelästyisin yh-mammaa kekä ostelee sinkkuaikanaan vauvanvaatteita![/QUOTE]

Niin, eihän kaikki tunne palstalla kaikkien olosuhteita ja tarinoita (hyvä niin, varmaankin) mutta he jotka tuntevat (sen perusteella, mitä muistavat) suhtautuvat avauksiin sitten tavallaan. Toki sen pitäisi sitten toimia toisinkin päin, kun tekee avauksen, ei voi olettaa, että jokainen vastaaja tietää avaajan olosuhteet ja taustat.

Mun kaveri oli näyttänyt nykyiselle miehelleen TOKILLA treffeillä ostamiaan pikkuriikkisiä vauvantossuja :D Mies (silloin treffikumppani) oli sanonut vain että "jaaha". Meni vielä jokunen vuosi kunnes saivat yhdessä esikoisensa <3
Yksi ensimmäisistä asioista, mitä sanoin ensimmäiselle miehelleni oli että "Minä haluan paljon lapsia, paljon eläimiä ja talon maalta."
:D

Yhteistyössä