"harmaa"
Mä ostin vauvojen pussilakana setin ku oli niin ihana keltainen nalle puh.. ja nyt niissä nukkuu ihana poitsu vauva..n. 4v lapsettomuutta takana
Nyt ymmärrän miksi se yksi mies halusi olla vain kaveri kanssasi...Starttipakkaus, 8 osaa / Lapset. Kaksi pitkähihaista ja yksi lyhythihainen, raitakuosinen body
En vain voinut vastustaa. :ashamed: Ei ole edes vauvaa tulossa ja silti menin tilaamaan tuon paketin.
peesi! musta on ihan ihme muija! Sekopää!Nyt ymmärrän miksi se yksi mies halusi olla vain kaveri kanssasi...
niin, säälittävältä minusta. : /Kuulostaa vähän oudolta. Ei positiivisella tavalla, vaan negatiivisella tavalla.: /
Turha leimata heti kaikkia kusipääksi jotka pitää tota omituisena. Kai itsekin tiedät että kuulostaa pimeeltä.Kusipäät voisi sitten hankkia elämän ja lopettaa mun vainoamisen.
Niin just ja mähän sainkin sitten taas niin asiallisia vastauksia kaikilta.Turha leimata heti kaikkia kusipääksi jotka pitää tota omituisena. Kai itsekin tiedät että kuulostaa pimeeltä.
anteeks mutta mulla on itseasiassa pullat uunissakin jo neljättä kertaaHanki elämä.
joo, siis se ettei ole vielä sitä miestäkään, tuntuu hieman "oudolta"Minä mietin tuota kans aika pitkään, mutta pohjustan ajatustani: minä olen vanha ihminen ja jos kun olin siinä iässä, että lapsista haaveilin, ei ollut näitä nettikauppoja vissiin olemassakaan. Joten jos olisin tehnyt jotain samantapaista kuin ap, olisin jostain kaupasta ostanut potkuhousut, ensin niitä hypistellen ja sitten mieliteolle periksiantaen. Joten tuntuuko sinusta ja Lunaticista tämä ostotapa, nettikaupasta, joten oleelliselta? Vai yleensä se, että ostetaan vauvanvaate vaikkei ole vauvaa tulossa?
Hei älä nyt ota noin tympeinä noita kommentteja. Minustakin ihan eka ajatus oli, avauksesi tehtyäsi, että mitä. Mutta kun ajattelin hetken, niin kyllä se ihan siitä luontui. Kun tekee avauksen, siihen tulee monenlaista vastinetta.Hyvähän se on teidän huudella kun itte olette saaneet lapset tuosta noin vain eikä ole ikinä tarvinnut kokea sitä kaipuuta. Onnea vain teille sen takia ja senkin takia, että koette elämänne paremmaksi kun saatte taas soittaa mulle suuta.
Yksi ensimmäisistä asioista, mitä sanoin ensimmäiselle miehelleni oli että "Minä haluan paljon lapsia, paljon eläimiä ja talon maalta."Mun kaveri oli näyttänyt nykyiselle miehelleen TOKILLA treffeillä ostamiaan pikkuriikkisiä vauvantossuja Mies (silloin treffikumppani) oli sanonut vain että "jaaha". Meni vielä jokunen vuosi kunnes saivat yhdessä esikoisensa <3