P
patajakattila
Vieras
Sä olet hauska. Kokeile joskus kehua jotain, tulee itsellekin hyvä mieli!
:O Paraskin puhuja
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sä olet hauska. Kokeile joskus kehua jotain, tulee itsellekin hyvä mieli!
:O Paraskin puhujaMiten se muuten meni se kun sun piti oikein keskustella sen ihmisen kanssa että sitä kersan rumaa pärstää ei tarvi siinä joulukortissa enää sulle lähettää kun sua kiinnostaa se niin v*tusti. Not. ??? Vieläkö se on kortteja lähettämässä?
ettekste parempaan pysty???
Luepa se ketju uudestaan ja kerro missä minä haukuin sitä lasta ja mikä oli palstalaisten omaa mielikuvista? Ihan loistava ketju, sen mielikuvituksen puolesta.
Kameran piuha lakkasi taas toimimasta. Mieheni ei aio tehdä asialle mitään ennen perjantaita, mikä sika!
mä puhuin noista haukkujistaolis toki kivempaa jos tulis muitten kuvia lisää.
Anteeksi, oikeassa olet. Ruma sana ei ollut sun, kaikki muut kyllä oli. Kersa, ei kiinnosta, pärstä ja roskiin. Kyllä se musta voidaan haukkumiseksi mieltää kun ilmaistaan että asia kiinnostaa tasan niin vähän et välittömästi on kortti nakattava roskiin. Joutaa sinne muun p*skan joukkoon. Noh, miten keskustelu meni?
Mä heti syyllistyin kuvattomista viesteistäni.
Mä tykkään taas noista hapsullisista todella paljon![]()
Ehkä illemmalla kuhan lapset nukkuu, jos vaan saan aikaseks nii laitan rytkyistäni kuvia
Kivan näkösiä vaatteita, etenkin Bootyn mekko ja Micosan kengät. Tollaisa mie voisin harkita hankkivani kans.