Mitä ajattelette parista, jossa nainen on 27v ja mies 21v?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "outoa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On outoa. Miusta nuoria miehiä vikittelevissä naisissa on jotain vialla. Ja luulis että 27v nainen haluaisi jo perhettä ja jotain muutakin, mitä 21v poika ei voi vielä tarjota. 27v on jo vanha, aikuinen nainen 21v poika. Jos tuollainen asetelma, niin se nainen on todennäköisesti vähän lapsellinen tai elää jotain pidennettyä nuoruutta.

Meillä ikäeroa miehen kanssa se maagiset 6v. Olin 29v. ja hän 23v. kun tapasimme. Nyt lapsia kolme ja yhteisiä vuosia yli kymmenen.
Ja oikeassa olet, elän edelleen pidennettyä nuoruuttani..lapsellisena as ever.:D

[QUOTE="vieras";22821838]6 vuotta on melkoinen ikäero. Se on sama kuin 18-vuotias nainen olis 12-vuotiaan pojan kanssa.[/QUOTE]

Jesh. Ihan sama...tai jos 12v. tyttö olisi 6v. pojan kanssa. Ihan sama, eikö?

Siis...? Mähän en sanonut että tuosta ikäerosta olisi haittaa.

Ja olihan täälläkin palstalla se yks joka oli mielestään oikeutettu aborttiin, koska on niin nuori (26v). Se on teinimäistä.

Siis nuo kyssärit olivat osoitettuja kaikille tässä ketjussa.

Suomen lain mukaan tuo 26v oli "oikeutettu" aborttiin meidän moraalikäsityksistämme huolimatta. Sen mukaan eletään.

Siis nuo kyssärit olivat osoitettuja kaikille tässä ketjussa.

Suomen lain mukaan tuo 26v oli "oikeutettu" aborttiin meidän moraalikäsityksistämme huolimatta. Sen mukaan eletään.

Esitit ne siten että näytti niiden olevan mulle nimenomaan. Ja ei tarvinne saivarrella, etköhän sinäkin ymmärtänyt mitä tarkoitin tuolla aborttijutulla. En ottanut kantaa onko se oikein vai väärin, lainmukaista vai ei vaan sanoin että hänen mielestään hän on NIIN NUORI ettei voi pitää lasta. Ja nyt sitten varmaan alat vääntämään siitä että kaikki kypsyy eri tahdissa ja blabalbla, joo joo mutta ei 26 v silti voi ikäänsä vedota tuossa asiassa, eri asia sitten jos 16 v sanoisi saman.

Esitit ne siten että näytti niiden olevan mulle nimenomaan. Ja ei tarvinne saivarrella, etköhän sinäkin ymmärtänyt mitä tarkoitin tuolla aborttijutulla. En ottanut kantaa onko se oikein vai väärin, lainmukaista vai ei vaan sanoin että hänen mielestään hän on NIIN NUORI ettei voi pitää lasta. Ja nyt sitten varmaan alat vääntämään siitä että kaikki kypsyy eri tahdissa ja blabalbla, joo joo mutta ei 26 v silti voi ikäänsä vedota tuossa asiassa, eri asia sitten jos 16 v sanoisi saman.

Mutta miksi 26v naisen tarvitsisi puolustella aborttiaan kellekään?

Tuohan on ihan hyvä juttu, saavat viettää pidemmän aikaa onnellisina yhdessä. Ikäeron kaiketi pitäisi olla suurempikin, miehet kuolevat paljon aikaisemmin kuin naiset.

Alkuperäinen kirjoittaja ei tajua:
On outoa. Miusta nuoria miehiä vikittelevissä naisissa on jotain vialla. Ja luulis että 27v nainen haluaisi jo perhettä ja jotain muutakin, mitä 21v poika ei voi vielä tarjota. 27v on jo vanha, aikuinen nainen 21v poika. Jos tuollainen asetelma, niin se nainen on todennäköisesti vähän lapsellinen tai elää jotain pidennettyä nuoruutta.

Jotenkin hassu ajatus, että jos pariskunnalla on ikäeroa, niin vanhempi niistä on tarkoituksella "vikitellyt" toisen jostain opiskelijabileistä "nyt on pakko saada nuorempaa" -ajatuksella. Eikö vähän (tuo 6 vuotta on aika vähän vielä) eri ikäiset voi muuten rakastua?

Mun mielestä tossa ei ole mitään ihmeellistä. Äiti oli 27, kun alkoi seurustella isäni, 21 veen, kanssa. Ovat edelleen onnellisesti yhdessä. Samoin isän sisko on muistaakseni 8 vuotta vanhempi miestään. Itsekin olen aina ollut vähän nuorempien miesten perään (vissiin geeneissä, sukuvika :D ) ja nuoremmat miehet ovat myös olleet kiinnostuneita minusta. Nykyinen miehenikin on pari vuotta nuorempi. Nuori liha pitää mummonkin virkeänä ;)

Yhteistyössä