Mitä ajattelette parista, jossa nainen on 27v ja mies 21v?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "outoa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"outoa"

Vieras
Entä jos mies 27v ja nainen 21v? Mun mielestä jotenkin outoa jos nainen noin paljon vanhempi, tulee mieleen, että onkohan se henkisesti ihan ok. Jos taas mies on vanhempi, niin mun mittapuulla se on ihan normaalia, niin sen kuuluukin olla ennemmin kuin vanhempi nainen.

No höh... Eihän tuo 6 vuotta ole paljoa minkäänlainen ikäero.

Ei siitä vanhemmasta osapuolesta välttämättä mitenkään edes tajua, että se on sitä toista vanhempi.

Jos miehen kuuluu olla vanhempi, niin silloinhan se kertoo siitä, että miehen ikäänkuin oletetaan olevan joku auktoriteetti ja isähahmo, kun nainen taas on ikäänkuin lapsi. Ei sekään ihan terveeltä taas kuulosta.

Mä täytin 25 v noin viikko sen jälkeen kun tapasin mieheni, joka oli tuolloin 20 v. Eipä tässä melkein 10 vuoden yhteiselon aikana ole tullut kertaakaan sellaista tilannetta, missä ikäero näkyisi. Meillä on siis ikäeroa 4 v 4 kk suunnilleen.

En usko, että ajattelisin juuri mitään parista, jossa nainen on 27 v ja mies 21 v. Tai päinvastoin.

Minä kuulun niihin, että miehen kuuluu olla vanhempi tai ainakin samanikäinen. :ashamed: Jos mies olisi nuorempi niin tulisi jotenkin miehekäs olo, en osaa selittää. Mutta kun mies on vanhempi niin on aina ihan eri tavalla nuorekkaampi olo. =)

En kyllä voisi olla paljoa vanhemman miehenkään kanssa, muutama vuosi on ihan enimmäismäärä mikä voi ikäeroa olla. Tai korkeintaan viisi vuotta vanhempi, mutta ei missään nimessä 10 vuotta vanhempi tai enemmän.

Ja jos kuulen pariskunnasta, jossa nainen vaikka 35-vuotias ja mies 23 niin ajattelin heti, että noilla on ikäero väärinpäin. :ashamed:

Viimeksi muokattu:
Eihän tuo mitään merkkaa. Vasta siinä kohti kun nainen vanhenee kovaa vauhtia, eli päälle nelikymppisenä. Voi tulla joksikin aikaa iso ero ulkonäössä, jos mies ei esim. liho tai kaljuunnu jo päälle kolmekymppisenä.

Mun mielestä miehen kuuluu olla vanhempi, kuitenkin max 10-v., samanikäinen tai enintään 2 vuotta nuorempi. tunnen pariskuntia joissa naiset on 8-13 vuotta vanhempia ja minusta se on jotenkin outoa.

Mutta jos tulee riitaa, eikö sun tee koskaan mieli sanoa, että sen kuuluu totella sua?:D

Ainakaan ette ole epäsuhta pari, susta ei mitenkään näy sun oikea ikä ja olet niin iloinenkin.

:laugh: kyllä mä joskus heitän miehelle, et hänen kuuluu kuunnella vanhempaa ihmistä ja toimia sen mukaan .... yleensä hän sanoo mulle sen jälkeen, että mä olen ihan höpsö...ja se sitten siitä riidasta.

[QUOTE="siis";22820455]Mun mielestä miehen kuuluu olla vanhempi, kuitenkin max 10-v., samanikäinen tai enintään 2 vuotta nuorempi. tunnen pariskuntia joissa naiset on 8-13 vuotta vanhempia ja minusta se on jotenkin outoa.[/QUOTE]

Mun mielestä parin kuuluu olla toisilleen sopiva. Ja harvoin se ikä on siinä se juttu.

On outoa. Miusta nuoria miehiä vikittelevissä naisissa on jotain vialla. Ja luulis että 27v nainen haluaisi jo perhettä ja jotain muutakin, mitä 21v poika ei voi vielä tarjota. 27v on jo vanha, aikuinen nainen 21v poika. Jos tuollainen asetelma, niin se nainen on todennäköisesti vähän lapsellinen tai elää jotain pidennettyä nuoruutta.

Minä olen 27 ja mies jota tapailen on 21. Näin yksinhuoltajana mietin kuitenkin että tokkopa tämä tapailemani mies on vielä valmis lapseni isäksi :) Tämä kuitenkin vain minun mielipiteeni, kypsiäkin 21- vuotiaita varmaan on.

No ei outoa, nykyään kun 27-vuotiaatkin pitää itseään teininä ja antavat itselleen luvan käyttäytyä kuin teinit.

Eikä nyt muutenkaan mikään 6v oo iso ikäero paitsi jos toinen on alaikäinen.

No ei ole outoa kun kummatkin ovat täysi-ikäisiä. Itse pääasiassa etsisin seuraa itseni ikäisistä tai vanhemmista miehistä, mutta ei se ikä merkkaa jos muuten synkkaa. Ennemminkin pitäisin sitä outona, jos jonkun mielestä ikä todellakin olisi joku kynnyskysymys.

Yhteistyössä