Kehu palstalaista- KETJU!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
Kun tuntuu taas olevan niin kamalan negatiivista täällä niin olisiko tällainen paikallaan?? :)

Mä alotan:
Kerpele- Soot ihana ja meillä ainakin tuntuu juttu luistavan oikeinkin hyvin. Samanlainen huumorintaju :D
Pexy Pixie- Hauska luonne ja jotenkin sympaattinen :)
BootyPeppi- Sä oot ihan järjettömän hyvä tekemään ja langasta tunnut saavan MITÄ vaan aikaseksi :O :)
Harmaat- osa teistä on aivan ihania jotka jaksaa aina tsempata ja kehua vaikka olis "hölmökin" aihe.
Maira- Sua on kiva jelpata ja juttukin luistaa ollaan ihan selvästi "samalla aaltopituudella" :D
Kepsis- Ihan hulvaton jätkä ja tuun kyllä juttuun :)
Lunatic- Sun juttuja olen nauranu joskus vedet silmissä, kiitos niistä :D
Hra Majuri- Sunkin juttus on ihan pimeitä välillä ja niitä saa nauraa, VAIKKA vastaat mulle joka paikkaan aina "Aha:vampire:" :laugh:
Non Compos Mentis: Hauska persoona vaikkakin joskus juttusi on liian älykkäitä tämmöselle juntille mut tykkään silti :D :)

Tässä nyt jotain mitkä tuli mieleen mut lisään heti ku muistan nimimerkkejä :D

Kaikille teille kollektiivisesti:

45413__i-love-you-i-hate-you.jpg

PinkLily: Mäki susta :)

Mä oon aika huono kehumaan mutta äiti44(?):n ajatukset on useastikin lähellä omiani.. Mummeliisa on tosi aidon ja vahvan oloinen täti, IhanaValo on jotenkin symppis... ööö... mä oon tosi huono, mutta useakin ansaitsisi kehuja, nyt vaan en muista hetimmiten että ketäs kaikkia nyt olikaan...

[QUOTE="pypylleröinen";22821047]Mäki oon musta, vaikka yleensä harmaana kirjottelenkin... :D Kukaan vaan ei koskaan muista mua :D Ja mä oon ketjuntappaja :D[/QUOTE]

Et muuten ole... Mä olen :D
Eli täten voidaan pistää piste tällekin ristiinnuoleskelulle :p

No mä tykkään monesta...ja kaikista vähän eri syistä :)

Mummeliisassa on hienoa sellainen tietynlainen rauhallisuus.

Aamuäree ei ole äree. Tai sitten se peittää sen hyvin. Tykkään tyypistä.

Anatolialla on järki päässä ja jalat maassa.

Pesky Pixie
nyt vaan on ihku. Jotenkin niin herkkä ja hauras, vaikka toisaalta onkin hyvin vahva nainen.

Taevahan Tosi on jotenkin semmonen huolehtija-tyyppinen. Ihana piirre ihmisessä.

Keittiksen hyviä hermoja ihmettelen. Miten ne aina kestää?

Booty on varmaan yksi suomen positiivisimmistä ihmisistä.

Suzyanne on sydämellinen ja kiltti. Herttainen taitaa olla kuvaavin sana.

Turkilmas on myös sellainen kiltti....ja mikä vaatimattomuus. Nainen on nätti, kuin mikäkin muttei sitten niin pätkääkään ylpeä.

Leukistinen on harvinaisen reilu. Pystyy antamaan anteeksi.

Onhan näitä vaikka kuinka ja monta. Näistä kaikista voisin itse ottaa vähän oppia :)

Viimeksi muokattu:
Miä on hauska
Mummeliisa on maanläheinen ja kerää kivan näköistä antiikkia, sekä osaa sijoittaa esineet kodikkaasti, tekemättä kodista museon.
Lunatic hauskuuttaa, ärsyttää ja piristää palstaa kontroversisillä mielipiteillään.
Aamuäree on mukavan tuntuinen ja suorasanainen olematta ilkeä.

Nää on niin vaikeita kysymyksiä tämmöset, ku ei ikinä muista kaikkia ketä pitäs kehua. :(
Mie tykkään teist kaikista, ootte ihkuja :heart: *tää nyt kuulostaa ihan ku oisin kännissä :ashamed: :D *