laitoin wikiin kissan ja aloin ettiiKIITOS! Miten oot tollaisen ikinä löytäny? Mulle ei ois kyllä auennut mitään kautta koskaan!
se on semmonen puun osaPuusta 4 oikeelle? yhdistyy va.. ja vi...? onko kellään?
puun rungosta lähtee näitä, laita yksikköön.Puusta 4 oikeelle? yhdistyy va.. ja vi...? onko kellään?
miulla ei oo koirarotu 15 tai lintu 4... :SKiitti hiirimatto! Ois varmaan löytynyt tuo hiiri helpommin Geena Davisilla kuin Julia Robertsilla
Evalla on vissiin tuolla lemmikki-ruudussa sanoja, joita ainakaan mulla ei ole, esim. koirarotu 15 ja lintu 4? Autatko?
muut puuttuu mullakiJos nyt mennään sinne puu-ruutuun, niin mulla puuttuu pääsanasta lähteviä:
ylös 5
ylös 13 mie en osaa tätä vinkata, sain auki toista kautta
yläviistoon 10 puulaji
alaviistoon 13
vasemmalle 10.
Ja siis paljon muutakin toki, mutta keskeltä lähtevistä nuo.
yläviistoon 10 on laji.. ei siis pelkkä puu.. uskallan nyt antaa esimerkkinä hieskoivu (kun en oo koivua saanu mihinkään survottua) ei siis pelkkä koivu.. mutta joku muu laji siis kyseessäJos nyt mennään sinne puu-ruutuun, niin mulla puuttuu pääsanasta lähteviä:
ylös 5
ylös 13
yläviistoon 10
alaviistoon 13
vasemmalle 10.
Ja siis paljon muutakin toki, mutta keskeltä lähtevistä nuo.
alku on puulaji (siis ite toi sana), koita hakee tolla, jos ei löydy niin koitan vinkata lisää ilman et paljastan seuraavia sanojatT
kerro nyt ihmeessä edes että mikä toi 13 on.. siis onko se puulaji vai samaa sarjaa kuin puufoot ja puuhead vai hä? ja kun mulla ei siitä ees mee muita viivoja niin mistä sen voi saada muuta kautta
mie tarvisin myös sen toisen 9Puu-ruudussa edelleen: sauna 9 ja 12 oikealle?
Ja pidän nyt pikku tauon, palaan vielä kohta.
se 9 joka mulla on, on sisältä mustaAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22805952:mie tarvisin myös sen toisen 9
niinpä tietenkise 9 joka mulla on, on sisältä musta