Relaatiot 19!! :)

• Viestiketjun aloittaja relaatio
  • Ensimmäinen viesti
meini
puussa edelleen:
oikealla puoliskolla puuttuu:
s....(5) lähtevät 12 ja 9 (oikea laita, ei ylärivi)
r...(4) lähtevä 11
puufoot --> 8

vasemmalla puoliskolla puuttuu:
se pitkä joka yhdistyy pressaruutuun
13 yläviistoon ja 13 alaviistoon Puusta
s-metsän yläpuolella on neljä puuttuvaa:
16 10
8 12
ja s-metsän alapuolella 11

puussa edelleen:
oikealla puoliskolla puuttuu:
s....(5) lähtevät 12 ja 9 (oikea laita, ei ylärivi)
r...(4) lähtevä 11 tää oli se ku niitä r.. kerätään
puufoot --> 8

vasemmalla puoliskolla puuttuu:
se pitkä joka yhdistyy pressaruutuun tää on kappale, aukes toiselta puolelta mulla
13 yläviistoon ja 13 alaviistoon Puusta yläviistoon annoinki jo vinkiksi et alkaa puulaji
s-metsän yläpuolella on neljä puuttuvaa:
16 10 16 löyty wikistä ku laitto hakuun sen nelikirjaimisen ja 8 aukee sit siitä
8 12 12 metsälaji ja toi 10 sen laji
ja s-metsän alapuolella 11 onko tää se reunasana, jos on niin se aukee sit sieltä toiselta puolelta
:)

[QUOTE="Vieraileva tähti";22806520]Onko kukaan täytelly tota ruoka-ruutua? Se on mulla tässä itellä kokoajan täytettävänä, pääsanasta lähtevistä uupuu 6, 5, 12, 10, 5.[/QUOTE]

Mie ainaski vähän oon sitä täytelly. Mitkä vitoset sulta puuttuu? Voin vihjata niitä, muuten multa puuttuu samat.

"Lelle"
[QUOTE="Vieraileva tähti";22806648]Se joka jatkuu siihen 14 (1970-luku) ja toinen vitonen jatkuu 3+5, 5+6 (tiibet).[/QUOTE]

Voitko vinkata sitä ylös menevää?
Alaspäin tulee keitto.

[QUOTE="Vieraileva tähti";22806648]Se joka jatkuu siihen 14 (1970-luku) ja toinen vitonen jatkuu 3+5, 5+6 (tiibet).[/QUOTE]

Tuo 14:ään menevä on tärkeä osa ruokailua, mutta sitä ei pureksita. Oikealle puolelle menevän päälle voi taas laittaa ainakin ylähuulen. :D

"Vieraileva tähti"
Tuo 14:ään menevä on tärkeä osa ruokailua, mutta sitä ei pureksita. Oikealle puolelle menevän päälle voi taas laittaa ainakin ylähuulen. :D
Kiitos!:)

Ylöspäin menevä 7, jos sulta uupuu niin niitä löytää HEVI-osastolta kaupassa (eli se, miksi niitä kaikkia kutsutaan), Yks vitonen on metsästä kerättävä juttu (myös makeita), jos se joltain puuttuu.

Ja vielä kysymys, mikä ihme yhdistää H.S:ää ja K-sotaa (11)?

[QUOTE="Vieraileva tähti";22806696]Kiitos!:)

Ylöspäin menevä 7, jos sulta uupuu niin niitä löytää HEVI-osastolta kaupassa (eli se, miksi niitä kaikkia kutsutaan), Yks vitonen on metsästä kerättävä juttu (myös makeita), jos se joltain puuttuu.

Ja vielä kysymys, mikä ihme yhdistää H.S:ää ja K-sotaa (11)?[/QUOTE]

Toi 11 on kans yks mysteeri mulle.
Mutta onko sulla tuota HEVI:n 7 tai metsästä kerättävien juttujen 9?

"Vieraileva tähti"
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22806752:
hevi 7 on iso ja vihreä (ja mie oletin kyl et se kirjotetaan yhellä o:lla)
Äh, olihan siellä se 7. Ei vaan taas yhtään tullut mieleen, kun se oikeasti kirjoitetaan kyllä yhdellä o:lla.

Yhteistyössä