Hyvää Uutta Vuotta sinullekin.onpas tännekkin taasen harmaita rantautunut vikisemään. roviolle pellet.
No ei... ja Erkki on sentäs kova jätkä.Tässä ketjussa ei käy kukaan taatusti täysillä. Lips lips lurps lurps, Lode on ainoa jolla lienee tolkku jäljellä ja pilkettä silmämunissa.
Mutta eihän tätä koko ketjua erkkikään käy läpi.
Kolmikuisesta se on hauska.Mummeliisa, tiedän (kukapa meistä ei olis ihan piruuttaan ottanut sellasia kuvia itsestään) ja samaa tyyliä löytyy.
Lode on kyllä kiva ja vielä kauniimpi livenä. Oon ollut vaikuttunut, miten kivasti oot tähän ketjuun kommentoinut, jos ei oteta lukuun et me ei olla sun mielestä täyspäisiä. Tosi kiva oikeesti, että oot halunnut jakaa hyvää mieltä.Tässä ketjussa ei käy kukaan taatusti täysillä. Lips lips lurps lurps, Lode on ainoa jolla lienee tolkku jäljellä ja pilkettä silmämunissa.
Mutta eihän tätä koko ketjua erkkikään käy läpi.
Ku ei nyt hirveesti kiinnosta lukea.lueppas vähän noita provoja ja suoranaisia haistatteluja
Sama Erkki... luulen ma.On, jos puhumme samasta Erkistä.:xmas:
Minä en ole ottanut itsestäni duckface-kuvia ja leukojakaan ei tarvii piilottaa, koska mulla on niitä vain kaksi; ylä ja ala.Mummeliisa, tiedän (kukapa meistä ei olis ihan piruuttaan ottanut sellasia kuvia itsestään) ja samaa tyyliä löytyy.
Ja nyt kaikki hädin tuskin peruskoulunsa päättäneet hakemaan sivistyssanakirjaa, koska mummeliisa haluaa päteä oppineisuudellaan.Kolmikuisesta se on hauska.
Mummelista pateettinen.
Minä taidan ruveta pitämään sinusta, vaikka olenkin joskus sulle ilkeillyt. Ihan niin kuin pidetään lapsesta, joka ei ole saanut kaikkia elämälle kuuluvia eväitä syntymälahjana.Lode on kyllä kiva ja vielä kauniimpi livenä. Oon ollut vaikuttunut, miten kivasti oot tähän ketjuun kommentoinut, jos ei oteta lukuun et me ei olla sun mielestä täyspäisiä. Tosi kiva oikeesti, että oot halunnut jakaa hyvää mieltä.
Minä taas en noteeraa kovin korkealle aikuisiän saavuttanutta naista, joka ei osaa lopettaa palstailua silloin, jos tuntuu pahalta vaan hänen miehensä joutuu ottamaan kyseiseltä emännältä tietsikan pois.Mä en taas oikein millään voi pitää ihmisestä, joka ilkeilee, varsinkin jos se aliarvioi mua niin pahasti, että luulee, etten huomaa. Juuri sillähetkellä mä en kykene pitämään siitä ihmisestä. Jonain toisena hetkenä ehkä sitten.
Kiitos, mutta ei kiitos. En vaan osaa. Kerran yritin peilin kautta ottaa kuvan itsestäni todistaakseni, että olen oikeasti kaunis nainen. Lopun arvaat... ei ole kuvaa näkynyt.Voi kuinka paljon pientä hauskaa kivaa olet menettänyt! Kokeile ihmeessä joskus.