Yhdellä sun toisella kun tuntuu olevan tylsää, niin olisko se nyt taas KUVAKETJUN paikka?! Pinoon, hop!

"vieras"
Ai sori :D. Mä varmaan oletin että puhut miehestäni, sillä sähän olet aiemmin syyttänyt mun miestä naisiin meneväksi :D.

No joo, kyllä mä varmaan aika hitaasti olisin katsonut ainakin sitä jotain miestä, joka olis hakenut naista tanssimaan... kun ei tosiaan ollut niitä tansseja :D :D. Olisin varmaan mielessäni miettinyt että onkohan mies ottanut muutaman liikaa ;)
Olet kyllä niin yksinkertainen ja hauska.. suorastaan naurettava muija noiden hymiöidesi kanssa, etten enää taida jaksaa lukea juttujasi. Kiitos ja hyvästi.
 
Turkilmas
[QUOTE="vieras";22785502]Olet kyllä niin yksinkertainen ja hauska.. suorastaan naurettava muija noiden hymiöidesi kanssa, etten enää taida jaksaa lukea juttujasi. Kiitos ja hyvästi.[/QUOTE]

Ihan tyylikkäästi sä kuitenkin yritit tämän melkein 1,5 vuotta pitää mua jännityksessä. Jos et olisi mennyt mainitsemaan noista tansseista, niin olisit voinut jatkaa vielä vaikka 10 vuotta samasta aiheesta ;).

Mutta joo, parempi tosiaan kiittää ja hyvästellä kuin jatkaa itsensä nolaamista. Ja mukavasti pääsit vielä vähän kettuilemaankin mun hymiöistä :flower:.

Ihan vinkkinä jatkoa ajatellen: jatka ihmeessä mun haukkumista ja arvostelemista, mutta jos keksit jotain stooreja, niin älä anna liikaa yksityiskohtia jotta niissä säilyy uskottavuus :)
 
"vieras"
Ihan tyylikkäästi sä kuitenkin yritit tämän melkein 1,5 vuotta pitää mua jännityksessä. Jos et olisi mennyt mainitsemaan noista tansseista, niin olisit voinut jatkaa vielä vaikka 10 vuotta samasta aiheesta ;).

Mutta joo, parempi tosiaan kiittää ja hyvästellä kuin jatkaa itsensä nolaamista. Ja mukavasti pääsit vielä vähän kettuilemaankin mun hymiöistä :flower:.

Ihan vinkkinä jatkoa ajatellen: jatka ihmeessä mun haukkumista ja arvostelemista, mutta jos keksit jotain stooreja, niin älä anna liikaa yksityiskohtia jotta niissä säilyy uskottavuus :)
Vielä kerran: ettäkö mun mielenkiintoni riittäisi sinun säälittävään persoonaasi 10 vuotta? Ja oikeen palstakirjoitus pitää sua jännityksessä. Tyhjää on elämäsi. Jos tänne kirjoittaisin ihan kaikki, mitä sinusta tiedän niin luultavasti haastaisit minut oikeuteen. Elelehän edelleen paksusti ja parempaa uutta vuotta.
 
Vuoden viimeinen aamupala (eli vähiin käyvät syöjät mummelin tönössä ennen kuin loppuvat. Tuon kuvan ottohetkellä mies jo koneellaan töissään, teini ystävineen vintillä yhä unessa ja toinen teini yötä tyttiksellään):

 
Turkilmas
[QUOTE="vieras";22785560]Vielä kerran: ettäkö mun mielenkiintoni riittäisi sinun säälittävään persoonaasi 10 vuotta? Ja oikeen palstakirjoitus pitää sua jännityksessä. Tyhjää on elämäsi. Jos tänne kirjoittaisin ihan kaikki, mitä sinusta tiedän niin luultavasti haastaisit minut oikeuteen. Elelehän edelleen paksusti ja parempaa uutta vuotta.[/QUOTE]

Sun mielenkiinto on kuitenkin riittänyt mun säälittävään persoonaani jo ainakin 1,5 vuotta :).

Ja mietitääs. Kumpi on säälittävämpää: olla ajoittain lievästi huolissaan siitä, onko ollut tietämättään töykeä ja loukannut jotakuta, vai siitä, että sepittelee tarinoita palstalla koittaen mustamaalata jotain nikkiä? Hmm....

Paksusti elelen edelleen, mutta uusi vuosi ei oikein pysty olemaan enää onnellisempi, silläkin onnellisuudellakin kun on pakko olla kattonsa. Sulle sen sijaan toivotan parempaa uutta vuotta. Yritä päästä eroon tuosta mielesi myrkyllisyydestä, sillä se kuluttaa sua. Voimia ja tsemppiä!
 
[QUOTE="vieras";22785693]Käykö tuo Turkilmas ihan täysillä?[/QUOTE]

Turkilmas on antanut ystävällisen, asiallisen ja miellyttävän kuvan itsestään.
Sen sijaan se hänelle kettuileva kieltämättä säälittää ... Siinä on ihmisellä todella vaikeita ongelmia itsensä kanssa.
 
"sone"
[QUOTE="vieras";22785619]Mun mielestäni assosioituu Esson baariin, jos niitä vielä olisi.[/QUOTE]

Ei esson baarissa mitään vikaa ole, tosin olisin siellä tiskin takana tarjoilemassa sulle ;) Itse kun en juo X)
 
"vieras"
Turkilmas on antanut ystävällisen, asiallisen ja miellyttävän kuvan itsestään.
Sen sijaan se hänelle kettuileva kieltämättä säälittää ... Siinä on ihmisellä todella vaikeita ongelmia itsensä kanssa.
Sinua tässä pitää sääliä. Jos vaan nyppii joku tyyppi niin eihän se minun elämästäni tee huonompaa kuin muidenkaan. Sinä se jaksat tuomita toiset. Onko oma elämäsi loistavasti... epäilen.
 
"vieras"
[QUOTE="hmmm";22786135]tytsi on majurin päiväuni, läntti lakanassa :D voi kuinka majuri onanoi ajatellessaan tytsin neitsyyttä :D muah :D[/QUOTE]
Tytsilläkin kävisi flaksi, jos olis tarpeeksi pimeää.
 
Lunatic
[QUOTE="vieras";22785693]Käykö tuo Turkilmas ihan täysillä?[/QUOTE]

Tässä ketjussa ei käy kukaan taatusti täysillä. Lips lips lurps lurps, Lode on ainoa jolla lienee tolkku jäljellä ja pilkettä silmämunissa.
Mutta eihän tätä koko ketjua erkkikään käy läpi.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä