meillä on pieni koira joka ei ymmärrettävästi pääse ojaan näillä keleillä kakalle...

  • Viestiketjun aloittaja ev
  • Ensimmäinen viesti
ev
... koska ojat on n. 4metrisiä kinoksia täynnä. no, se kakkii tien viereen, siihen lumikinosten viereen, kadulle kuitenkin.

äsken olin lenkillä ja koira kakkas siihen, ja ykskaks takaa tulee mies joka alkaa HUUTAA suoraa huutoa... mä oikein säikähdin, mies oli niin agressiivinen. yritin piipittää että mulla on kakkapusseja, kerään aina kakat pois. mies huutaa ja sanoo että vie se koiras saunan taa ettei tartte paskoa ihmisten teille. sanoin uudelleen ja uudelleen että MINÄ OTAN KAKAT POIS, selitin ettei koira pääse nietosten päälle paskoo. ja jos menisikin sinne niin mun olisi lähes mahdoton silloin niitä paskoja ottaa. ei mies ottanut kuuleviin korviinsa eikä lopettanut siinäkään vaiheessa kun olin jo kerännyt kakat ja lähdin kävelee pois. jatkoi yksinään mesoamista.. :O
 
"mää vaan"
:( Typeriä on toiset ihmiset mutta älä välitä kun kerran jätökset siivosit, niin mesotkoon mies ihan rauhassa jos ei kerran tajunnut haukkuvansa tällä kertaa ihan turhasta.
 
Olist ojentanu sen pussin paskoineen päivineen sille miehelle, ja näyttäny, et TÄSSÄ SE ON!!! Uskomatonta käytöstä. Ymmärtäisin huutamisen, jos olisit seisonu paskantavan koiran vieressä niin kun et oliskaan, ja lähteny kasaa keräämättä muina miehinä kävelee pois. Esimerkillisesti siis toimittu, kun keräät kasat! :flower:
 
"a.p"
Olist ojentanu sen pussin paskoineen päivineen sille miehelle, ja näyttäny, et TÄSSÄ SE ON!!! Uskomatonta käytöstä. Ymmärtäisin huutamisen, jos olisit seisonu paskantavan koiran vieressä niin kun et oliskaan, ja lähteny kasaa keräämättä muina miehinä kävelee pois. Esimerkillisesti siis toimittu, kun keräät kasat! :flower:
juu mä kerään AINA kakat pois. oon ostanut pinkin pienen "laukun" joka roikkuu koiran remmissä, sinne saa laitettua sellaisen kakkapussirullan kätsysti.
 
Ehkä sillä äijällä oli mitta täys omistajista jotka ei siivoa jätöksiä. Mut eihän tolleen silti tartte käyä toisella meuhkaamaan. Ja hyvä ap että keräsit. Nääkin korttelit on aikas järkyssä jamassa taas kun paskaa kaikki lumi täys.
 
"a.p"
Ehkä sillä äijällä oli mitta täys omistajista jotka ei siivoa jätöksiä. Mut eihän tolleen silti tartte käyä toisella meuhkaamaan. Ja hyvä ap että keräsit. Nääkin korttelit on aikas järkyssä jamassa taas kun paskaa kaikki lumi täys.
joo on mullakin mitta täynnä niitä omistajia jotka antaa koiransa paskoa minne sattuu eikä kerää niitä. mutta eipä tulis mieleenkään mennä huutaa satunnaiselle koiranulkoiluttajalle jolla ON kakkapussi käsissä...
 
[QUOTE="a.p";22777585]juu mä kerään AINA kakat pois. oon ostanut pinkin pienen "laukun" joka roikkuu koiran remmissä, sinne saa laitettua sellaisen kakkapussirullan kätsysti.[/QUOTE]

Ja mulla on joka ikisen takin taskussa biopaskapusseja :ashamed: Meillä kyllä koirat menee niin kauas penkalle, kun hihna yltää, mutta on tuo persjalkanen tuo cockerikin, eikä näin talvella pääse kovin hyvin sinne. Mut pakolla se sinne lumikasaan ryömii...
 
Ehkä sillä äijällä oli mitta täys omistajista jotka ei siivoa jätöksiä. Mut eihän tolleen silti tartte käyä toisella meuhkaamaan. Ja hyvä ap että keräsit. Nääkin korttelit on aikas järkyssä jamassa taas kun paskaa kaikki lumi täys.
Tämä mullaki tuli mieleen. Mikä ei tietenkään oikeuta sitä, että se sun kimppuus hyökkäs. Olis enempi vaan ap:n kaltaisia :flower:
 
mulla sattu huonona päivänä kerran kans ukko joka turhaan alko valittamaan, koira oli kakalla tienvarressa, odotin vieressä kakkapussi kädessä ja ukko tuli mesoamaan että ku isot koirat paskoo tien viereen (iso saku) niin niitä ei voi olla näkemättä ja tälläset vastuuttomat omistajat ku minä? ei viitti niitä kerätä. Länttäsin pussin ukolle käteen ja sanoin että menee siihen koiran pepun alle ottamaan sen paskan ilmasta kiinni tai antaa mun ihan ite kerätä sen sitte ku koira on hätänsä tehny. eipä jääny kiinni ottamaan.
 
juuh
Sä olet ollut jäävuoren huuippu, joka sai aikaan purkauksen... Ukko on ollut niin kypsä koirankakkoihin, että päätti haukkua ensimmäisen koiranulkoiluttajan jonka näkee...
Mä alan myös olla täysin kypsä koirankakkoihin. Ne pikkukoirien kakat, jotka omistajat kerää kiltisti pois, ei edes haittaisi, mutta nuo tanskandogin ja saksanpaimenkoirien läjät ärsyttää suunnattomasti. Ottaisivat omistajat edes pikkulapion tms. mukaan ja heittäisivät jätökset polulta pois, mutta sekin on liikaa vaadittu... On kyllä käynyt pari kertaa mielessä viedä ylläripussi postilaatikkoon ja palauttaa polulle pudonneet kakat omistajilleen, mutten mä sentään ihan niin ilkeä ole. Kestän vaan ja pesen lasten kenkien pohjia ja pulkan pohjaa...
 
"hau"
Mulle on kanssa tultu mesoamaan viereen vaikka kakkat oon korjannu! Pussi kädessä kuuntelin rauhallisesti. Sanoipa vielä että 'on niin ikävää kun koirat värjää pissalla kauniit hanget keltaisiksi' (ja sentään kaupungissa asun, harmaitahan ne siellä on) Sanoin takaisin 'että jaa, mun mielestä taas on ikävää kun noi autot ja muut värjää ne ihan harmaiksi' ei se oikeen osannu vastaankaan siihen enää sanoa. Jatkoi kyllä vielä että 'ikävän ruman polun ovat myös tehneet hankeen hänen kerrostalon ikkunan alle' Johon oli sitten pakko minun sanoa että 'ei se kyllä ole koirien vaan ihmisten tekemä' (sen pihan poikki pääsee näppärästi suoraan bussipysäkille), mutta hänen mielestään se polkukin oli koiranulkoiluttajien syytä, siinä kun näkyi myös tassunjälkiä lumessa. Hohhoijaa. Kuuntelin rauhassa ja annoin toisen purkaa pahaa oloaan aikansa, mutta lopuksi nainen joutui kyllä toteamaan että miksiköhän hän nyt minulle tätä kaikkea valittaa :) Kun rauhassa ja järkevästi hänelle vastailin (polustakin saatoin sanoa ettei me edes kuljeta siitä, kun asun just sen bussipysäkin puolella tietä) Täälläpäin taas isojen koirien omistajat näyttää keräävän kakkat, mut pikkukakkoja näyttää olevan jonkinverran.
 
"a.p"
ARGH!!!!!! sama ukko tuli tänään vastaan taas. ja sama mauho. mä alan oikeesti jo pelkää sitä miestä... :( jos se on noin täynnä koiranomistajia niin mitäs kun sillä joku päivä keittää kunnolla yli ja tekeekin jotain eikä vain huuda....
 

Yhteistyössä