meillä on pieni koira joka ei ymmärrettävästi pääse ojaan näillä keleillä kakalle...

• Viestiketjun aloittaja ev
  • Ensimmäinen viesti
Kakkojen alla
mulla sattu huonona päivänä kerran kans ukko joka turhaan alko valittamaan, koira oli kakalla tienvarressa, odotin vieressä kakkapussi kädessä ja ukko tuli mesoamaan että ku isot koirat paskoo tien viereen (iso saku) niin niitä ei voi olla näkemättä ja tälläset vastuuttomat omistajat ku minä? ei viitti niitä kerätä. Länttäsin pussin ukolle käteen ja sanoin että menee siihen koiran pepun alle ottamaan sen paskan ilmasta kiinni tai antaa mun ihan ite kerätä sen sitte ku koira on hätänsä tehny. eipä jääny kiinni ottamaan.
Tää on hyvä, LOISTAVASTI TOIMITTU! *Nostaa hattua* :D

lisäksi sain päivän parhaat naurut :)

Kakkojen alla
[QUOTE="a.p";22895018]ARGH!!!!!! sama ukko tuli tänään vastaan taas. ja sama mauho. mä alan oikeesti jo pelkää sitä miestä... :( jos se on noin täynnä koiranomistajia niin mitäs kun sillä joku päivä keittää kunnolla yli ja tekeekin jotain eikä vain huuda....[/QUOTE]

Mä kyllä ilmottaisin poliisille :/

Saraldo
Meilläkin on pikkukoira, joka ei todellakaan pääse minnekään ojaan asioille, vaan päästää jalkakäytävän reunaan. Ja multa on ainoastaan yhden kerran jäänyt yksi kikkara poimimatta siksi, että syksyllä oli niin pimeää, etten enää nähnyt mihin se yksi meni. Muuten kerään joka ainoan kasan mitä tuo kolmekiloinen koira päästää.

Ja mikään ei voi ärsyttää mua enemmän kuin ne koiranomistajat, jotka eivät niitä kasoja korjaa :mad:!! Kiva oli syksylläkin mennä nurmikolta hakemaan oman koiran kasaa, kun samalla astui jonkun toisen kasan päälle. Ja ikävä todeta, mutta ne on lähes poikkeuksetta isojen koirien jätöksiä. Nyt lumiseen aikaan ne koristaa tosi kivasti valkoista hankea ja keväällä ne valuu sieltä hangen päältä kävelytielle. Ihanaa :x!

---
Mulle tuli kanssa kerran joku räyhäämään kun kaksikiloinen haukkuni kakkasi puikulan, jonka kiltisti keräsin ja otin vielä likaisen lumenkin biopussiin (lisättäköön vielä, että koirani pissatan aina metsänreunaan, ei kuseskele koko ajan teiden varsille). Huusi että "on se helve***ihme kun ne piskit on pakko paskattaa ihmisten kulkuväylille, ampua pitäisi tollaiset elikot ja omistajat kaupan päälle. Kertakaikkiaan ällöttävää, mieleni tekisi selkään antaa ja pistää se rakki solmuun saata**. " Itse pussi kädessä koko ajan odotin että koira saa kakattua. Kakkapussin nakkasin viereiseen roskikseen, käännyin räyhääjää kohti ja sanoin: "jos ei muuta ollut niin mun täytyy nyt kyllä kävelyttää tää saata**n rakki, mukavaa illanjatkoa. " Jäi heppu vaan tyhmän näköisenä aukomaan suutaan kuin kala kuivalla maalla.

Tää nyt ei liity koiriin,mutta noihin hulluihin kaduilla.
opetin 3vuotiasta ajaan pyörällä jalkakäytävällä ja tietty laitoin sen ajaan pientareenpuolella mahd. kaukana autotiestä. jalkakäytävä oli vaan yhdellä puolella,ettei nyt ihan noudatettu liikenne sääntöjä kun kotiopäin mentiin.
siinä tuli vastaan vanha mies joka sai kohtauksen kun näki, että lapsi polkee hänen kulkureitillään ja huusi pää punaisena mulle siittä. ensin selitin ihan ystävällisesti etten laita noin pientä polkeen ajoradan puolella ja etten myöskään itte aijo kulkea autotiellä. mies vaan jatkoi huutamistaan ja koska olin silloin raskaana ei mun pinna kestäny yhtään vaan räjähdin ihan totaalisesti ja vajosin yhtä alas kun se mieskin ja huusin. mitähän kaikkea tulikaan sanottua,mutta lastani en laita polkeen tienvieressä jos ei sitä aikuinen ihminen ymmärrä ni haistakoon vitun. oppi tuo myöhemmin liikennesäännöt miten ajetaan,mutta senverran honteloo oli meno että yhdestä lipsahduksesta oli nenillää.

Viimeksi muokattu:
"vieras"
Justiinsa joo. olisin varmaan näyttänyt keskaria ja jättänyt paskat siihen kostoksi. onpahan sitten aihetta keuhkota-

Ja peeäs, korjaan aina meidän chihuahuan kikkareet pois. Joskus kyllä naurattaa niitä rusinoita kerätä pussiin kun vieressä on jonkun tanskandogin pommit.

Saraldo
[QUOTE="vieras";22895333]Ja peeäs, korjaan aina meidän chihuahuan kikkareet pois. Joskus kyllä naurattaa niitä rusinoita kerätä pussiin kun vieressä on jonkun tanskandogin pommit.[/QUOTE]

Totta. On se hemmetin turhauttavaa korjata niitä paria pikkusikaria pois, kun vieressä on lehmänläjän kokoinen läntti sontaa. Ja kieltämättä tulee välillä mieleen, että miks ihmeessä mun pitäis niitä korjata kun ei muutkaan näköjään korjaa. Mutta ylpeys ei anna periksi, mua ei voi ainakaan syyttää koiranpaskasta kengänpohjassa.

Yhteistyössä