no mun ainakaan kättärillä ei tarvinnu hakea ite mitään
valmiiksi tuli eikä ite tarvinnu mihinkää liikkua vaikka olinkin tosi hyvässä kunnossa... näemmä riippuu ihan hoitajastakin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
kättärillä meidän poika ainakin sai korviketta kunnes mulla maito nousi kunnolla,ite haettiin maidot ja pullot ja lämmitettiin huoneessa vesihauteessa..
Mä tunnen monta ihmistä jotka ei olis halunnu imettää, kaikki kyllä imettivät, enemmän tai vähemmän, mutta moni on sanonut että mielellää olis jättäny senkin tekemättä..Ite kuulun siihen porukkaan joka ei olisi halunnut imettää, mutta kuten moni muukin, laitoksella päätin edes yrittää kun sai tuon ensin ulos..
Imetys nyt vaan ei ole mikään miellyttävä juttu omasta mielestäni, sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa et tissit menis (hei haloo, ne tissit levähtää jo pelkästään siinä kun maito nousee...) tai et pääsis ite liikkuu vapaammin..Mä en myöskään kovin mielelläni ole nenäkkäin ihmisen kanssa joka imettää lastaan samalla yms.. Se on vaan jotenkin niin...Vastenmielistä...Anteeks nyt vaan...
Ja en väitäkään että olisi helpompaa, onhan siinä pullopyykit, pullojen kuskaamiset yms...mutta koskaan en itse ainakaan tätä mitenkään vaivalloisena pitänyt, toisin kuin vuotavia ja kipeitä tissejä ja jatkuvaa sohlaamista rintakumien yms kanssa kun matalat rinnanpäät ei muuten imetyksessä toiminut jne... Yösyöttämistäkin pidin helpompana, koska korkeintaan 4 ylösnousua yön aikana tuli meilä ja pullo oli äkkiä hörpätty tyhjäksi ja samalla nukahtaneen vaavin sai laskea sänkyyn jatkamaan unia. Itse sen verran kerkisin yöimetystä kokeilla, että omasta nukkumisesta ei ainakaan tullut koko yönä mitään jos vauva oli tissi suussa vieressä vähän väliä.
Mä tunnen monta ihmistä jotka ei olis halunnu imettää, kaikki kyllä imettivät, enemmän tai vähemmän, mutta moni on sanonut että mielellää olis jättäny senkin tekemättä..Ite kuulun siihen porukkaan joka ei olisi halunnut imettää, mutta kuten moni muukin, laitoksella päätin edes yrittää kun sai tuon ensin ulos..
Imetys nyt vaan ei ole mikään miellyttävä juttu omasta mielestäni, sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa et tissit menis (hei haloo, ne tissit levähtää jo pelkästään siinä kun maito nousee...) tai et pääsis ite liikkuu vapaammin..Mä en myöskään kovin mielelläni ole nenäkkäin ihmisen kanssa joka imettää lastaan samalla yms.. Se on vaan jotenkin niin...Vastenmielistä...Anteeks nyt vaan...
no mun ainakaan kättärillä ei tarvinnu hakea ite mitäänvalmiiksi tuli eikä ite tarvinnu mihinkää liikkua vaikka olinkin tosi hyvässä kunnossa... näemmä riippuu ihan hoitajastakin.
Mä tiedän että näihin ketjuihin ei saisi näin vastata..mutta miten voi olla että imetys ei ole jonkun juttu? Eihän se nyt mikään harrastus tms ole?
ok kiva kun kerroit ja kiitti muillekki jotka vastas kysymykseeni. tuo on kyllä asiatonta että sanoo huonoksi äidiksi jos ei imetä. imetyshän ei oo hyvän äitiyden mittari kuitenkaan.
Mä tiedän että näihin ketjuihin ei saisi näin vastata..mutta miten voi olla että imetys ei ole jonkun juttu? Eihän se nyt mikään harrastus tms ole?
Näin mekin tehtiin. Ja monet isit hiihtelemässä pullojen kera. Mekin saatiin pojalle välillä korviketta ja eipä kyl kukaa tullu sanomaan että oottakaas kun tuon sitä.
Näihin ketjuihin on moni vastannut ihan asiallisesti, käyttäen ilmaisua "ei ole minun juttuni". On selitetty että voi olla todella kivuliasta, vauva ei opi oikeaa otetta kun kukaan ei ole ollut opettamassa tai vauva ei jaksa imeä, tai maitoa tulee niin vähän että siirtyminen korvikkeelle on ihan luontainen seuraus siitä. Syitä on lukemattomia mutta aina tulee muutama vähän yksinkertainen ihmettelemään tätä joka kerta ja sanomaan, että et taida välittää vauvastasi?
Imettäminen selvästi tekee äidistä todella fiksun ja empaattisen![]()