jos mies sanoo rakastavansa sinua todella paljon?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuunsilta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuunsilta

Vieras
olet siis tapaillut häntä melkein vuoden, käynyt useilla treffeillä, nähnyt hänen asuntonsa ja ollut siellä yötä mutta seksiä ette ole harrastaneet kertaakaan..

mistä voin tietää, että mies on tosissaan ja kuinka uskallan luottaa häneen? onko olemassa mitään merkkejä ja tapoja, joista voisi huomata jotain?
 
[QUOTE="vieras";22775298]Olette seurustelleet melkein vuoden ilman seksuaalista kanssakäymistä? Hän on homo, sori vaan.[/QUOTE]

olemme ystäviä mutta ystävyys on muuttunut rakkaudeksi. se selittää jo paljon. mies ei ole homo.
 
Omituista kuinka tällä palstalla pidetään heti kaikkia miehiä seksinnälkäisinä himohiirinä. Minä en näe mitään outoa siinä, että joku mies ei halua heti hypätä sänkyyn muna pystyssä.
 
koska minua on seksuaalisesti hyväksi käytetty useasti. :'(

Mies voi olla niin tosissaan että ottaa huomioon tuon. Jos pitää sinua lähellään, halailee, suukottelee jne niin jatko on sinusta kiinni, ei pakota.
Tunnet miehen paremmin kuin palstalaiset, joten varmaan huomaat jos on tosissaan. Se, että ottaa sinut huomioon, soittelee, juttelee asioistaan jne. Voihan olla, ettei ole seksuaalisesti kovin aktiivinen, mutta haitanneeko tuo jos muuten mukava mies? Toisaalta ikäkin vaikuttaa, 20v on hieman aktiivisempi kuin 50v :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä harmaana;22775444:
Mies voi olla niin tosissaan että ottaa huomioon tuon. Jos pitää sinua lähellään, halailee, suukottelee jne niin jatko on sinusta kiinni, ei pakota.
Tunnet miehen paremmin kuin palstalaiset, joten varmaan huomaat jos on tosissaan. Se, että ottaa sinut huomioon, soittelee, juttelee asioistaan jne. Voihan olla, ettei ole seksuaalisesti kovin aktiivinen, mutta haitanneeko tuo jos muuten mukava mies? Toisaalta ikäkin vaikuttaa, 20v on hieman aktiivisempi kuin 50v :D

hän tekee kaikkea mainitsemaasi muttei pakota minua mihinkään. hän ottaa minut huomioon ja on erittäin hellä ja lämmin. olemme puhuneet näistä asioista ja paljastukseni jälkeen hän oli vihainen (ei minulle) ja suojaa antava sekä turvallinen. mies ei ole kertaakaan udellut haluaisinko rakastella hänen kanssaan vonkaamisesta nyt puhumattakaan. mies on 30v.
 
hän tekee kaikkea mainitsemaasi muttei pakota minua mihinkään. hän ottaa minut huomioon ja on erittäin hellä ja lämmin. olemme puhuneet näistä asioista ja paljastukseni jälkeen hän oli vihainen (ei minulle) ja suojaa antava sekä turvallinen. mies ei ole kertaakaan udellut haluaisinko rakastella hänen kanssaan vonkaamisesta nyt puhumattakaan. mies on 30v.

Tekstistäsi tulee mielikuva että mies on tosissaan. Ei ehkä vielä valmis naimisiin mutta ei mikään seksin perässä juoksija. Halusit ekassa viestissä jotain vinkkejä mistä tietää onko tosissaan. Jos ei torju ajatusta, että alatte ihan tosissanne seurustelemaan niin on tosissaan. Onnea teille! Ajatteleva, toiset huomioon ottava mies on oikea aarre seurustelukumppanina/puolisona. :)
 
Eikö se oo just niin päin, että seksittömyys kertoo tosissaan olemisesta.

Mutta jos ootte vuoden tapailleet niin aika erikoista ettette seurustele vielä tai ole nähneet toistenne vanhempia/kavereita.
 
[QUOTE="ööö";22775868]Eikö se oo just niin päin, että seksittömyys kertoo tosissaan olemisesta.

Mutta jos ootte vuoden tapailleet niin aika erikoista ettette seurustele vielä tai ole nähneet toistenne vanhempia/kavereita.[/QUOTE]

Kyllä ensimmäiseen kohtaan, mutta tuota toista en pitäisi outona. Eivät kaikki halua heti levitellä yksityisasioitaan ympäriinsä eikä kaikilla välttämättä edes ole kovin läheiset välit sukulaisiin.
 
me ei harrastettu seksiä vasta kun oltiin asuttu yhdessä n.6kk (kummallakin eka kerta kyseessä) ja uskonto ei liity tähän mitenkään, yhdessä oltiin oltu 1v1kk ja nyt yhteistä taivalta takana 12v ja hyvä ja onnellinen suhde onkin.
 

Yhteistyössä