Yhdellä sun toisella kun tuntuu olevan tylsää, niin olisko se nyt taas KUVAKETJUN paikka?! Pinoon, hop!

[QUOTE="vieras";22766366]Miksi mun pitäis enää jatkaa tätä? Olet niin pihalla kaikesta, etten edes viitsi sulle mitään kirjoitella... läskipää![/QUOTE]

:LOL: Rahkeet ei riitä. Älä huoli, kaikille ei vain ole siunaantunut keskustelukykyä. :hug:
 
Sivistynyt ja käytöstavat omaava, empatiakykyinen ja sosiaalisesti lahjakas ihminen ei hauku toisten ulkonäköä. :) Mielipiteen ilmaiseminen ja haukkuminen ovat kaksi eri asiaa. Asiallinen kritiikkikään ei ole sama kuin haukkuminen, mutta kritiikilläkin on aikansa ja paikkansa. Kukaan tässä ketjussa ei ole pyytänyt haukkuja/kritiikkiä ulkonäöstään. Täällä on tarkoitus sanoa jotain positiivista tai sitten olla sanomatta mitään. Miksi pahoittaa tarkoituksella jonkun mieli? Mitä tarkoitusta se palvelee? Onko fiksua esittää oma mielipide asiattomasti ja onko ylipäätään järkevää tuoda kaikki ajatuksensa esille? Jos et tätä tajua, ihmettelen, että olet päässyt yliopistoon. =)
tuon kun saisit tajuamaan edes osan täällä kirjottelevista :)
 
Lode "nyt harmaana"
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22766363:
kattos kun kusipää voi olla tyylillä tai ilman. :xmas:
Sepä. Parasta vittuilua on juurikin sellainen, jossa vittuilun kohde ei edes välttämättä ymmärrä tulevansa niin sanotusti pilkatuksi. Nää tämmöset "sä oot vittu homo, ööö vittu ite oot ihan saatanan lesbo"-tyyliset paskanjauhannat on niin suoraan jostain alakoulusta. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lode "nyt harmaana";22766370:
Sepä. Parasta vittuilua on juurikin sellainen, jossa vittuilun kohde ei edes välttämättä ymmärrä tulevansa niin sanotusti pilkatuksi. Nää tämmöset "sä oot vittu homo, ööö vittu ite oot ihan saatanan lesbo"-tyyliset paskanjauhannat on niin suoraan jostain alakoulusta. :D
No älä. :D
 
[QUOTE="vieras";22766373]Kun tää nyt ei vaan johda kanssasi mihinkään. Olet niin vähä-älyinen ihminen, että ei mitään rajaa. Kuulehan... pysy poissa sinäkin täältä kuviasi lähettelemästä.[/QUOTE]

No mä olen sentään OIKEASTI päässyt yliopistoon. ;)
 
[QUOTE="vieras";22766373]Kun tää nyt ei vaan johda kanssasi mihinkään. Olet niin vähä-älyinen ihminen, että ei mitään rajaa. Kuulehan... pysy poissa sinäkin täältä kuviasi lähettelemästä.[/QUOTE]

Älykäs ihminen haukkuu toisten, etenkin lasten, ulkonäköä? :D Selvä. Sitten olen oikein mielelläni vähä-älyinen. :) Ja kuviani tulet näkemään jatkossakin, mikäli jatkat itsesi rääkkäämistä näitä kuvaketjuja selaillen.
 
[QUOTE="vieras";22766380]Ja minä myös. Lisuria teen. Jos olisi ulkonäöstä kiinni yliopistoon pääsy niin sinä olisit jäänyt portin taakse.[/QUOTE]

Miten yliopistoon voidaan päästää ihmisiä, joille mielipide/kritiikki=haukkuminen?
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Älykäs ihminen haukkuu toisten, etenkin lasten, ulkonäköä? :D Selvä. Sitten olen oikein mielelläni vähä-älyinen. :) Ja kuviani tulet näkemään jatkossakin, mikäli jatkat itsesi rääkkäämistä näitä kuvaketjuja selaillen.
Älykäs ihminen selviytyy tilanteesta, johon viisas ei edes joudu ja paina nyt pääsi pehkuun niin jollain tavalla olisit miellyttävämpi huomenna.
 
[QUOTE="vieras";22766383]Näytät maatalon emännältä jo nuorena... kirjoittaakaan et osaa.[/QUOTE]

minäkään en osaa kirjottaa, mutta miten ulkonäkö liittyy siihen mitä on.
ei kaikki presidentitkään näytä samalta mitä suomessa..
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22766386:
minäkään en osaa kirjottaa, mutta miten ulkonäkö liittyy siihen mitä on.
ei kaikki presidentitkään näytä samalta mitä suomessa..
Hyvinhän tuo kirjoittaminen sinulta sujuu ilman päätäkin. Tytsi vaan nyt on niin typerä ja näyttääkin siltä.
 
Kepsis
älkää olko millänsäkään noiden provottavien idioottien vuoksi, en ymmärrä mikä ajaa ihmiset laukomaan paskaa toisten kuvista, jos ei ole mitään kivaa sanottavaa niin voi pitää sen päänsä kiinni, kyllä negatiivisia kommentteja ja toisten panettelua maailmaan mahtuu vaikka kuinka, ilman että yritetään täällä lytätä ihmisiä jotka yhteisölle paljastavat omia kuviaan, sinänsä huvittavaa että nämä ilkeilijät ei uskalla omia kuvia edes laittaa, jos laittaisivatkin niin todennäköisesti ei olisi oma kuva, sellasta se on kun on harmaa ja helppo olla persreikä.

kauniita naisia ketju täynnä, jokainen persoonallisen näköinen.
 
älkää olko millänsäkään noiden provottavien idioottien vuoksi, en ymmärrä mikä ajaa ihmiset laukomaan paskaa toisten kuvista, jos ei ole mitään kivaa sanottavaa niin voi pitää sen päänsä kiinni, kyllä negatiivisia kommentteja ja toisten panettelua maailmaan mahtuu vaikka kuinka, ilman että yritetään täällä lytätä ihmisiä jotka yhteisölle paljastavat omia kuviaan, sinänsä huvittavaa että nämä ilkeilijät ei uskalla omia kuvia edes laittaa, jos laittaisivatkin niin todennäköisesti ei olisi oma kuva, sellasta se on kun on harmaa ja helppo olla persreikä.

kauniita naisia ketju täynnä, jokainen persoonallisen näköinen.
tarkkana nyt ettei kohta syytetä vonkaamisesta :LOL:
 
Mä voisin ottaa teille kuvan mun duunilookista, muttei mulla ole vissiin mitään piuhaa tohon puhelimeen, et sais sen kuvan siirrettyä tähän koneelle... Olis todella hehkeetä luvassa liki 24h valvomisen jäljiltä. :D
 

Yhteistyössä