Yhdellä sun toisella kun tuntuu olevan tylsää, niin olisko se nyt taas KUVAKETJUN paikka?! Pinoon, hop!

"vieras"
Sanot, että hemmetin helluntalainen? :D Onko sen tarkoitus loukata sirkkaa? Miksi hän ei saa pistää naamaansa kuvaketjuun kun kaikki muutkin ovat pistäneet? Koska hän on kaunis, tietää sen ja on joskus aikaisemminkin laittanut kuvansa kuvaketjuun? :D:D:D

Pidä mölyt mahassasi ja laita joku kiva kuva meille! :hug:
Täällä saa sanoa mielipiteensä ja sirkkis on minusta kurja ihminen noin niin kuin irl. Ja mitä kuvien julkaisuun tulee niin ikinä en perheestäni tänne nettiin laittaisi kuvia, koska ne pyörii täällä ikuisesti.

[QUOTE="lollo";22766284]Täällä kirjottelee selvästi joku katkera martta, vähän käy sääliksi, mutta ei tuo ole ainoa.
Ja tosi kaunis vauva, puhtaat piirteet. Mutta tiedät sen tiiru itsekin joten turha tässä löpistä... :D[/QUOTE]

Juu onhan se nyt arvattavissa että haukkua tulee mistä vaan, ja jotkut yrittää muka taitavasti iskeä lapsen kautta...ennen olisin varmaan loukkaantunut, mutta nyt kun tiedän mistä on kyse, niin lähinnä naurattaa :D:D

"vieras"
[QUOTE="lollo";22766284]Täällä kirjottelee selvästi joku katkera martta, vähän käy sääliksi, mutta ei tuo ole ainoa.
Ja tosi kaunis vauva, puhtaat piirteet. Mutta tiedät sen tiiru itsekin joten turha tässä löpistä... :D[/QUOTE]
Tosi puhtaat piirteet on kakrulla.

[QUOTE="vieras";22766297]Niin... siis pyysin, että tännekin tulisi mahdollisuus katsella viestinsä ennen lähettämistä, kuten monella muullakin palstalla ja se toteutui. Palasiko asia mieleesi?[/QUOTE]

Juujuu mutta millä tavalla minä olen vaikuttanut asiaan? Ja miten se liittyy siihen että mulla on ruma ja sairaan näkönen ällö lapsi? :D:D

[QUOTE="vieras";22766304]Naurahan sinä ja laita lastesi kuvia sitten kun he itse osaavat siihen vaikuttaa.[/QUOTE]

Miten olis 6/9?
Eli kuusi kahdeksasta jo sen ikäisiä jotta osaavat vaikuttaa?
Niin omien kuin lastensa ja kumppaniensa suhteen...

"huoh"
[QUOTE="vieras";22766316]Ihan tuon lapsen ulkonäöstä. Onko se ihmislapsi ensinkään?[/QUOTE]

Juu eh eh onneksi kirjottelet harmaana piilossa, koska teet itsestäsi erittäin naurunalaisen ja voin 99,9%varmuudella sanoa että olet teini-ikäinen tai murrosikäinen palstalle eksynyt, ja jos et niin hyvin vakavasti jäljessä :D
Me aikuiset haluaisimme nyt jatkaa kuvaketjuamme, kiitos. Öitä pus pus :)

"vieras"
[QUOTE="huoh";22766318]Juu eh eh onneksi kirjottelet harmaana piilossa, koska teet itsestäsi erittäin naurunalaisen ja voin 99,9%varmuudella sanoa että olet teini-ikäinen tai murrosikäinen palstalle eksynyt, ja jos et niin hyvin vakavasti jäljessä :D
Me aikuiset haluaisimme nyt jatkaa kuvaketjuamme, kiitos. Öitä pus pus :)[/QUOTE]
Suurinpiirtein kaikki meni pieleen. Olen 40-vuotias lisuria tekevä 'opiskelija', mutta silti minulla on omat mielipiteeni. Jatkakaa vaan kuvaketjuanne ja kukaanhan ei sitä saa arvostella?

[QUOTE="vieras";22766321]Suurinpiirtein kaikki meni pieleen. Olen 40-vuotias lisuria tekevä 'opiskelija', mutta silti minulla on omat mielipiteeni. Jatkakaa vaan kuvaketjuanne ja kukaanhan ei sitä saa arvostella?[/QUOTE]

Sosiaaliset taidot sulla on jääny n 4-vuotiaan tasolle josset ole ymmärtänyt, ettei aikuiselle ihmiselle ole sopivaa ruotia toisen ihmisen ulkonäköä ellei sitä erikseen pyydetä :)

Yhteistyössä