Mitä tämä kommentti kertoo: jotta kohteeensa on poikkeuksellisen kaunis nainen ja kommentoijansa poikkeuksellisen pateettinen inehmo?
kuvaajalla varmaanMinä ja vauva tukka hulmuten :xmas:
Laitahan sinäkin niitä ennen (-150 kg) kuviasi.Aamuyön veskireissulla tuli mieleen:
Hemmetin kauniita on rohkeimmat palstalaiset.
En hauku uskovaista uskovaiseksi. Silloin jos se menee överiksi niin sanon jotain. Tämä tapaus on mennyt jo kauan sitten yli.Yritätkö sä haukku uskovaista kutsumalla häntä uskovaiseksi? Tää on vähän ku yrittäis haukkua lesboa kutsumalla häntä lesboksi FAIL!
PS. Kuvaketjuun useimmiten on tarkoitus laittaa kuvia. Tää on vissiin jääny sulle hämäräks :hug:
Sinulla on vesipää -kakru ja olit vaikuttamassa tämän palstan tilaan.
Minä ja vauva tukka hulmuten :xmas:
Kun en nyt odottanut sinua kommentoimaan. Kas kummaa.. se kuitenkin tapahtui.Sanot, että hemmetin helluntalainen? Onko sen tarkoitus loukata sirkkaa? Miksi hän ei saa pistää naamaansa kuvaketjuun kun kaikki muutkin ovat pistäneet? Koska hän on kaunis, tietää sen ja on joskus aikaisemminkin laittanut kuvansa kuvaketjuun?
Pidä mölyt mahassasi ja laita joku kiva kuva meille! :hug:
Olen normaalipainoinen ja normaalin näköinen. Olen myös sillä tavalla normaali, etten julkaise internetissä omiani, enkä perheeni kuvia. Kirjoitahan muuten yhdellä peellä se laitapas. <-- tuo kettuilu kuuluu tänne.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22766251:laitappas sinäkin kuva niin sat äkkiä puolueettoman arvion.
No nääthän tuon kuvasta.Onko oikeasti tiirulla hydrogefalia-lapsi?
Vai onko häiriintyneen kommentti?
Tätä mä jäin myös vähän kelailemaan...Ei ole vesipäätä, se olisi vakava asia ja minusta ei leikin aihe. Kalju hän on ja pyöreä pää kyllä
Olin vaikuttamassa palstan tilaan?
No anteeksi sitten. Muuten vain vammaisen näköinen lapsi.Ei ole vesipäätä, se olisi vakava asia ja minusta ei leikin aihe. Kalju hän on ja pyöreä pää kyllä
Olin vaikuttamassa palstan tilaan?
Juu kiitos riittää. Nättien lapsien kuvia kyllä on kiva katsella.Tässä vielä tämä pallopää