Yhdellä sun toisella kun tuntuu olevan tylsää, niin olisko se nyt taas KUVAKETJUN paikka?! Pinoon, hop!

[QUOTE="vieras";22766237]Kuvaketjun tarkoitus on varmaankin saattaa naamansa arvostelun alaiseksi. Sinulle se on ilmeisesti jäänyt hämäräksi.[/QUOTE]

Mä taas ajattelen, että kuvaketjujen tarkoitus on näyttää muille mitä tyylilajia ja harrastuksia tai elämänkatsomusta edustaa. Missien ja mallien ulkonäköjä pisteytetään, tavisten ulkonäköä ei pisteytetä (ellei kuvassa oleva sellaista nimenomaisesti pyydä).

Mä en laita kuvaani, koska haluan pitää arkielämäni erillään palstaelämästäni eli en toivo, että joku palstalainen esimerkiksi kadulla kävellessäni tunnistaisi.
 
"vieras"
Yritätkö sä haukku uskovaista kutsumalla häntä uskovaiseksi? :D Tää on vähän ku yrittäis haukkua lesboa kutsumalla häntä lesboksi :D FAIL!

PS. Kuvaketjuun useimmiten on tarkoitus laittaa kuvia. Tää on vissiin jääny sulle hämäräks :hug:
En hauku uskovaista uskovaiseksi. Silloin jos se menee överiksi niin sanon jotain. Tämä tapaus on mennyt jo kauan sitten yli.
 
[QUOTE="vieras";22766252]En hauku uskovaista uskovaiseksi. Silloin jos se menee överiksi niin sanon jotain. Tämä tapaus on mennyt jo kauan sitten yli.[/QUOTE]

Sanot, että hemmetin helluntalainen? :D Onko sen tarkoitus loukata sirkkaa? Miksi hän ei saa pistää naamaansa kuvaketjuun kun kaikki muutkin ovat pistäneet? Koska hän on kaunis, tietää sen ja on joskus aikaisemminkin laittanut kuvansa kuvaketjuun? :D:D:D

Pidä mölyt mahassasi ja laita joku kiva kuva meille! :hug:
 
"vieras"
Sanot, että hemmetin helluntalainen? :D Onko sen tarkoitus loukata sirkkaa? Miksi hän ei saa pistää naamaansa kuvaketjuun kun kaikki muutkin ovat pistäneet? Koska hän on kaunis, tietää sen ja on joskus aikaisemminkin laittanut kuvansa kuvaketjuun? :D:D:D

Pidä mölyt mahassasi ja laita joku kiva kuva meille! :hug:
Kun en nyt odottanut sinua kommentoimaan. Kas kummaa.. se kuitenkin tapahtui.
 
[QUOTE="vieras";22766255]Sinulla on vesipää -kakru ja olit vaikuttamassa tämän palstan tilaan.[/QUOTE]

Ei ole vesipäätä, se olisi vakava asia ja minusta ei leikin aihe. Kalju hän on ja pyöreä pää kyllä :D
Olin vaikuttamassa palstan tilaan?
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22766251:
laitappas sinäkin kuva niin sat äkkiä puolueettoman arvion.
Olen normaalipainoinen ja normaalin näköinen. Olen myös sillä tavalla normaali, etten julkaise internetissä omiani, enkä perheeni kuvia. Kirjoitahan muuten yhdellä peellä se laitapas. <-- tuo kettuilu kuuluu tänne.
 
[QUOTE="vieras";22766268]Olen normaalipainoinen ja normaalin näköinen. Olen myös sillä tavalla normaali, etten julkaise internetissä omiani, enkä perheeni kuvia. Kirjoitahan muuten yhdellä peellä se laitapas. <-- tuo kettuilu kuuluu tänne.[/QUOTE]

kirjotan miten huvittaa ja miten sattuu :D
 
"lollo"
Täällä kirjottelee selvästi joku katkera martta, vähän käy sääliksi, mutta ei tuo ole ainoa.
Ja tosi kaunis vauva, puhtaat piirteet. Mutta tiedät sen tiiru itsekin joten turha tässä löpistä... :D
 

Yhteistyössä