Aika antelias kaula-aukkoAlkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE;22758635:
Ja neitsytAlkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE;22758684:Tytsi on söpis
Mie arvelinkin että kuvaa pitäis vähän rajata kun joku takertuu pikkuseikkoihinAika antelias kaula-aukko
Oletko sie hiukka pyöristynyt..vai tekeekö tuo tukka sen et näytät vanhemmalle ja pyöreemmälle.
Näpit irti TytsistäJa neitsyt
tutun näköistä - mun miehellä on samanpituinen ja samanvärinenkin tukka
Juuri näin. Tuntuu melkeinpä pyhäinhäväistykseltä puhella tytsistä mitään seksiin liittyvää.Näpit irti Tytsistä
Iiiiihanat hiukset! *kade*
juuri niin nuori kuten arvelinkin kiva kuva
Munkin miehellä ton mittainen letti, tosin musta! NamssAlkuperäinen kirjoittaja kylmä nakki;22758830:tutun näköistä - mun miehellä on samanpituinen ja samanvärinenkin tukka
En mä tytsiin näppejä panisi vaan jotain isompaa;Näpit irti Tytsistä
Isot seikat olivat somasti näytilläAlkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE;22758726:Mie arvelinkin että kuvaa pitäis vähän rajata kun joku takertuu pikkuseikkoihin
Mihinkäs sitä näin ihanaa pärstää vaihtamaanRieputarallaalla on aina sama ilme ja asento kuvissa, sama pää aina.. tausta vaan vaihtuu. Please, jotain vaihtelua, alkaa jo tympiä tuo ainainen sama pärstä.
Alkuperäinen kirjoittaja kylmä nakki;22758830:tutun näköistä - mun miehellä on samanpituinen ja samanvärinenkin tukka
Naiset on kauniitaKaikki on niin ihania!
Minkäs niminen se nyt olikaan, kun ne työmiehet vainoo, niin en kuvan perusteella ihmettele.