Trkoititkohan Jodie Kiddiä?Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22757144:Näytät kyllä ihan keijukaiskuningattarelta tai sitten yhdeltä mallilta, jonka nimeä en saa päähäni. Englantilainen supermalli Mutta onko tuo muuten se vauva-lehden kantoliina, näyttää ihan samalta kuin omani, jossa pieni asuikin sitten ekat 6 kk
Yesss! Kiitos Tietenkin jokainen näyttää omalta itseltään, mutta jotain samaa kuitenkinTrkoititkohan Jodie Kiddiä?
Sinulla se meni ohi että humahti muuta ei taida olla uutta Voi sinua raukkaa, menepä nyt tutmiaan ja mammaa juomaanVoi sua, taitaa sit sulla olla aika kova ihastus päällä ko. henkilöön kun noin ikävä tuli Hän taitaa kyllä olla varattu, joten etsi uusi kohde tunteillesi! Kyllä se siitä
Niin muuten on! :OAlkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22757172:Yesss! Kiitos Tietenkin jokainen näyttää omalta itseltään, mutta jotain samaa kuitenkin
Aiiiiivan ihana.... nainen niin makuuni, todella kaunis!
Olen enempi homomies kuin lesbo. Liian monta palstavuotta ovat tasan tarkkaan tehneet selvää mistään kiinnostuksesta naisia kohtaan.NCM on hitusen rekkiksen näköinen, mutta sehän tais olla tarkoituskin. Varmaa enemmän naiset iskee kuin miehet.
Voi hyvänen aika! Siis hyvällä tavalla Aivan ihana. Ja toi punanen huulipuna tekee siitä vielä täydellisemmän.
Oliko sulla aiemmin ihan erilainen tukka, tyyliin sivut kaljuna ja sitä rataa? Vai oliko se joku ihan muu tyyppi? Kiva kuva on.
Jaa kun minä taas en pääse nyt yli siitä miten naiselliselta lopulta näytitkään (varsinkin kun tuijotellut Sheldon Cooperia tuosta kuvasta) .Olen enempi homomies kuin lesbo. Liian monta palstavuotta ovat tasan tarkkaan tehneet selvää mistään kiinnostuksesta naisia kohtaan.
Ei, miehistä innostun, mutta se jääkin sitten siihen. Telaketjufemakkorekkalesbomaahiselta saatan kyllä näyttää. En meikkaa, en käytä koruja, kieltäydyn muodista ja en omista kampaa.
Mun mielestä et edes näytä aneemiselta. Niin kauniit ripsetkin, haluun kans.
Tossa kuvassa ripsistäkin on varmaan puolet varissut pois. On ollut vähän rankka joulu tässä. Mutta thanks anyway. Sullakin oli kiva kuva.Mun mielestä et edes näytä aneemiselta. Niin kauniit ripsetkin, haluun kans.