<<< DISKO disko JOULUN DISKO >>>

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Randomi Buddy
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22751853:
Hei Buddy! Tiesin että nämä linkit eivät ole helmiä sioille vaikka Päätön yritti niin uskotella!!!

David Byrne, Mike Monroe... Rakastan Molempia!

Minne sinä nyt jo menet?!? Vastahan tulit!

YouTube - Talking Heads - "Road To Nowhere"

Talking Heads - Road To Nowhere
Morot sulle ja lemmikeilles!

Tämä on ollut hauska joulunaika sikälikin, että olen availlut noita sun linkkejäs lähes lapsenoamisen innostuksen vallassa. Joss Stone lähes mullisti joulupäivääni. David Byrne oli toki tuttu nimenä, mutta mm. tuo Road To Nowhere (+ jokunen muukin - "ylikokopukuvideo" tässä ketjussa) esim. oli ihan uusi tuttavuus, mutta kannatti katsoa. Aikoinaan lin nuo jotenkin sivuuttanut (ehkä se ska ei niinkään silloin iseknyt), mutta on noissa nerokkuutensa, kuten sanoit - ei voi kieltää.

Sitten tässä oli tuo The Hooters: 500 miles away - intro kuin Ennio Morriconen ikimuistoisesta musiikista. Tyylikäs esitys, mutta erityisen tyylikäs kitarointi + kitarasoolo!

Mitenköhän tuo The Hooters oli kokonaan mennyt minulta ohi?! No, onneksi on spotify, sieltä löytyy, ja on nyt minunkin listoilla.

äiti 44 v
Spotify on minullakin ja olikin yhtä tuskaa yrittää löytää kunnollista Johnny Winteriä YouTubesta kun tarjolla on pelkkää rahinaa. Spotifysta kuuluu niin virheettömästi.

Tulin tänne näin illan päätteeksi laittamaan yhden Dire Straitsin ja sen nyt tähän loppuun pistän. Lukioiässä keksin että tälläinenkin yhtye on olemassa.

http://www.youtube.com/watch?v=jhdFe3evXpk

äiti 44 v
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22757322:
Spotify on minullakin ja olikin yhtä tuskaa yrittää löytää kunnollista Johnny Winteriä YouTubesta kun tarjolla on pelkkää rahinaa. Spotifysta kuuluu niin virheettömästi.

Tulin tänne näin illan päätteeksi laittamaan yhden Dire Straitsin ja sen nyt tähän loppuun pistän. Lukioiässä keksin että tälläinenkin yhtye on olemassa.

YouTube - Dire Straits - Brothers In Arms
Ja lemmikit tuossa vieressä odottavat vielä lyhyttä ulkoilulenkkiä :D Pitää yöjuoksullekin siis vielä lähteä. Jälleen kerran.

Randomi Buddy

Kuuntelepa joskus illan päätteeksi tämä versio:

YouTube - Club For Five - Brothers In Arms

äiti 44 v
Hieno esitys, olisi ihanaa laulaa tuollaisessa kokoonpanossa!!! Basso oli kyllä niin matalalla että yhtään matalammalle ei olisi päässyt. Kuullosti että kaikkein matalimmat äänet olivat jo vähän siinä ja siinä että tuleeko vapaasti. Pitääpä kuunnella tuon ryhmän muitakin tulkintoja.

Randomi Buddy
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22757338:
Hieno esitys, olisi ihanaa laulaa tuollaisessa kokoonpanossa!!! Basso oli kyllä niin matalalla että yhtään matalammalle ei olisi päässyt. Kuullosti että kaikkein matalimmat äänet olivat jo vähän siinä ja siinä että tuleeko vapaasti. Pitääpä kuunnella tuon ryhmän muitakin tulkintoja.
Kun kerran jouluketjussa ollaan, niin pitää kait mainostaa Club for Fiven joulualbumia jostain ~parin vuoden takaa. Ensi jouluna voisit vaikka kaivella sitäkin esiin. Lapsetkin voisivat tykätä.

äiti 44 v
Kun kerran jouluketjussa ollaan, niin pitää kait mainostaa Club for Fiven joulualbumia jostain ~parin vuoden takaa. Ensi jouluna voisit vaikka kaivella sitäkin esiin. Lapsetkin voisivat tykätä.
Huh huh, olipa ulkona kylmää!!!

Spotifysta kai tuo joulualbumi löytyy? Pitää katsoa.

Onko sinulla jotain "kytkyjä" tuohon viisikkoon? Tuli vain mieleeni, vaikka lääkäriksi sinua muistaakseni epäilinkin :D. Ovat näköjään 10-vuotiskiertueellaan täällä meilläkin päin käyneet esiintymässä, enpä tajunnut kuuntelemaan mennä.

Randomi Buddy

Dire Straitsiltä mm. Walk of Life & Far Away kolahtivat aikoinaan kovasti tuon Brthers in Armsin ohella.

Vähän samoihin aikoihin JJ Cale julkaisi albumin Grasshopper.
Sieltä raita "Don't Wait" oli silloin kova sana.

YouTube - JJ Cale - Don't Wait

Katellaan taas joskus lisää...

äiti 44 v
Katsellaan vaan, kuuntelenpa vielä J.J:n. Hänenkin musiikkiinsa lukioiässä jnkv tutustuin, kylläkin sitä kautta että olin ihastunut yhteen luokkani poikaan joka tykkäsi J.J. Calesta (varmaan enemmän kuin minusta :D ) ja häneltä levyjä lainasin. Eli tämä perinteinen kuvio alkaa kuunnella jotain artistia :D :D

Randomi Buddy
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22757352:
Onko sinulla jotain "kytkyjä" tuohon viisikkoon? Tuli vain mieleeni, vaikka lääkäriksi sinua muistaakseni epäilinkin :D. ....
Mielikuvitustakin sulla.. ajatus valtoimenaan joskus tuolla tavalla haja-ajatusalueillakin.. en suosittele tuosta nyt kovin panoksin kuitenkaan vetoa lyömään.

Mutta toki sinulla on oikeus olla vapaasti väärässäkin :D

[video=youtube;0_sHGcf8kcI]http://www.youtube.com/watch?v=0_sHGcf8kcI[/video]

äiti 44 v
Mielikuvituksen puutteesta ei minua ole muistaakseni koskaan tosiaan syytetty. (Paitsi mitä minä itse täällä itseäni syytin kun en tajunnut pyytää niitä Jeff Beckin lakanoita kerrossiivoojalta!) Tiedä häntä ovatko ne aina kuitenkaan pelkkää positiivista sillä tarkoittaneet kun ovat sanoneet ettei mielikuvitusta puutu... ? :D

Muistaakseni se oli juuri tuo kappale, Right to be Wrong, jonka Joss Stone esitti siinä konsertissa 7.7.07 jossa hänet siis näin eka kertaa ja josta esityksestä haltioiduin niin että suu auki vain tuijotin naista! Aivan tyrmässä! Mikä on tosiaan harvinaista sillä yleensä en naislaulajista isommin innostu. Mutta pakkohan tuosta jo oli minunkin innostua!

Voi siinä vinha perä olla että sukupuoli vaikuttaa siihen kuunteletko miestä vaiko naista. Mieheni tykkää Joan Baezista ja muutamista muista naislaulajista enkä minä ole koskaan näille laulajille lämmennyt vaikka hän on yrittänyt niitä minulla kuunteluttaa. Saat sinäkin minulle suosikkejasi suositella, voisin taas kerran yrittää :D

Näitä seuraavia naisia kyllä olen kuunnellut ja mukana laulanut niin että osaan heidän kaikki laulunsa ulkoa vaikka takaperin. Jotkut biisit ovat parempia kuin toiset.
Synnytyslaitoksellekin otin mukaan Ultra Bran cd:n "Sinä päivänä kun synnyin" sekä nipun muita ja mankan. Kato tärkeimmät asiat pitää pakata mukaan mitä siellä voi kuvitella tarvitsevansa :LOL: Vastasyntyneen kotiintulovaatteetkin mies kävi vasta lapsen syntymän jälkeen kaupasta ostamassa (olin sentään itse ne käynyt valitsemassa), pesi ja toi sairaalaan :D Eli ei ollut sairaalakassi tämän palstan oppien mukainen, ei sitten alkuunkaan!

Ultra Bra - Lähettäkää Minulle Kirjoja

http://www.youtube.com/watch?v=0-ppwvtIB70

Yhteistyössä