<<< DISKO disko JOULUN DISKO >>>

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Lunatic
Joan Jettiä näyttelevä Kristen Stewart ja Dakota Fanning The Runaways- leffasta:

[video=youtube;aNNp5GyzlKc]http://www.youtube.com/watch?v=aNNp5GyzlKc[/video]

Oon pitkittäny ton ellun kattomista, ku oon miettiny että jos on ihan paska.. ja kun ei tiä pitääkö paikkansa.. ku jotain sivuääniä on Runawaysin jäseniltä kuulunu. mutta pakko toi on nähdä.
Ootko kattonu itse? Näytti tämä video ainakin melko hyvältä.

äiti 44 v
Joan on huipputulkitsija ja kunnon rockääni! Tyylilajissaan uskottava, tuohan on "miesten musiikkia" ja vain harvat naiset pystyvät pistämään äijille uskottavasti kampoihin rokissa. Joan pystyy!!

Ja kateeksi mulla käy vain tuo teidän mahdollisuutenne laittaa tänne videotkin näkymään! Mutta en rekkaudu.

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22744885:
Joan on huipputulkitsija ja kunnon rockääni! Tyylilajissaan uskottava, tuohan on "miesten musiikkia" ja vain harvat naiset pystyvät pistämään äijille uskottavasti kampoihin rokissa. Joan pystyy!!

Ja kateeksi mulla käy vain tuo teidän mahdollisuutenne laittaa tänne videotkin näkymään! Mutta en rekkaudu.
Ole hiljaa ja astu 2000-luvulle sinäkin.

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22744914:
Ei mitään syytä astua, paras musiikki tehtiin valitettavasti viime vuosituhannella :D
Oot kyllä oikeessa, nykyaikana bimbo- ja pissiskulttuuri on tuhonnut kaiken.. mitä joskus jo oli.
On menty takapakkia.. ja lujaa.

äiti 44 v
Röyhkä on ihana mies - aina tykännyt Röyhkästä ja biiseistään.

Tosin sillä oli joskus joku ihme saatanistisekoiluaika, siitä en tykännyt :( Mutta ilmeisesti Kaukokin on tullut järkiinsä, taitaa hävetä itsekin nykyään sitä juttua?

Randomi Buddy
Mother, mitäs meinaat - olisikohan joku naissolisiti vielä unohtunut.
Mother, mitäs mienaat - kuinkahan mun testosteronieni käy.
Oo-ah - onko musa vain ajanhaaskuuta?

[video=youtube;gZ2tluarzZs]http://www.youtube.com/watch?v=gZ2tluarzZs[/video]

Yhteistyössä