.
.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22745027:The Clash - I Fought The Law
YouTube - I Fought the Law
.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22745027:The Clash - I Fought The Law
YouTube - I Fought the Law
Joo kyllä mä sen näin mutta kun sun linkistäs en nähnyt mitään niin kävin katsomassa sen biisin toisaalta ja IHAN HYVÄN HYVYYTTÄNI JA AVULIAISUUTTANI laitoin toisenkin linkin siihen SAMAAN KAPPALEESEEN tänne että jos jollain toisellakin on vaikeuksia avata tuota hienoa linkkiä. Tuliko tämä nyt selväksi? Olin oikein kiltti!Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22745021:sama esittäjä siellä olis ollu..
juu, olit kiltti, avulias ja kaikkee muuta mukavaa :heart:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22745032:Joo kyllä mä sen näin mutta kun sun linkistäs en nähnyt mitään niin kävin katsomassa sen biisin toisaalta ja IHAN HYVÄN HYVYYTTÄNI JA AVULIAISUUTTANI laitoin toisenkin linkin siihen SAMAAN KAPPALEESEEN tänne että jos jollain toisellakin on vaikeuksia avata tuota hienoa linkkiä. Tuliko tämä nyt selväksi? Olin oikein kiltti!
Jos enskerralla sitten kehut ilman että minun tarvitsee lypsää...Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22745035:juu, olit kiltti, avulias ja kaikkee muuta mukavaa :heart:
lypsää :OAlkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22745050:Jos enskerralla sitten kehut ilman että minun tarvitsee lypsää...
Käsite "lypsää kehuja" näkyy olevan tuntematon?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22745054:lypsää :O
mutta sovitaan noin, ei sun tarvii toteutaa...
oli joo..Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22745060:Käsite "lypsää kehuja" näkyy olevan tuntematon?
.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22745071:
.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22745073:
Taidan todeta nyt hyvät yöt poikkeuksellisen varhain
Kiitos, Öit, Öit....oikein isolla ÖÖ:llä.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22745078:Taidan todeta nyt hyvät yöt poikkeuksellisen varhain
Jos maailmassa vielä on hyvää musaa mitä tästä ketjusta ei löydy niin palaamme asiaan!