J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Palstailulla on tuollainen vaikutus. :xmas: Ja puhun kokemuksen syvällärintaäänellä.Ilman tätä palstaa mulla olisi jäänyt huomaamatta eräitä puolia itsestäni, ja en aina oikein tidä onko se hyvä vaiko huono asia.Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22741319:Vastatkaa ihan rehellisesti: onko minun huumorintajuni muuttunut viattoman kieroutuneesta parantumattoman perverssiksi, kun minusta tämä oli hauskin koskaan lukemani ketju ja ehdin jo kerran pudota tuolilta nauramisesta. Määräisköhän ullla mullekin lääkkeet tähän ongelmaan?![]()
oikeasti, et sä voi käyttää lauseissasi sanaa "ego", koska se ei sovi samaan ketjuun sun kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22741355:Niin ja ullla, varoitus: kävin täällä itsekin aiemmin ehkä kerran kuussa tai kahdessa, mutta jäin yhden ketjun perusteella koukkuun :O Eli varo, ettei sinulle käy samalla tavalla! Varsinkin, jos tällä pastalla käyminen liittyy aina siihen puteliinItse tosin kävin täällä ihan yhdenkin punkkulasillisen voimalla ja nykyään olen jo sen verran rohkea, että käyn ihan maitolasillisenkin voimin :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22741344:No tätä parempaa ei kyllä oman mittapuuni perusteella tule tänne hetkeenMutta kahden kuukauden kuluttua taas uusiksi, eikös juu? Ja muista, että lupaukset on pidettävä
![]()
Palstailulla on tuollainen vaikutus. :xmas: Ja puhun kokemuksen syvällärintaäänellä.Ilman tätä palstaa mulla olisi jäänyt huomaamatta eräitä puolia itsestäni, ja en aina oikein tidä onko se hyvä vaiko huono asia.![]()
ei se voi tulla kun sillä on uneen liittyvä amnesia, ei muista koko paikkaa vissiin kun nukahtaa.