täällä pelkästään fiksuja parisuhteellisia ihmisiä:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ulla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="ulla";22741249]teille kaikille jeesustelijoille. Kepsis halvensi mun äitiyttä ja se siitä. Ja teille muille tolloille: koittakaa nyt kasvattaa ne omat lapsenne ensin ennen kuin annatte neuvoja muille. Ennen oli sellainen periaate, että se, joka ei ollut itse kasvattanut lasta, ei jakele neuvoja sille, joka sen on tehnyt. Koskee myös sua huspati. Ihme tyyppejä olette, jos ette kestä sitä, että äiti puolustautuu. ja "rakas" huspati: en todellakaan tule katumaan mitään juttuja, koska unohdan teidät tyhjäpäät samantien kun nukun pääni selväksi. Ei taivas, että te oikeasti jaksatte tätä touhua päivästä toiseen! Ja sitten vielä neuvotte minua!!! Ihan oikeasti katsokaapa te kaikki peiliin; onko niin hauskaa haukkua porukassa yhtä naista (joka sattuu olemaan humalassa, mitä se on tosi harvoin). Teinä minä häpeäisin itseäni. Ihme lynkkaajia ja itsensä korottajia. Olen edelleen 100 % varma, että kukaan teistä ei ole kasvattanut niin loistolapsia kuin minä. Ja Kepsis on todella säälittävä nettiaddikti[/QUOTE]

juu. äitiyttä saadaan suht helposti nykyään halvennettua kun naureskelee koko päivän nukkuville kersoille, mitä äiti puolustaa ilmeisesti normaalina oikeutena :laugh: jos näin halvennetaan sinua ja lapsiasi, sitten vissiin on tapahtunut halventamista... ei herranen aika, jos sulla EI ole lääkitystä niin olet kyllä pahasti sen tarpeessa.

Mä ootan vaan että ulla viimein kirjoittaa sen viimeisen viestinsä: "Tää oli provo ja te kaikki tyhmät menitte siihen. " Eikö se ole semmonen aika suosittu veto tässä tilanteessa -joskaan eihän ulla sitä tiedä kun chattailee niin harvoin :saint:

[QUOTE="vieras";22741286]Mä ootan vaan että ulla viimein kirjoittaa sen viimeisen viestinsä: "Tää oli provo ja te kaikki tyhmät menitte siihen. " Eikö se ole semmonen aika suosittu veto tässä tilanteessa -joskaan eihän ulla sitä tiedä kun chattailee niin harvoin :saint:[/QUOTE]

juu se on sellainen keskenkasvuisten "sain virtuaalisesti turpaani, pakko keksiä jotain..." lopetus

[QUOTE="vieras";22741286]Mä ootan vaan että ulla viimein kirjoittaa sen viimeisen viestinsä: "Tää oli provo ja te kaikki tyhmät menitte siihen. " Eikö se ole semmonen aika suosittu veto tässä tilanteessa -joskaan eihän ulla sitä tiedä kun chattailee niin harvoin :saint:[/QUOTE]Juu-u, niin on.;)

Sulle huspati: Luuletko olevas niin paljo mua parempi, että sulla on varaa nolostua mun puolesta? Aikamoinen ego. Mä häpeän sun puolesta. Niin tyypillinen massan mukana kulkija. Ethän enää koskaan kuvittele että sun besserwisseriys auttais ketään - auta ihan itseäs. Ja teille muille: olihan se varmaan hupia, kun porukassa haukuitte yhtä. Se kummasti kohottaa itsetuntoa ja saa myös tuntemaan yhteenkuuluvaisuutta. Ihan kiva, jos sen buustin teille sain tarjota. Mutta kääntökuvana voisitte vähän miettiä, toimitteko reilusti. Kepsis on mielestäni todella patologinen tapaus. Toivottavasti vaimon lääkkeet toimii. Mitä minuun tulee: voi sentään, olen ollut aika monessa mukana ja edelleen ihan ilman lääkkeitä. Viinaa otan kun siltä tuntuu, kerran kuussa tai jotain. Sinä jeesustelija joka toivoit että olen joulun selvänä: niin olinkin, korkkasin vasta puolen yön jälkeen. Sen sijaan sinun - niinkuin teidän kaikkien - nettiriippuvuus on paljon huolestuttavampaa kuin minun satunnainen alkoholin käyttö. Joka yö netissä... kyllä se kuluttaa...

[QUOTE="ulla";22741317]Sulle huspati: Luuletko olevas niin paljo mua parempi, että sulla on varaa nolostua mun puolesta? Aikamoinen ego. Mä häpeän sun puolesta. Niin tyypillinen massan mukana kulkija. Ethän enää koskaan kuvittele että sun besserwisseriys auttais ketään - auta ihan itseäs. Ja teille muille: olihan se varmaan hupia, kun porukassa haukuitte yhtä. Se kummasti kohottaa itsetuntoa ja saa myös tuntemaan yhteenkuuluvaisuutta. Ihan kiva, jos sen buustin teille sain tarjota. Mutta kääntökuvana voisitte vähän miettiä, toimitteko reilusti. Kepsis on mielestäni todella patologinen tapaus. Toivottavasti vaimon lääkkeet toimii. Mitä minuun tulee: voi sentään, olen ollut aika monessa mukana ja edelleen ihan ilman lääkkeitä. Viinaa otan kun siltä tuntuu, kerran kuussa tai jotain. Sinä jeesustelija joka toivoit että olen joulun selvänä: niin olinkin, korkkasin vasta puolen yön jälkeen. Sen sijaan sinun - niinkuin teidän kaikkien - nettiriippuvuus on paljon huolestuttavampaa kuin minun satunnainen alkoholin käyttö. Joka yö netissä... kyllä se kuluttaa...[/QUOTE]

oikeasti, et sä voi käyttää lauseissasi sanaa "ego", koska se ei sovi samaan ketjuun sun kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22741319:
Vastatkaa ihan rehellisesti: onko minun huumorintajuni muuttunut viattoman kieroutuneesta parantumattoman perverssiksi, kun minusta tämä oli hauskin koskaan lukemani ketju ja ehdin jo kerran pudota tuolilta nauramisesta. Määräisköhän ullla mullekin lääkkeet tähän ongelmaan? :laugh:
Palstailulla on tuollainen vaikutus. :xmas: Ja puhun kokemuksen syvällärintaäänellä.Ilman tätä palstaa mulla olisi jäänyt huomaamatta eräitä puolia itsestäni, ja en aina oikein tidä onko se hyvä vaiko huono asia.:rolleyes:

[QUOTE="ulla";22741329]mitäköhän kepsis jos kävisit katsoon mitä vaimolle ja lapselle kuuluu. Elämä ei ole pelkkää virtuaalitouhua vaikka niin haluaisitkin[/QUOTE]

en asu kartanossa, kykenen kääntämään päätäni ruudusta ja avaamaan suutani.

muoks. lisää...

ja avaappas uusi pullo, selkeesti raivokohtaus laantumaan päin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="ulla";22741317]nettiriippuvuus on paljon huolestuttavampaa kuin minun satunnainen alkoholin käyttö. Joka yö netissä... kyllä se kuluttaa...[/QUOTE]

No tuota, tätä ketjua lukeneena, sinun alkonhuuruisia horinoita vertailleena näiden "nettiriippuvaisten" kirjoitteluihin... niin joo, valitsen nettiriippuvuuden koska tahansa ennemmin kuin alkoholismin.

Voi minulla aika iso ego olla, mutta en tiedä miten se liittyy siihen myötähäpeän tunteeseen? En minä tunne olevani sinua parempi, osaan itse mokailla vaikka millälailla ja kun joku muu tekee samaa, tulee tunne, että voi kun tuo nyt hoksaisi lopettaa. Mutta se on varmaan ihan turhaa, olen siinä kyllä kanssasi samaa mieltä. Edelleen sinulle toivottelen mukavaa joulunjatkoa, tulehan taas joskus palstailemaan:)

[QUOTE="ulla";22741337]ainiin: ja unohdan teidät tyhjäpäät samantien kun nukun pari tuntia. Mitä te luulette olevanne? Keksikää edes parempi ketju jos osaatte (tuskinpa vaan).[/QUOTE]

No tätä parempaa ei kyllä oman mittapuuni perusteella tule tänne hetkeen :laugh: Mutta kahden kuukauden kuluttua taas uusiksi, eikös juu? Ja muista, että lupaukset on pidettävä :D

[QUOTE="ulla";22741339]voi kun kaikki vieraat on niin omaperäisiä, että tottakai asetutaan yhtä vastaan ja kymmenen puolelle. Heh. Olisko yhtään rohkeaa joka valitsis toisin[/QUOTE]

jos joku sinun puolelle asettuisi, se olisi aika selkeä provo.

Niin ja ullla, varoitus: kävin täällä itsekin aiemmin ehkä kerran kuussa tai kahdessa, mutta jäin yhden ketjun perusteella koukkuun :O Eli varo, ettei sinulle käy samalla tavalla! Varsinkin, jos tällä pastalla käyminen liittyy aina siihen puteliin ;) Itse tosin kävin täällä ihan yhdenkin punkkulasillisen voimalla ja nykyään olen jo sen verran rohkea, että käyn ihan maitolasillisenkin voimin :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22741355:
Niin ja ullla, varoitus: kävin täällä itsekin aiemmin ehkä kerran kuussa tai kahdessa, mutta jäin yhden ketjun perusteella koukkuun :O Eli varo, ettei sinulle käy samalla tavalla! Varsinkin, jos tällä pastalla käyminen liittyy aina siihen puteliin ;) Itse tosin kävin täällä ihan yhdenkin punkkulasillisen voimalla ja nykyään olen jo sen verran rohkea, että käyn ihan maitolasillisenkin voimin :saint:

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22741344:
No tätä parempaa ei kyllä oman mittapuuni perusteella tule tänne hetkeen :laugh: Mutta kahden kuukauden kuluttua taas uusiksi, eikös juu? Ja muista, että lupaukset on pidettävä :D

ei se voi tulla kun sillä on uneen liittyvä amnesia, ei muista koko paikkaa vissiin kun nukahtaa.

No höm, mikäs tässä ollessa. Ilmeisesti mun parisuhde on alkanut sitten sujumaan vallan loistavasti, kun ei ole enää aikaa täällä roikkua työelämään paluun myötä. Ei se ole kyllä lisännyt aikaa parisuhteelle sen enempää, mutta menee ihan jees eikä meillä kumpikaan ryyppää tai kuksi varapanoja :flower:

[QUOTE="ulla";22741339]voi kun kaikki vieraat on niin omaperäisiä, että tottakai asetutaan yhtä vastaan ja kymmenen puolelle. Heh. Olisko yhtään rohkeaa joka valitsis toisin[/QUOTE]

Siis jos avaat keskustelun tyyliin "olette te säälittäviä tyhmiä joutilaita ja teeskentelijöitä kaikki täällä" niin nämä ihmiset ympärilläsi ei tule halaan sua ja sano "joo niin ollaankin, me kaikki muut, olet oikeassa, eikö olekkin tämä oikeassa, säälittävät tyhmät teeskentelijät?"

Onpa tosiaan outoa.

Paitsi miksi minusta se olisi tyhmää ennemmin kuin rohkeaa?

Palstailulla on tuollainen vaikutus. :xmas: Ja puhun kokemuksen syvällärintaäänellä.Ilman tätä palstaa mulla olisi jäänyt huomaamatta eräitä puolia itsestäni, ja en aina oikein tidä onko se hyvä vaiko huono asia.:rolleyes:

Juu, olen samaa mieltä siitä, että itsetutkiskelua voi kehittää monellakin tapaa ja palstailunkin kautta saadut reaktiot auttavat joskus laittamaan omat kommunikaatiopyrkimykset oikeaan perspektiiviin. Ainakin silloin, jos ei "keskustele" siinä samalla pullon kanssa ;)

ei se voi tulla kun sillä on uneen liittyvä amnesia, ei muista koko paikkaa vissiin kun nukahtaa.

Höh? Tarkoitatko, että niiden tirsojen jälkeen ullalla onkin vain hatara mielikuva siitä, että jossain netissä tuli pyörittyä, mutta ei kuolemakseen muista, että missä. Mutta todennäköisesti jossain Tiede -lehden palstalla keskustelemassa Elämän Suurista Peruskysymyksistä :D Sitten joku lapsista vahingossa käy tällä palstalla herättyään klo 15 maissa ja kauhistelee ääneen, että millaisia joulujuoppoja täällä on kirjoitellut ja ullla nyökyttelee vieressä, että voi kauhea, ei mene kaikilla hyvin.... ;)

Yhteistyössä