<<< DISKO disko JOULUN DISKO >>>

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
äiti 44 v
http://www.youtube.com/watch?v=KrbiRBDHwrU

Sielun Veljet - Rakkaudesta

Ismo Alanko on taas niitä miehiä että ihan sama vaikka pierasis mikkiin, minä pitäisin sitä taiteena! :D

Ismoa olen rakastanut aina yhtä kiihkeästi kuin Monroen Mikkeäkin!

.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22740491:
http://www.youtube.com/watch?v=KrbiRBDHwrU

Sielun Veljet - Rakkaudesta

Ismo Alanko on taas niitä miehiä että ihan sama vaikka pierasis mikkiin, minä pitäisin sitä taiteena! :D

Ismoa olen rakastanut aina yhtä kiihkeästi kuin Monroen Mikkeäkin!
.

Randomi Buddy
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22740486:
Miehet ovat niin herkkiä, olen saman huomannut IRL. Minä en muistini mukaan ole tälle palstalle hirveästi rakkaudesta postaillut :D

Tämä on kyllä omituinen miljöö tämä palsta.

YouTube - Maija Vilkkumaa - Ei

Maija Vilkkumaastakin tykkään, mutta joistain Irinoista ja Anna Erikssoneista EN.
Onhan täällä omituisuutensa, ja siksipä myös viehätyksensä.

Vilkkumaata kuuntelen kyllä - ihan jees - tuossa kappaleessa vain tuo "silmät sameat jo" valitettavasti assosioi kaihiin... no se siitä.

Mutta (kun tuon "herkkyyden" oitit esille, niin) tekeepä mieli kiusata sinua tällä seuraavlla biisillä:

YouTube - Perla Batalla, Bird on the Wire

Mitäs sanot?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22740503:
Minä olen aggressiivinen. Onneksi olen pienikokoinen nainen :D

Ja kun katson tytärtäni (nyt 6v) niin arvatkaas näyttääkö tutulta?
Ahaa, jos oot pienikokoinen niin sillon Sun taytyy olla kaunis ja kurvikas. Etpas arvannutkaan kuin hyvin "tunnen" Sinut.

äiti 44 v
Onhan täällä omituisuutensa, ja siksipä myös viehätyksensä.

Vilkkumaata kuuntelen kyllä - ihan jees - tuossa kappaleessa vain tuo "silmät sameat jo" valitettavasti assosioi kaihiin... no se siitä.

Mutta (kun tuon "herkkyyden" oitit esille, niin) tekeepä mieli kiusata sinua tällä seuraavlla biisillä:

YouTube - Perla Batalla, Bird on the Wire

Mitäs sanot?
No mikä ettei, ei huono kuten Uotinen sanoisi. Mutta en kyynellin haltioituneena puhkea.

Noita sumeita silmiä olen itsekin miettinyt, onko äiti aineissa?

Yritän pääni puhki nyt miettiä yhtä etelä-afrikkalaista valkoista naislaulajaa, olisin hänet tarjoillut esimerkkinä naisesiintyjästä jota jäin suu auki haltioituneena kuuntelemaan kun kuulin eka kerran mutta en saa nyt päähäni nimeä. Varmaan kohta muistan.

Oletko lääkäri koulutukseltasi?

äiti 44 v
Ahaa, jos oot pienikokoinen niin sillon Sun taytyy olla kaunis ja kurvikas. Etpas arvannutkaan kuin hyvin "tunnen" Sinut.
En ole kaunis mutta en petolinnun persekään naamaltani. Rinnat ovat normaalikokoa ja lantio-vyötäröeroa löytyy, siis kurvia siinä. Mutta aina on miehiä riittänyt yli oman tarpeen. Halolla on saanut huonoimmasta päästä pois karsia. Ja kovalla kädellä olen karsinutkin.

äiti 44 v
Randomi Buddy
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22740508:
No mikä ettei, ei huono kuten Uotinen sanoisi. Mutta en kyynellin haltioituneena puhkea.

Noita sumeita silmiä olen itsekin miettinyt, onko äiti aineissa?

Yritän pääni puhki nyt miettiä yhtä etelä-afrikkalaista valkoista naislaulajaa, olisin hänet tarjoillut esimerkkinä naisesiintyjästä jota jäin suu auki haltioituneena kuuntelemaan kun kuulin eka kerran mutta en saa nyt päähäni nimeä. Varmaan kohta muistan.

Oletko lääkäri koulutukseltasi?
Enpä nyt kommentoi yksityisyyttäni sen enempi, mutta musiikin suurkuluttaja voin sanoa olevani. Jos joskus (vaikka myöhemminkin) saat mieleesi tuon viittaamasi laulajan, niin todella mielleäni haluaisin tutustua moiseen.

Tässä (Perla Batalla) tulee nähdäkseni esille miesten ja naisten ero: Minusta Perla oli tuossa aivan järisyttävä. Voin kuunnella sitä yhä uudestaan ja uudestaan.

äiti 44 v
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22740513:
se on öitä..

[video=youtube;BhJOpeXz_AQ]http://www.youtube.com/watch?v=BhJOpeXz_AQ[/video]
No öitä taas! Jo mä tuolla aiemmin sulle sanoin. Ei sun taistelukestävyys ole kyllä mistään kotoisin päätön!

Randomi Buddy
Päättämän postaus sai taas veren virtaamaan:

Aina Imatralla käydessä kannattaa käydä OCB baarin back stagen saunaosastolla.(jos vain pääsee..)

http://www.youtube.com/watch?v=HJdgDyel0W4

äiti 44 v
Enpä nyt kommentoi yksityisyyttäni sen enempi, mutta musiikin suurkuluttaja voin sanoa olevani. Jos joskus (vaikka myöhemminkin) saat mieleesi tuon viittaamasi laulajan, niin todella mielleäni haluaisin tutustua moiseen.

Tässä (Perla Batalla) tulee nähdäkseni esille miesten ja naisten ero: Minusta Perla oli tuossa aivan järisyttävä. Voin kuunnella sitä yhä uudestaan ja uudestaan.
No ei siinä voi miesten ja naisten ero mielestäni mitenkään ilmetä. Minusta hänen äänensä oli toki vahva ja kaunis mutta hieman kova ja vivahteeton. Ei ollut herkkä tulkitsemaan, kuten vaikka Maarit jota minäkin karski nainen joudun usein silmät kyynelissä kuuntelemaan.

Se nainen esiintyi siinä World Aid- jutussa 7.7.07, siinä hänet eka kerran näin. Hitsi kun nimi pyörii ihan tuossa noin! Lauloi paljain jaloin. Oli henkeäsalpaava esitys, olen sitten myöhemmin vähän tavallisempiakin häneltäkin nähnyt.

Mulla on haju että olet lääkäri, koska kaihi tulee ekana mieleen. Kyllä mä lääkärin haistan, tai sitten en. Mistä valmistuit?

Yhteistyössä