Mitäs tuli lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"hih"
[QUOTE="aloittaja";22739546]Ihania lahjoja on lapset saaneet! Ja mikä mukavinta, tässä ketjussa ei näy jälkeäkään niistä, jotka ennen aattoa olivat sitä mieltä, että lapset saavat saada tyyliin 3 lahjaa/lapsi :)[/QUOTE]

Meillä mies marisi kun viime jouluna muksut sai aika paljonkin lahjoja, no nyt ei saaneet, peketillisesti :D
Oli yhteenkin pakettiin tungettu 2 eri lelua ja yksi paita :D Oli eräs iso tiimarin paperikassillinen täysi kivoja lahjoja ja tämähän luokiteltiin yhdeksi lahjaksi vai mitä ;)

"darling"
tyttö 2,5v

Barbababa- kirja
muumi palapeli
muumi muistipeli
muumi kuutiopalapeli
yöpaita
aamutossut
paita
piano
urut (pienempi piano)
muumitalo
muumilaiva
hellokitty jumppapallo
hellokitty laukku
puupalikat
unelmatarha dvd
nuuskamuikkunen pehmolelu
hellokitty radio-ohjattava auto
leikki auto
pussillinen leikkiruokaa
mini keittiö

-------

VAIKKA MITÄ.. ei äiti voi muistaa O.O

äiti sai: yöpaidan, meikkejä, singstar levyn. suklaata! käsilaukun ; <3
mies sai: ps3 pelin, axea pakkaus, suklaata, yöpaidan
yhteiseksi: isäntä vs. emäntä peli =)

itse sain nomination-korun, uuden föönin ( sellasen mitä kampaajat käyttää ), Sofi Oksasen puhdistus-kirjan ja suklaata.

en toivonut enempää.

Tyttö on anoppilassa miehen kans joten en tiedä mitä kaikkea sieltä on tullut.

Rahaa, 4 muumimukia, kummitäti-mukin (jossa kummilapsen kuvia:heart:), kattilan, paistinpannun, muumisakset, munanleikkurin, Marimekon meikkipussin ja pesupussin, leffaliput, Sinkkuelämää 2-dvd:n, lakanat, Muumi-pussilakanat, yöpuvun, pari kirjaa, kynttilöitä, saunapussukan+pesujuttuja, Mymmeli-pikkupyyhkeen, pöytäliinan, Singstar-mikit/pelin, suklaata, tonttukoristeen ja juomapullon. Siinä taisi olla kaikki.

Kauheen pitkiä listoja...huh huh.

No, ite sain Oksasen puhdistus-kirjan ja anopilta lahjakortin thai-hoitolaitokseen (hierontaa, kasvohoitoa yms.). Tenava sai leluja, kyniä, vaatteita yms. mutta niitä olikin vaikka kuinka monelta sukulaiselta.

bud
Poika 6v

Vaatteita, kaikenlaisia
bakuganin
2 ninja zhu zhu hamsteria+ rataa pätkä
jekut ja jäynät pilailupaketin
3 pakettia legoja
ison rekka-auton+bobcatin
spy pimeäkiikarit
gormitin
karkkia paljon
mauri kunnaksen kirjan

Tyttö 2v

nukensängyn+nukenvaatteen
toy story duploja+eläin duploja
hello kitty duploja ja lakanat
fisher price (pikku)talon+hahmoja
karkkia
paljon vaatteita
pehmokissan
pampuloita
kirjan
pikkunuken tarvikkeineen

Hupti
Minä sain hajuveden, ison kauratyynyn, wakeUp lightin, ihonhoitotuotteita, pipon ja tossut. Ei olla kolmeen vuoteen ostettu aikuisten kesken lahjoja mutta nyt tänä jouluna muutettiin perinnettä ja tuli kyllä ihania, tarpeellisua ja toivottuja lahjoja. Meillä perheessä siis 4 aikuista.

Mä sain mieheltä mun lempparituoksun ja oopperaliput <3 Ystäviltä tuli mm. suuri valurautainen lukko ja tuoksukynttilöitä.
Muksut sai ps3, kauko-ohjattavat, merkkivaatetta, legoja, kännykän, junan........ja paaaaaaljon muuta. Kuulema paras joulu ikinä, tosin tämän kuulee joka joulu ja silloin tietää että nappiin meni :)
Meillä oli aivan loistava aatto, nautittiin hyvää ruokaa ja ystävä kävi joulukahveilla. Huomenna virallinen jouluateria mun vanhempien luona, siellä siis jatketaan tästä mihin tänään jäätiin kun mies nukahti vauvan viereen :heart:

[QUOTE="maija";22739580]Mistä te aikuiset saatte noin paljon lahjoja??? Kateeksi käy, mä en saa kun mieheltä jotain jos saan, muualta en mitään.[/QUOTE]

Vanhemmiltani, veljeltäni, sukulaisilta ja ystäviltä. Vanhemmilta suurin osa, saan vieläkin heiltä saman verran lahjoja kuin lapsena.

"jooh"
Minä sain:

Yöpaidan
Kollegehousut
100 euron lahjakortin Seppälään
Rahaa
Suklaata
Mokkamasterin
Koiramäen kalenteri ensivuodelle
Suklaaihovoidetta
Vaniljahuulivoidetta
Suihkusaippuaa
Kimaltelevan ja mansikalle tuokruvanpalasaippuan
Ihovoita
Farkut
Muumiastioita
Haarukka- ja veitsisetin
Viinapullon (kallista viiniä)

Tyttö 1v. sai:

Prinsessa polkuauton
Keinuhevosen
Hello kitty- äänikirjan
Ihaa pehmolelun
Learning Puppyn
Haukkuvan ja liikkuvan koiran
Pehmeän mollamaijanuken
Palapelin
Teletappi-Dvd:n
Rahaa 60euroa
Ihaniavaatteita
Pyyhkeen
Hello Kitty Säkkituolin

me
sovittiin, että aikuisten kesken ei vaihdeta lahjoja. Silti sain astioita, kaksi elokuvaa, puhelimen ja ihanat ulkovalot.... Se niistä sopimuksista:D
Lapset saivat noin 15 pakettia per nuppi, en jaksa luetella. Mutta legot olivat selkeesti hittejä:)

ihanan lämpimän "takin", yökkärin + sukat 3 konvehtirasiaa, sauvasekottimen, kaulakorun, miehe nkans yhteiseksi kirja,

lapset saivta yhteiseksi pelejä 8 kpl. 3 DVD:tä. kumpiki sai vaatheita, leluja ja pussilakanan setit

"shihtzu"
Mä sain rahaa vaateostoksia varten, kesämekon, lumiukkokoristeen, joka kuvaa minua ja lapsia :) , suklaata 2 rasiaa, nominationiin palan, saippuan, käsilaukun, saappaat, viinipullon ja jouluteetä.

Esikoinen sai, legoja, kirjoja, piirustustaulun, potkumoottoripyörän, helikopterin, pehmokalan ja puisen kalan, hatun ja käsineet, t-paidan, neulepaidan ja housut, pehmoankan, lautasen ja mukin, nalle-repun,

kuopus sai pari paitaa, pehmohaisulin ja pari vauvalelua, 2 samanlaiset lapaset, tosin eriväriset ja hatun, pyyhkeen ja pesulapun, kirjan

Siinä nyt ne jotka muistan, saattoi olla jotain muutakin vielä, mutta tuossa suurin osa.

hellsbells
mie sain teatterilipun, mukin, jonkun pienen obh nordican hieromalaitteen, sit semmosen niskahieromalaitteen, kylpytakin, kolmet villasukat, parit tavalliset sukat, kynttilän, pari kirjaa, päiväkirjan, parit tykit aka pitkät kalsarit, jotain jalkavoiteita, dödöä,

miehen kans yhteiseks mokkamaster, suklaata 6 rasiaa, lakua, teetä, kahvia , glögilasit, lampaantaljan

mies sai leuanvetotangon, villasukat, kalsareita, hupparin, dödöö, suklaata ,

poika 18kk sai pari palikkalelua, jonkun puhuvan autolelun, pari paitaa, parit housut, sukkia, tumppuja, yövaatteet, lautasen ja mukin, tuommoisen auton millä voi potkutella vauhtia, valokuvakehyksen omalla kuvallaan, lasten löylykiulun ja kuupan, huuliharpun, käsinuken, hiekkalelusetin, minihummerin siis pienoismalli hummer-autosta, kylpytakin,

No, aivan varmaan jotain unohtu listasta mutta saatiin aivan hirviästi lahjuksia :) Ja mikä parasta, oli hyvää seuraa ja maittavaa ruokaa <3

Pusero, 2 normaalileveää satiinilakanaa (harmi ku ei tuplaleveä, mietittiin jo miehen kans että ommellaanko yhteen jotta voidaan laittaa omaan sänkyyn), satukirja, pieni pyyhe vauvalle, suklaata, lakritsia, auton puolipeite (josta ei oo varmaa sopiiko se meijän autoon..).
Osa näistä meille yhteisenä.
Ukko sai parit merinovillasukat sekä kirjan.

Viimeksi muokattu:
"vieras"
Mä sain Satumainen talvi-kirjan, Sinkkuelämää 2 dvd, lahjakortti kosmetologille, Wii-pelin, kiroileva siili pyjaman, rahaa.

Lapsi sai Nintendo ds, Mario kart peli+ ratti, paperjamz kitara ja paljon pienempiä lahjoja.. en jaksa niitä tähän kirjoittaa.

tyttö 6v sai
pet shop tietokoneen
pinkin nintendo ds:n ja pet shop pelin
tzu tzu petsejä
samoille olioille aloituspakkauksen ja muita lisärakennuksia
lasten tatuointi pakkauksen (jotain iholeimoja jne)
tanssimaton (tähän mä ihastuin!)
muumi pc pelin
vaatteita
muovailuvahoja
tarroja
kännykän (tosin ei oikea)
kirjoja
pyyhkeen
ison tanssivan pet shop koiran
siinä ne mitä muistan.

poika 3v sai
brion junaradan ja siihen lisäosia ja junia
chuggintownin kannettavan veturin jossa säilötään niitä pikkujunia
cars dvd:n
kirjoja
pyyhkeen
vaatteita
ison autoradan puoliksi veljenkanssa
leikki kännykän
tarroja
autoja jos jonkinmoisia
en muista enempää.

poika 2v sai
muumilaivan
puuhapeten korjaamon
puuhapeten autopesulan
puuhapeten puskun ja nossen
lisä puuhapete hahmoja
vaatteita
kirjoja
autoja
ja siihen loppui muisti.. lapset sai keskimäärin 20 pakettia per nuppi. osa isompia ja osa pienempiä lahjoja.

minä sain
kaulakorun
hiusten ja ihonhoito tuotteita (aivan loistavia! )
hierovan istuimen
kauan kaipaamani "rekki" tangon mikä laitetaan ovenkarmeihin
yöpaidan
mukin lasten kuvilla
arpapaketin (tuli 5e voitto)
ledi suihkun
jonkun valohärpäkkeen ulos
suklaata tietty
300€ rahaa

mies sai
kellon
työkaluja
aamutakin
samanlaisen mukin kun mulla,eli lasten kuvilla

aivan ihana joulu vaikkei aluks meinannu päästä joulutunnelmaan töittentakia.
pukki oli mahtava ja viipyikin pidempään kun 15min. lapset tykkäs hirveesti. ihana lähisukuni koossa :)

Lapsi 2v11kk.
- puinen Peppi -talo, johon huonekalut sekä figuurit: Peppi, Tommi, Annika, poliisit ja rouva Rissanen (heppa ja Tossavainen oli jo ennestään)
- Brion puisen junaradan osia
- My Little Pony
- sukset
- Stiga
- Babar -domino
- Nalle Puh -kimble
- Musta Pekka - pelikortit
- 3 palapeliä
- 3 satucd -kirjaa
- 4 kirjaa
- Hello Kitty - pussilakanat
- väritysjuttuja ja kyniä
- Huvitutti -dvd:n
- hernepussin
- cd -mankan
- kaulakorun
- nuken yöpuvun
- läjän vaatteita itselleen

Eli ihan hitosti kaikkea. :)

minä:
- 2 kirjaa
- lahjakortin Suomalaiseen kirjakauppaan
- Stieg Larsson - dvd -boxin
- palan Nominationiin
- kropparasvan

miehen kanssa yhteiseksi:
- paistinpannu
- rahnaa
- keittiöpyyhe
- kahvia
- jouluglögiä ja namia

mies:
- kalsarit
- 2 kirjaa
- cd
- liput Kylie Minoquen keikalle (minulta, tavallaan yhteiseksi, kun tietty yhdessä mennään :D)

Viimeksi muokattu:
En toivonut mitään, enkä halunnut mitään. Mutta mies oli hankkinut riisinkeittimen:LOL: Tossa tuo kapisus pöydällä seisoo ja yritän keksi siitä jotain hyvää sanottavaa. Sanoin miehelle ,että taitaa joutua tuonne muiden kapistusten joukkoon,joita aikoinaan kovasti osteli lahjaksi. Mies totesi, että voisi itse ruveta käyttämään sitä. Kun yleensä polttaa riisit pohjaan. Näiden kojeiden takia en koskaan toivo tai halua mitään lahjaa. Mutta sainpa ainaskin naurut.:)

harmaa tänään
minä sain sohvat 3+2 istuttavat,mies sai uuden auton+moottorikelkan,lapset 6v+4v sai pleikka 3:sen kaikkine varusteineen +5 peliä, lasten m-kelkka ja molemmat sai 1000e rahaa harrastuksiin.+yhteisiä pelejä,kirjoja aikuisille ja lapsille+muut makeiset. ai niin ja miehelle ostin puolen vuoden hieronnat.

En toivonut mitään, enkä halunnut mitään. Mutta mies oli hankkinut riisinkeittimen:LOL: Tossa tuo kapisus pöydällä seisoo ja yritän keksi siitä jotain hyvää sanottavaa. Sanoin miehelle ,että taitaa joutua tuonne muiden kapistusten joukkoon,joita aikoinaan kovasti osteli lahjaksi. Mies totesi, että voisi itse ruveta käyttämään sitä. Kun yleensä polttaa riisit pohjaan. Näiden kojeiden takia en koskaan toivo tai halua mitään lahjaa. Mutta sainpa ainaskin naurut.:)
Tavallaan suloinen lahjus.
Voin hyvin kuvitella miehesi "epätoivon" kun etsinyt sopivaa kaupoilla. :)

Yhteistyössä