Mitäs tuli lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
No yritämpä muistella ajankulukseni :saint:

Tyttö 6v:

Itse maalaamansa taulu kehystettynä
Kaninloikka
Pets-pelikortit
Uno-pelikortit
2 Zhuzhu petsiä + vauvazhuzhu
2 päiväkirjaa
Top model
Hello kitty-hiusstudio
Tatu ja Patu -kirja
Risto Räppäjä -dvd
Askartelutarvikkeita...

Poika 2v:

Cars-autorata
iso paloauto
Martti-dvd
Martti -pikkkuautoa
Lisää pikkuautoja
2 Zhuzhu petsiä
Rummut
Cars-kirja
Palomiehen välineitä...

Mies:

Siistit käsineet
Hujuhajua
Kaulakorun
Rahaa
Joku Axe-pakkaus
YKS LAHJA VIELÄ POSTISSA!

Mää:

UGGit (täys ylläri)
Korvakorut
Tyynyliinat (mulle ja miehelle)
Rahaa

Koko perheelle:

Wiille: NHL-peli, tanssimatto-peli, LPS-peli

Siinäpä ne vissiin oli :xmas:

Minä sain: laukun, talvikengät, essence punkkulasit ja ripsienpidennykset
Mies: Lahjakortin vaateliikkeeseen, Punkkupullon, Dolce gabbana the one hajun.
Lapsi 2v: Kirjoja, vaatteita, huopatossut, kaksi vauvaa, rattaat ja lelu lentokoneen. (näitä paketteja oli kuitenkin lähemmäs 20!!!)

Viimeksi muokattu:
Me ei ostella aikuisille mitään kun kaikkea on, mut poika sai, trukin ja pari koottavaa ukkoa jotain bionickle nimisiä.. vähän karamelliä, pari kirjaa..

Lökärit
Farkut
Bootsit
Moccamaster (miehen kanssa yhteinen)
Timanttikorvakorut mihin kuului 4timantin sormus.
Vyön (mitaltaa liian pieni :D )
Lahjakortin
Punaviiniglögiä :D
Paita
2x suklaata

Siinä mitä mä sain. Muksut sai niiiin paljon etten jaksa alkaa luettelemaan :D

Oli ihana joulu toivottavasti loppu pyhät menee yhtä hyvin :)

tyttö sai rattikelkan, lakanoita, barbababa-pyyhkeen, legoja ja baby bornin. mies paidan, dödön ja suklaata. itse taas sain toivomani & kipeästi tarvitsemani uuden lompakon (äitikulta oli vieläpä osannut ostaa violetin :heart:), epäillys-leffan ja tietysti suklaata "muok" niin ja isäni antoi meille molemmille miehen kanssa 100 e, meinasin omallani etsiä uudet talvissaappaat..

Viimeksi muokattu:
Poika 7v sai melkoisen kasan legoja, muutaman kirjan, vaatteita, bakuganeja, "muotipipon", wii-pelin, mukin, agenttikiikarit ja karkkia, siinä varmaankin lähes kaikki.:)

Tyttö 1,5v sai ihastuttavan kenkätalon (ihan hitti!), teepannu-talon, nukensängyn (vanha, puinen, oikein söpö!), siivousvälineet, astioita, nukenhoitotarvikkeita, pari pikkupehmoa, läjän vaatteita jne.
Kaikki oli mieluisia!

Minäkin olin ollut näköjään kiltti, tuli hemmottelurahaa, muumimuki-ja kulho, pari kirjaa (lasten suusta-juttuja) , lottoa pariksi kuukaudeksi, toivomani suklaarasia, paita, kynttilöitä, shampoo ja hoitoaine, laadukas kasvovoide, muumisakset, kaulakoru ja yksi ylitse muiden, aivan ihana Niiskuneiti-rannekello, ihanuutta!!<3

joululahjoja
Tyttö 5 v

Meikki- ja kampauspää
Tuhkimon vaunut
Zhuzhu-hamsteri
Little Pet Shop- tietokone
Lyhty
Kirja
Kylpytakki
Sukkia
Hanskat
Tehtäväkirja
Prinsessa-muki
Prinsessa-suihkushampoo
Kirja
Hello kitty-tossut
Muumi-lautapeli
Rahaa kummilta

Poka 3v

Make-rekka Duplo-pakkauksen
Salama-kylpytakin+karkkeja
Salama auto-kirjan
Zhuzhu-hamsterin
Pienen Make rekan+pikkuautoja
Lyhty
Hanskat
Kerrasto
Seinälappu
Suihkusaippua
Pipo
Autot-muki
Värityskirja
Pikku Traktori

Tyttö 9kk
Vauvan jonkin sortin soitin...on pakkauksessa vielä:D Meteliä ja melksettä riittää:D
Fisher Prise- puhelin
Fisher Prise- soiva lelu
Nukke
Hertan maailma-nukke
Nalle
Nokkamuki
2 pyjamaa
body+housut
sukkahousut
Tossut
villasukat

Itselleni sain sukat, mies sai itselleen myös. Yhteiseksi saatiin SodaStream, kaksi Teema- mukia toivomassamme värissä, 50€ rahaa, tuikkukippo, Lushin suihkupommi, vähän suklaata ja suolakidetuikku.

Veljen antama SodaStream ja siskon ostamat mukit olivat parhaimmat lahjat kyllä. <3

Kenelle?
Minä sain YSL:n Parisienne lahjapakkauksen jossa täyskokoinen Parisienne parfyymi ja matkakokoiset suihkugeeli ja vartalovoide. Pokka pitää etikettikirja ja Fazerin Nordic Berry konvehtirasia. Body shopin lahjapakkaus jossa kirsikka suihkugeeli ja kirsikka vartalovoi. Ai niin ja Johnny Cashin CD.

"Mimosa"
Itse sain kameran, joten uusi harrastus valokuvaaminen alkaa ja uusi makkari odottaa viimeistä silausta, joten pääsen toteuttamaan sisustusviettiäni. Mies sai kitaran ja karaokemikin, joten päästään pian duetossa laulamaan....

"elfie"
Poika 4v.

- Dino unilelun
- Playmobil 3184, 4076, Iso dinomaailma, Velociraptor paketti, triceratops poikasineen ja jotain muita lisäosia
- Brachiosaurus ja stegosaurus (muovisia mutta pehmeitä ja isohkoja)
- toy story -peli
- Slinky (koira toystory)
- Lautapeli tenavataiturit
- 2 erilaista pakkausta dinosauruksia
- Muumi dvd ja pyyhe
- Dinosauruksista kertova kirja
- Logiikkalinna
- Unicef-auto
- Pimeässä loistava dino-palapeli
- Unicef-puuhakirja
- Dinosaurus pakkaus, missä tehdään arkeologinen kaivaus ja etsitään velociraptor
- N niinkuin norsu (aakkospeli nimeä en muista)
- Toy story-pyjama
- Dino kuvioinen asu
- Savea ja värejä (tehdään varmaan dinoja)
- Koottava puinen Brachiosaurus (tämä meiltä vielä uupuikin)
Jotain muuta varmasti vielä, mutta en pysynyt enää kärryillä. Ai niin ja lisäksi xbox360 lisäosana Kinect. Osa lahjoista on vielä toisella puolen maata.

mulle ja miehelle: vaatteita, mikro, rahaa leffa- tai ravintolailtaan, petivaatteita, pyyhkeitä, arpoja, DVD:itä, karkkia...

lapsille (1v ja 2v): leikkihella+tarvikkeita, brio-junarata, nukensänky, nokkamukit, muumi- tyynyliinat, vaatteita iso kasa, fisher price-juna, muovirekka ja tila-auto, muumi-lasitaulut, onkipeli, muistipeli, Martti-DVD, kirjoja, pyyheklipsit....

Yhteistyössä