Mistä siis tietää onko älykäs.

• Viestiketjun aloittaja no mitä sitten
  • Ensimmäinen viesti
äiti 44 v
Niinhän se menee, että kunnon kalastajalla on pyydyksiä vähän siellä sun täällä. Kyllä jossain aina joku silli ui kiinni.
Mä olen lohi. En silli.

Yks jo iäkkäämpi lakimiehenretku (terkkuja vaan jos vonkaat täällä :) ) sanoi mulle aina että : "Lohi on niin hyvä kala että sitä kannattaa pyytää vaikka ei saisikaan." :)

Eikös ole romanttisesti sanottu naiselle?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22717812:
Mä olen lohi. En silli.

Yks jo iäkkäämpi lakimiehenretku (terkkuja vaan jos vonkaat täällä :) ) sanoi mulle aina että : "Lohi on niin hyvä kala että sitä kannattaa pyytää vaikka ei saisikaan." :)

:D Mun miehen mukaan taimenta kannattaa pyytää, vaikkei saisikaan. Taimenhan on kaiketi lohikala myös.

Mä olen lohi. En silli.

ihan hyvin sanottu. mutta entäs jos tykkää enemmän muikuista ?

äiti 44 v
Minäkin koen olevani maahanmuuttokriittinen, mutten kuitenkaan missään nimessä maahanmuuttovastainen. Älytöntä, että kotouttamistoimiin ei panosteta kunnolla. Älytöntä on myös, että suvaitsevaisuuden nimissä harrastetaan käänteistä rasismia. Tai että suomalaista (kristillispohjaista) perinnettä ei saa välittää eteenpäin peruskouluissa ja päiväkodeissa.
Muunmuassa somalit ja monet muslimit eivät yksinkertaisesti edes aijo sopeutua. He pitävät sopeutumista allahin pilkkana. Islaminvastaisena. On typeryyttä että tätä faktaa ei kyetä myöntämään, ettei aina ole kyse sopeuttamisen epäonnistumisesta.

YouTube - Göteborg - Viha, pelko ja paratiisi

Mä olen lohi. En silli.

Kalastajan ex-puolisona sanoisin, että tuo on pahinta scheissea mitä olen vähään aikaan kuullut :LOL:

äiti 44 v
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22717802:
no just kirjotin ettei kaikki ole päässy. on siellä varmaan muutama semmonenkin että en ole koskaan sanaa vaihtanu missään ketjussa tai edes yksityisviestiä laittanu..
No hittojako ne sitten sun kavereitas on?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22717817:
Muunmuassa somalit ja monet muslimit eivät yksinkertaisesti edes aijo sopeutua. He pitävät sopeutumista allahin pilkkana. Islaminvastaisena. On typeryyttä että tätä faktaa ei kyetä myöntämään, ettei aina ole kyse sopeuttamisen epäonnistumisesta.
Ei varmasti olekaan, siis kyse aina sopeuttamisen/ kotouttamisen epäonnistumisesta. On kuitenkin paljon myös sellaisia, jotka ihan oikeasti haluaisivat pärjätä ja elää länsimaisemmin, mutta se ei syystä tai toisesta onnistu. Ja toisaalta, on tehty niin maahanmuuttajille kuin kantasuomalaisillekin liian helpoksi vain heittäytyä yhteiskunnan varaan "joku muu maksaa".

äiti 44 v
No, yksinkertaistaen vaikka lainaan Jutta Urpilaista: Maassa maan tavalla.

Eli tietyille maahanmuuttajaryhmille sallitaan enemmän kuin kantasuomalaisille, jottei vaan saataisi rasistin leimaa.
No Urpilaiset ja kumppanit sanoo noin NYT kun pelkäävät paskajäykkänä PerSujen vaalivoittoa ja omaa romahdustaan. Yrittävät rauhoitella omia maahanmuuttokriittisiä äänestäjiään, että "kyllä meilläkin kriittisiä ollaan, äänestäkää vaan taas meitä".

äiti 44 v
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22717826:
jos ne haluaa olla. olkoot mun puolesta.
Lähinnä tarkoitinkin että miks kukaan HALUAA olla sun kaverisi jos ne eivät ole ikinä sulle sanaakaan sanoneet!?

Ehkä sitten jotain "naisellista hiljaista ihailua" mitä minä en hallitse enkä ymmärrä.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22717825:
No Urpilaiset ja kumppanit sanoo noin NYT kun pelkäävät paskajäykkänä PerSujen vaalivoittoa ja omaa romahdustaan. Yrittävät rauhoitella omia maahanmuuttokriittisiä äänestäjiään, että "kyllä meilläkin kriittisiä ollaan, äänestäkää vaan taas meitä".
No mutta PerSuthan tulevat voittamaan vaalit. Se taas jää nähtäväksi, kuinka pärjäävät vaalien jälkeen. Toisaalta, PerSujen äänestäjät saattavat jäädä kotiin, jos on vaikka huono sää.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22717830:
Lähinnä tarkoitinkin että miks kukaan HALUAA olla sun kaverisi jos ne eivät ole ikinä sulle sanaakaan sanoneet!?

Ehkä sitten jotain "naisellista hiljaista ihailua" mitä minä en hallitse enkä ymmärrä.
no sitten täytyy vastata näin..
mistä helevetistä mä sen voin tietää !!!

äiti 44 v
Ei ole ei, mä tosin olen vielä toistaiseksi sen toisen mainitsemasi puoleen kirjoissa.
Kokoomus? No eihän se että on jonkun puolueen kirjoissa tarkoita sitä että tuota puoluetta on äänestettävä.

Paleface soi tuossa taustalla, hyvät on sanat vaikka muut musiikilliset ansiot ovat vaatimattomammat.

Tosin Halla-ahon ja Ku Klux Klanin rinnastaminen on merkki laulun sanoittajan vähäisestä älystä.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22717838:
Paleface soi tuossa taustalla, hyvät on sanat vaikka muut musiikilliset ansiot ovat vaatimattomammat.

Tosin Halla-ahon ja Ku Klux Klanin rinnastaminen on merkki laulun sanoittajan vähäisestä älystä.
Mä en ole kuullut tuota laulua kuin kerran radiosta. Ei soiteta Groovella, vaikka Palefacen biisi onkin :D

Hei, ja hienosti päästiin taas takaisin aiheeseenkin :flower:

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä