V
"vieras"
Vieras
Eiköhän jokainen ihminen joka kärjistettynä on saanut peruskoulunsa päätökseen ja osaa elää itsenäistä elämää ole älykäs. Eri asia sitten kuka on niin älykäs, että voisi kutsua jo neroksi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Profetoiminen on tarkea alalaji, en tosin tiija mihin se sijoittuus tarkeysjrjstyksessa.
Siis....
ette kai ole tosissaan...
... että Beep olisi muka mies?!?!?!?!?!?!?!
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22716720:Itse pitäisin tuota pikemminkin hyvän itsetunnon kuin älykkyyden merkkinä![]()
^ Mitä väliä onko vai eikö? et kai sä ole seksistinen?
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22716720:Itse pitäisin tuota pikemminkin hyvän itsetunnon kuin älykkyyden merkkinä![]()
Mutta se, että uskaltaa olla väärässä ja myöntää sen, on silti hyvä, oli se sitten hyvää itsetuntoa tai älykkyyttä. Yleensä se ainakin lisää sydämen sivistystä ja nöyryyttä.
Nöyryys totuuden alttarilla on älyä. Voin olla väärässäkin.![]()
Mutta se, että uskaltaa olla väärässä ja myöntää sen, on silti hyvä, oli se sitten hyvää itsetuntoa tai älykkyyttä. Yleensä se ainakin lisää sydämen sivistystä ja nöyryyttä.
Nöyryys totuuden alttarilla on älyä. Voin olla väärässäkin.![]()
Onko älykkyys " ominaisuus" jota tulisi tavoitella, vai voisiko elämä olla tyydyttävämpää tyhmempänä?
Onko elämä älykkäänä mielekkäämpää? Vai onko se tuskallisempaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22716982:No, se on ihan varma, että inttävä ja kannastaan rikkumattomana pitävä ihminen ei anna itsestään fiksua kuvaa. Mutta tiedän objektiivisesti älykkäiksi määriteltyjä henkilöitä, jotka valitettavasti käyttäytyvät myös näin. Fuksina tai sinne päin tapailin erästä yliopiston tutkijaa, jolle koitui kunnia olla ensimmäinen ihminen, jonka jouduin toteamaan itseäni älykkäämmäksi. Olin tottunut voittamaan kaikki logiikkaa vaativat väittelyt, mutta tämä henkilö voitti lähes aina kiistamme. En voinut kuin myöntää olevani väärässä. Sen sijaan joskus huomasin hänen käyttäytyvän typerästi muiden ihmisten suhteen, inttävän yhdentekevistä asioista, vaikka hänen olisi pitänyt ymmärtää olevansa myös väärässä. Hän siis antoi itsestään välillä tyhmän kuvan, ja kuitenkin taustalla olivat vaikuttavat älylliset kyvyt. Väitteli hyvin hyvin nuorena tohtoriksi luonnontieteellisessä aineessa, eikä häntä muutenkaan pidetty ns. normi-ihmisenä. Mutta välillä hän käyttäytyi niin typerästi, että minua itseäni hävetti :saint: Sen jälkeen olen pysynyt kaukana itseäni huomattavasti älykkäämmistä ihmisistä, miellyttävintä on varsinkin parisuhteessa, jos osapuolien älykkyys on samalla tasolla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22717019:Muoks* siis ainakin siinä mielessä, että ihminen joka inttää ja pysyy jatkuvasti omassa kannassaan hinnalla millä hyvänsä, ei voi olla sosiaalisesti kovinkaan älykäs
Onko älykkyys " ominaisuus" jota tulisi tavoitella, vai voisiko elämä olla tyydyttävämpää tyhmempänä?
No enko saa yhtaan pitetta talla vastauksella.Olinko edes lahella?Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22716778:Profetoiminen EI ole ihmisen älykkyyden laji, sehän ei ole ihmisestä lähtöisin jos se on oikeaa ja aitoa.
No enko saa yhtaan pitetta talla vastauksella.Olinko edes lahella?
Onhan sitä kovin älyllisyyttä tänne koetettu ladata ( tuon sätin lisäksi, tietty) mutta onko varsinaisesti älykkyyttä vielä esiintynyt. Kuka tunnistaa?