Sinä jolla huolia ja murheita ~ rukouspyynnöt ( osa 2 )

[QUOTE="hei";22418682]Olen jo laittanut ketjuun tytärtäni koskevan rukouspyynnön. En muista olenko laittanut yhden vai kaksi. Mitään ilmeisesti ei ole enää tehtävissä. Mistään ei apua tule. On poliisilta, sos.työntekijältä, psykologilta, terveydenhoitajalta ja muutamalta muulta taholta yritetty, myös täältä. Mutta antaa olla, mitäpä minä enää välitän. Lapsi on pian 18 ja saa tehdä sen jälkeen mitä haluaa.[/QUOTE]

:hug:

[QUOTE="Alissa";22701082]Raskautuminen vaikeata. Nyt kohdusta leikattiin paljon isoja kiinnikkeitä. Ei tietoa vielä, onko leikkaus onnistunut. Voisitko joskus rukoilla mun puolesta?

Kiitos![/QUOTE]

Rukoilin nyt ja laitan sinut vihkooni.. jatkan muistamistasi.
:heart:
Älä huoli kaikki kyllä järjestyy :hug:

"Nilla"
Minulla on hankala raskaus ja muita terveyshuolia, joten toivoisin rukouspyyntöä perheelleni: nykyisille lapsilleni, omalle terveydelleni, sekä mahassa olevalle vauvalleni. Pelottaa niin, että jotain sattuu... Lisäksi toivoisin että saisimme mieheni kanssa voimia tähän kaikkeen.

[QUOTE="Nilla";22701717]Minulla on hankala raskaus ja muita terveyshuolia, joten toivoisin rukouspyyntöä perheelleni: nykyisille lapsilleni, omalle terveydelleni, sekä mahassa olevalle vauvalleni. Pelottaa niin, että jotain sattuu... Lisäksi toivoisin että saisimme mieheni kanssa voimia tähän kaikkeen.[/QUOTE]

Laitan sitkin vihkooni ja rukoilen puolestasi että pelkosi väistyisi ja tilalle tulisi rauha jonka vain Taivaan Isä voi sinulle antaa. Lisäksi iloa ja onnen tunnetta sinulle pyydän :)

Ymmarran tuon ,mutta Kuka rukoilee Sun kans tai Sun puolesta?
No tiedän että taustalla on muitakin uskovia jotka muistaa näitä ihmisiä rukouksin ja kyllä varmaan joku ihminen rukoilee välillä minunkin puolesta.
Kaikista tärkeintä on kuitenkin se että se mitä teen on Jumalan tahdon mukaista ja Hän antaa mulle voimaa ja apua tähän palvelustehtävään koska olen Hänen omansa.Se siunaus on automaatio vaikka kukaan ihminen ei puolestani rukoilisi. Miksi kysyt? :)

vierailija.
Jos vielä näät tänään tän, niin pyydän rukousapua. Tytär lähdössä ulkomaanmatkalle josta kaikki lähipiiri huolissaan. Tyttö sokeasti rakastunut ja kaikilla pelko että tyttö jää sinne. Mutta kukaan ei saa päätä käännettyä, on kääntymässä muslimiksi. Tyttöä viedään eli ulkomaalainen mies vie ja tyttö ihan tosi ei näe tosi seikkoja.

Kun joku ihme vielä tapahtuisi, kun päivät käy vähiin.

Kysyn vain ku Sina pidat tata "ministeria" ylla niin ajattelin etko itse pyyda ketaan rukoilemaan kanssasi? Ehkapa teet sen omassa seurassasi.
Mita uskontokuntaa edustat (ala takerru mun puutteeseen kutsua asioita niiden oikeilla nimilla)?

Jos vielä näät tänään tän, niin pyydän rukousapua. Tytär lähdössä ulkomaanmatkalle josta kaikki lähipiiri huolissaan. Tyttö sokeasti rakastunut ja kaikilla pelko että tyttö jää sinne. Mutta kukaan ei saa päätä käännettyä, on kääntymässä muslimiksi. Tyttöä viedään eli ulkomaalainen mies vie ja tyttö ihan tosi ei näe tosi seikkoja.

Muistan tämän sun pyyntösi jonka olet laittanut aiemmin.. Jatkan rukousta:hug:

Ihan uteliaisuudesta, onko tarkoitus siis rukoilla että tytär lakkaa rakastamasta vai että tytär ei vaihda kilpailevaan uskontokuntaan?

Kysyn vain ku Sina pidat tata "ministeria" ylla niin ajattelin etko itse pyyda ketaan rukoilemaan kanssasi? Ehkapa teet sen omassa seurassasi.
Mita uskontokuntaa edustat (ala takerru mun puutteeseen kutsua asioita niiden oikeilla nimilla)?
Olen pyytänytkin ja niiden ihmisten kanssa olemme yhdessä rukoilleet vihkossani olevien rukousaiheiden puolesta.
Tämä ketju täällä oli Jumalan antama idea siksi tämän ketjun tänne tein.
Kuulun Nokia Missio Churchiin. Se on kirkkokunta.

"sama"
Ihan uteliaisuudesta, onko tarkoitus siis rukoilla että tytär lakkaa rakastamasta vai että tytär ei vaihda kilpailevaan uskontokuntaan?
Rakastaa saa sitä me emme kiellä. Mutta tässä en voi kaikkea kertoa. Sen verran sanon, että tähän liittyy niin paljon epärehellisyyttä, valheita yms miehen osalta jota tyttö parka ei nyt ihan oikeasti huomaa. Mies on alkanut vaatia erinäisiä asioita, kuten suuria summia rahaa jne. Tyttö antaa anteeksi monia asioita miehelle ja on mielin kielin. Ja koska tytöllä ei ole seurustelusuhteita takana vaan ensimmäinen kyseessä.

"Maria"
Minulla on kova huoli omasta jaksamisestani. Tuntuu, että luhistun tämän taakan alle. Pelkään koko ajan kaikkea mahdollista, terveys- ja taloudellisia ongelmia ynnä muuta. Pelkään kaikenlaisia katastrofeja, pieniä ja isoja, enkä saa mielenrauhaa. Haluaisin vain pystyä hengähtämään ja nauttimaan kaikista hyvistä asioista, murehtimatta koko ajan kaikkea mahdollista.

Kiitos, että sain kertoa tämän.

"Marjo"
Rakkaan mieheni terveys on kamalassa vaarassa, toivottavasti tämä kaikki on vain säikähdystä. Lupaamme vaalia terveyttämme tuloksen jälkeen ja kiittää terveydestä ja elinpäivistä Jumalaa aina. Ainoa pyyntöni on että saamme olla terveitä ja saisimme pian mielenrauhan. Kiitos, rukoilisitko puolestani?

Yhteistyössä