Mä olin aika ylpeä lapsestani tänään :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiekuva kana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kiekuva kana

Aktiivinen jäsen
13.09.2010
1 798
0
36
4v leikki tänään 6v kaverinsa kanssa ja jossain vaiheessa tuli riitaa(tulee aina heille..) ja kaveri meni sohvalle möksöttään. En tiedä mistä riita tuli ja ajattelin että en puutu kun en sen paremmin tiedä kumman syy oli. Hetken aikaa kumpikin muhkuili omissa oloissaan ja sitten mun lapsi meni toisen luo ja pyysi anteeksi. Ja sitten he meni takaisin leikkimään.

Mä tulin tosi iloiseksi siitä, tuli sellainen olo että joku asia on mennyt perille.. :) Ja etenkin nyt kun kova uhmakuohunta on laantumaan päin.

Mulle tuli myös tänään ylpeä olo omasta kuopuksestani. Oltiin Hesburgerilla sillä välin, kun hänen 5 v. veljensä oli kaverin synttäreillä. Tämä 3-vuotias sai lastenaterian, mutta totesi heti, että hän ei ota lelua kun veljelle tulisi sitten paha mieli. Että osaa 3-vuotias hienosti ottaa toisen tunteet huomioon. Sovittiin sitten, että jätskin voi syödä, kun veli syö kuitenkin herkkuja synttäreillä :)

[QUOTE="era";22708427]Mulle tuli myös tänään ylpeä olo omasta kuopuksestani. Oltiin Hesburgerilla sillä välin, kun hänen 5 v. veljensä oli kaverin synttäreillä. Tämä 3-vuotias sai lastenaterian, mutta totesi heti, että hän ei ota lelua kun veljelle tulisi sitten paha mieli. Että osaa 3-vuotias hienosti ottaa toisen tunteet huomioon. Sovittiin sitten, että jätskin voi syödä, kun veli syö kuitenkin herkkuja synttäreillä :)[/QUOTE]

:) Kuullostipa kivalta :)

2v2kk kiukutteli kokoillan,esikoinen kysyi "miksi äiti on niin nyreenä?"
siihen 2v sanoi et "äiti on ihan kyllästynyt"
mitä sanoin "ikävää kun huudetaan ja kitistään kokoajan..."
johon pieni vastsi "en enään huuda"...Ja sitten silitti vielä kättäni ja sanoi "äitiä rakastan"...voi mun pientä kultamurua,ei ollut äiti enään nyreä.

Alkuperäinen kirjoittaja Meillä;22708638:
2v2kk kiukutteli kokoillan,esikoinen kysyi "miksi äiti on niin nyreenä?"
siihen 2v sanoi et "äiti on ihan kyllästynyt"
mitä sanoin "ikävää kun huudetaan ja kitistään kokoajan..."
johon pieni vastsi "en enään huuda"...Ja sitten silitti vielä kättäni ja sanoi "äitiä rakastan"...voi mun pientä kultamurua,ei ollut äiti enään nyreä.

Ihana :)

Yhteistyössä