huh huh mitä onnea ja auvoa onkaan ollut miehen talviloma :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
En mä tiedä mistä hitosta nyt kiikastaa, mutta me ollaan ihan älyttömästi tapeltu koko miehen loman ajan.

Heti kahtena ekana aamuna tuli riita jo aamiaispöydässä, eilen ja tänään illalla ollaan tapeltu....oliskohan vielä ollut muita riitoja...

Sanomattakin selvää että ihan naurettavista syistä on riitaa syntynyt ja voi elämä mua ottaa päähän.

Onneks tuo äijä lähtee taas maanantaina töihin, jos vaikka helppais vähän :kieh:

Lisään vielä että yhden yön oltiin miehen vanhempien luona ja yhden yön mies oli veljensä luona. Eli oikeestaan joka päivä ollaan jostain tapeltu kun vaan saman katon alla ollaan oltu :/

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
En mä tiedä mistä hitosta nyt kiikastaa, mutta me ollaan ihan älyttömästi tapeltu koko miehen loman ajan.

Heti kahtena ekana aamuna tuli riita jo aamiaispöydässä, eilen ja tänään illalla ollaan tapeltu....oliskohan vielä ollut muita riitoja...

Sanomattakin selvää että ihan naurettavista syistä on riitaa syntynyt ja voi elämä mua ottaa päähän.

Onneks tuo äijä lähtee taas maanantaina töihin, jos vaikka helppais vähän :kieh:

No meillä on aikas rauhallista - mutta mies onkin töissä tosi pitkiä päiviä ja joka päivä... ; D

Alkuperäinen kirjoittaja Bishkek Drama Theater:
Kuulostaa jotenkin niin tutulta. Mutta menee useimmiten ohi. Meillä ainakin ne riidan syyt oli jotain ihan muuta kuin mistä ne riidat syntyivät.

No jostain nyt kiikastaa koska nuo riidanaiheet on oikeesti ollut ihan naurettavia. Ja useimmiten mies on vetänyt herneet nenäänsä jostain älyttömästä ja sitten mulla on mennyt hermot.

Eli nyt ei oo ees mun raskaushormoneissa syy, vaan miehellä on jostain helvetin syystä pinna piukeena... :headwall: :headwall:

Meillä taas iskee kriisi aina, kun mies lähtee töihin.
On opiskellut pari vuotta ja työt alkaa kesäkuussa. Tää kuukaus satunnaisia keikkahommia lukuunottamatta on vapaata. Ja hyvin menee nyt, mutta voi kun se kesäkuu tulee niin johan räjähtää taas... Ainaki pari päivää tulee oleen yhtä sotaa :/

Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:
Meillä taas iskee kriisi aina, kun mies lähtee töihin.
On opiskellut pari vuotta ja työt alkaa kesäkuussa. Tää kuukaus satunnaisia keikkahommia lukuunottamatta on vapaata. Ja hyvin menee nyt, mutta voi kun se kesäkuu tulee niin johan räjähtää taas... Ainaki pari päivää tulee oleen yhtä sotaa :/

Ihan persiistä tuollainenkin :/ . Mä en oo koskaan seurannut että onko meidän riitelyssä jotain säännönmukaisuutta. Mä tuiskahtelen milloin mistäkin ja miehestä kasvaa yks iso mulkero kun sen mieltä painaa joku.

No, ans kattoo helppaako tuo miehen töihin palaaminen vai jatkuuko tämä sama saakelin vääntäminen. Ja mitä tuokaan kesäloma tullessaan :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja onnellinen lomailija:
Tuollaista tuntuu useilla olevan lomat, viikonloput ja pitkät pyhät, ikävää!

No meillä ei yleensä ole, mutta kaipa sitä täytyy välillä vääntää.

Mies tuli just hieromaan sovintoa ja sanoi ettei olla aikoihin tapeltu ja että hyvä tapella nyt ennen kuin vauva syntyy :D

Joo meilläki riidellään aina sillon kun on yhteinen viikonloppuvapaa ja kesälomat menee samalla kaavalla. Kauhulla ootan ensi kesän lomia kun vuosi sitten oli viittä vaille että lähetään eri suuntiin... :(

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Joskus odotukset lomaa kohtaan on niin suuret, että sitten tulee stressiä ja vihaiseksi.

Mä tuossa kyselin mieheltä että mikä häntä kiristää, mutta ei osannut sanoa mikä. Kaipa sitä vaan täytyy välillä päästellä höyryjä =). No, jospa huominen menis ihan ilman riitaa koko päivä :D

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Joo meilläki riidellään aina sillon kun on yhteinen viikonloppuvapaa ja kesälomat menee samalla kaavalla. Kauhulla ootan ensi kesän lomia kun vuosi sitten oli viittä vaille että lähetään eri suuntiin... :(

Voi ei :( . Toivottavasti tämä kesä menis paremmin.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Joskus odotukset lomaa kohtaan on niin suuret, että sitten tulee stressiä ja vihaiseksi.

Peesailen tätä.
Varsinkin minä vetäsen heposti herneet nenuun, jos rupeaa näyttämään siltä, että se olen minä joka koko miehen/yhteisen loman ajan hoidan mukuloita ja kotia ja mies vetää lonkkaa koneen ääressä. Tai että mies tekee vain ne "helpot ja kivat" hommat lasten kanssa. Ja mulle jää se paskaosuus.

Yhteistyössä