pakko myöntää että mä olin tänään otettu:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kastari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kastari

Vieras
Mein mutsi sai tänään pienimuotoisen raivarin, kun ei taas ollut mukamas tyytyväinen mun tekosiin (mitä se hänelle kuuluu mitä elämälläni päätän tehdä)

Tiuskaisi mulle sitten kiukkuisena, että sä se et jumaliste kasva varmaan koskaan aikuiseksi :whistle:

:D kiitti! Se on mun tarkoituksenikin.. Mä otin kommentin kyllä kehuna, enkä haukkuna.

Musta kauniimmin ei voi sanoa. Mä kun olen luullut että olen viimeisen vuoden aikana tullut niin tiukkapipoksi, että....

Mukava huomata, että en sitä olekkaan. Mä en haluisikaan kasvaa jäkättäväksi, kalkkiintuneeksi kotirouvaksi :whistle:

Hymyilin kauniisti äidille ja ilmoitin kuinka otettu olen hänen kommentistaan.. Mutsi meni hämilleen ja suuttui vielä enempi..
Kiva kiusata välillä vanhusta ;)

Meillä on toisenlainen ongelma äitini kanssa, se kiintyy pikkasen liikaa lapsen lapsiinsa!!!

Ensin se kiinty veljeni poikaan ihan liikaa, se ottaa kaiken henkilökohtaisesti, esim jos sitä ei pyydetä hoitamaan poikaa vaan esim: toinen mummo tulee..

Nyt se suunnittelee että se vois hoitaa poikaani viikonloput jos menen töihin, sanoin sille et kyllä mieheni (pojan isä) hoitaa, kun on vapaalla viikonlopun. Niin siihen äitini että ei ne miehet..

Kyllä meillä ainakin "NE MIEHET" hoitaa ihan mielellään.. ehkä se oli silleen ennen kun naiset eivät olleet kodin ulkopuolella töissä!!
Naiset hoitivat lapset ja miehet toivat ruoan pöytään..