Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22701681:Mutta mitä näillä on väliä?
Minä vain hykertelen jos näen itsestäni ilkeän aloituksen(ja olen nähnytkin). Ei tulisi mieleenikään niistä pahastua, päinvastoin
Miksi te muut suhtaudutte näihin ilkeisiin aloituksiin toisin?
Ihmiset on erilaisia ja jokaisella on oikeus loukkaantua. Ei koulukiusaamistakaan voi ohittaa sillä, että kiusatun vain pitäisi sietää sitä. Tällä palstalla on paljon koulukiusaajiin verrattavissa olevia aikuisia ihmisiä. Jotkut kirjoittavat täällä paljon itsestään, näyttävät kuvansa ja ovat aitoja itsejään niin toki silloin loukkaantuu persoonaansa kohdistuvista loukkauksista helpommin. On ihan eri asia kirjoittaa harmaana/tunnistamattomasti.
Mua on myös palstailuaikana haukuttu erittäin paljon, tehty loukkaavia aloituksia yms. Ne ei oikeastaan ole häirinneet mua. Mulla on tosi vahva itsetunto enkä loukkaannu siitä, mitä palstalaiset esim. ulkonäöstäni ajattelevat. Ei silti tulisi mieleenkään olettaa, ettei ketään voisi olla mua herkempi sellaisissa asioissa. Enemmän mua häiritsee se, kun toisia haukutaan. Jos joku ilkeilee mulle, se ärsyttää lähinnä siksi, että harmittaa ihmisen ilkeys. Ei siksi, että loukkaantuisin siitä henkilökohtaisesti.
Muoks, eräs minua paljon haukkunut henkilö pyysi jopa myöhemmin anteeksi käytöstään.
Viimeksi muokattu: