Mistä tietää, onko älykäs?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Jos on tarvetta haukkua jotain ihmistä jatkuvasti, ei itsellä ole kyllä kaikki kunnossa. Kukaan elämäänsä tyytyväinen, normaalin empatiakyvyn omaava ihminen ei koe tarvetta sellaista tehdä. Syynä voi olla oma paha olo, kateus tms. Eipä sillä syyllä nyt niin väliä ole.

Niin, eihän tässä alkuperäistä aihetta ole kuin sivuttu.

Eilen tai toissapäivänä täällä taisi olla erillinen ketju siitä seitsemästä älykkyyden osa-alueesta, ncm muistaakseni tähän ketjuun linkitti kuvan jossa olivat samat seistemän ja kaksi päälle. Oli muuten hyvä, jos sitä kautta saisi testattua niin monellakohan "viisaalla" palstalaisella olisi yhtä hyvät pisteet kuin mitä ovat omien sanojensa mukaan näistä normitesteistä saaneet :whistle:

Kukaan Tripodin haukkumista ei ole tainnut olla sulle kateellinen, ilkeitä on olleet myöskin jotkut ihan muut (heidän kateudestaan en tiedä). Ulkonäöstäkään ei ole puhunut muistaakseni kuin Tripod. Kateuskortti tais myös olla eniten sun ja Tripodin puolelta heitetty.. Ei ole sun puudeli kyllä nyt kovin hyvää työtä tehnyt :saint:

Ja oikeesti en usko että sait heitettyä tän tähän kateusasiaan, taas. Kerro ihan rehellisesti, kuvitteletko sä kaikkien jotka ovat sulle millään tavalla (omasta mielestäsi tai oikeasti) ilkeitä, olevan vain kateellisia? Että ilkeä ei voi olla muuten?

En tietenkään kuvittele. Mutta joidenkin sitten taas kuvittelen. Jotkut voivat olla kateellisia jo pelkästään siitä, että jotain vaikka sanotaan kivaksi, silloin, jos se omasta mielestä ei ole kiva.
Esimerkiksi sinun en kuvittele olevan mikään kade, koska ei varmasti olisi mitään syytä semmoiseen.

Tarkoitin oikeasti sellaista, että kun mulla on ollut harmaita kärpäsiä aika paljon joka ketjussa räkyttämässä (mikä on onneksi vähentynyt yli 50%) niin en keksi oikeasti, että mikä ihmistä siihen ajaa, silloinkin, kun en vastaa niille mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja `''´;22701600:
Tämä minullakin pisti heti silmään, mutta ajattelin katsella muiden reaktioita.

No, mä vastasin, niinkuin asia mielestäni oli. Ja olin oikeassa, juuri se asia ärsytti monia, että sanoin niin.

Jos on tarvetta haukkua jotain ihmistä jatkuvasti, ei itsellä ole kyllä kaikki kunnossa. Kukaan elämäänsä tyytyväinen, normaalin empatiakyvyn omaava ihminen ei koe tarvetta sellaista tehdä. Syynä voi olla oma paha olo, kateus tms. Eipä sillä syyllä nyt niin väliä ole.

Ei sellaisellakaan ihmisellä kyllä ole kaikki itsetunnossa tai muualla ihan ok joka kokee että kaikki ovat koko ajan jostain hänelle kateellisia tai ilkeitä tai yrittävät loukata tai satuttaa tms. Pari (onneksi) entistä tuttua ovat tällaisia ihan tosielämässä olleet ja se on kyllä pelottavaa :D

Se on kyllä oikeesti aika luihun näköinen jätkä.. En yhtään tykkää, en koko tyypistä mutta en myöskään ulkoisesta habituksesta. Ihan jo erilaiset silmät tai suu voisi muuttaa paljon, mutta tuo on kyllä yäk.

Riippuu vähän kuvasta. Joissain kuvissa (se eka tässä ketjussa) oli musta hottis -kuva, se toka taas ei. Ja ihmisenä, hmm... En voisi tuntea seksuaalista vetovoimaa häntä kohtaan.

Mikäköhän seksuaali minä sitten olen, kun mua yleensä huvittaa tai raivostuttaa miesten lepertely-yritykset? Yleensä siis. Tulee tässä kyllä jokunen kerta mieleen, jolloin olen ollut sulana.

Minä olen varmaan sitten piilo-VHM koska minä inhoan yli kaiken kaikkea lepertelyä ja lähinnä suutun tai/tai moukaroin limanuljaskan sanallisesti jos joku erehtyy lähestymään lepertelytaktiikalla.

Ei tule yhtään ainoaa kertaa mieleen ikinä jolloin olisin lepertelyn edessä sulanut.

Ei sellaisellakaan ihmisellä kyllä ole kaikki itsetunnossa tai muualla ihan ok joka kokee että kaikki ovat koko ajan jostain hänelle kateellisia tai ilkeitä tai yrittävät loukata tai satuttaa tms. Pari (onneksi) entistä tuttua ovat tällaisia ihan tosielämässä olleet ja se on kyllä pelottavaa :D

No tarkotitsä tätä jotenkin mulle? Mä en koko ajan koe silleen. Oikeassa elämässä tuskin koskaan. Mutta täällä on erilaista. Enkä mä tarkota edes ketään normaalia palstalaista. Syy, miksi mä sanoin tytsille tosta kateudesta, ei ollut se, että halusin kertoa tytsille että mulle ollaan kateita, vaan halusin kertoa, että kun sanoin niin, se oli asia, joka tuntui muita ärsyttävän eniten.

No kyllä hän on saanut tosi ilkeitä kommentteja usein, olen nähnyt yhden törkeän hänestä tehdyn aloituksenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22701649:
Minä olen varmaan sitten piilo-VHM koska minä inhoan yli kaiken kaikkea lepertelyä ja lähinnä suutun tai/tai moukaroin limanuljaskan sanallisesti jos joku erehtyy lähestymään lepertelytaktiikalla.

Ei tule yhtään ainoaa kertaa mieleen ikinä jolloin olisin lepertelyn edessä sulanut.

Ei niitä henkilöitä mullakaan kyllä kovin montaa ole ollut.

Riippuu vähän kuvasta. Joissain kuvissa (se eka tässä ketjussa) oli musta hottis -kuva, se toka taas ei. Ja ihmisenä, hmm... En voisi tuntea seksuaalista vetovoimaa häntä kohtaan.

Mulla tulee aina sellainen lievä inhoreaktio kun näen sen lärvän jossain, oli se sitten kuva tai haastattelu. Hymykin on niin teennäinen ja sen näköinen että taustalla pyörii ajatukset eliminoitavista :kieh:

No kyllä hän on saanut tosi ilkeitä kommentteja usein, olen nähnyt yhden törkeän hänestä tehdyn aloituksenkin.

Mutta mitä näillä on väliä?

Minä vain hykertelen jos näen itsestäni ilkeän aloituksen :D (ja olen nähnytkin). Ei tulisi mieleenikään niistä pahastua, päinvastoin :)

Miksi te muut suhtaudutte näihin ilkeisiin aloituksiin toisin?

No tarkotitsä tätä jotenkin mulle? Mä en koko ajan koe silleen. Oikeassa elämässä tuskin koskaan. Mutta täällä on erilaista. Enkä mä tarkota edes ketään normaalia palstalaista. Syy, miksi mä sanoin tytsille tosta kateudesta, ei ollut se, että halusin kertoa tytsille että mulle ollaan kateita, vaan halusin kertoa, että kun sanoin niin, se oli asia, joka tuntui muita ärsyttävän eniten.

En, ihan kaikki ei pyöri sun ympärilläsi. Totta on että susta tulee välillä vähän samanlainen kuva, mutta et sä ihan niin häiriintyneeltä ainakaan vielä ole vaikuttanut :)

Eli siis rautalangasta; lotlista tuli tämä mieleen kyllä, mutta en todellakaan tarkoittanut häntä vaan tällaisia ihmisiä ihan oikeasti on jotka on todella neuroottisia asiasta eikä se ole yhtään sen terveempää (vielä vähemmän oikeastaan) kuin jatkuva vittuilu ja kiusaaminen.

Mä en oo jaksanut tähän kommentoida ennen tätä, olen repeillyt täällä ihan itsekseni :D

tt teki Tieteen Kuvalehden "älykkyystestin" pari vuotta sitten, teki uudestaan ja uudestaan, kunnes tuli joku hieno lukema. Sen jälkeen on pitänyt itseään älykkäänä. Häntä ei hetkauta se, ettei kukaan ko testin tehneistä ole saanut alle sataa.

Itse olen tämän ketjun myötä ruvennut miettimään, että olisiko tuo sittenkin todella taitava provo? :D Niin idioottimaisia juttuja suoltaa. Ei kukaan _voi_ olla noin yksinkertainen, eihän?

Tytsin sanoihin vedoten, olet kateellinen, kun sun äo ei ole samalla tasolla vaan alempi.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22701681:
Mutta mitä näillä on väliä?

Minä vain hykertelen jos näen itsestäni ilkeän aloituksen :D (ja olen nähnytkin). Ei tulisi mieleenikään niistä pahastua, päinvastoin :)

Miksi te muut suhtaudutte näihin ilkeisiin aloituksiin toisin?

Eikö se nyt ole selvää? Jotkut tarvitsevat/haluavat enemmän muiden ihmisten suosiota ja hyväksyntää kuin toiset.

Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22695738:
En ole vakipalstailijoita, joten nyt tarvitsen hiukan muiden apua: onko tämä tt harvinaisen yksinkertainen, vai onko tämä tyhmän teeskentely jotain sisäpiirihuumoria? Sosiaalinen älykkyyteni ei riitä asian päättelyyn...

Kuka tämä tt oikein on?

Vai onko sinun älysi hieman hataralla pohjalla, kun et vaan ymmärrä..

Ei niitä henkilöitä mullakaan kyllä kovin montaa ole ollut.

No ei varmaankaan.

Kun joutuu sellaisen aivottoman lepertelyn kohteeksi niin ei osaa hetkeen päättää, kumpi on pahempi. Sekö että mies on tyhmä vaiko se, että mies pitää sinua/minua tyhmänä.

Minä tiedän omat vahvuuteni ja heikkouteni. Jos minua kehutaan tai minulle sanotaan kohteliaisuus, jonka olen ansainnut, minä kiitän toki ja olen hyvilläni. Mutta jos minulle tullaan sopertamaan jotain öuokatonta kakkelia mikä ampuu joka suunnasta yli tai ali niin minä otan lisäkierroksia.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22701720:
No ei varmaankaan.

Kun joutuu sellaisen aivottoman lepertelyn kohteeksi niin ei osaa hetkeen päättää, kumpi on pahempi. Sekö että mies on tyhmä vaiko se, että mies pitää sinua/minua tyhmänä.

Minä tiedän omat vahvuuteni ja heikkouteni. Jos minua kehutaan tai minulle sanotaan kohteliaisuus, jonka olen ansainnut, minä kiitän toki ja olen hyvilläni. Mutta jos minulle tullaan sopertamaan jotain öuokatonta kakkelia mikä ampuu joka suunnasta yli tai ali niin minä otan lisäkierroksia.

öuokatonta = luokatonta

Korjattava näin kun en ole musta.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä