Kirppispinotus!

mä olen hinnotellut ihan perus hm bodeja esim 3 eurolla kappale ja hyvin on menneet kaupaksi. kun on rinnuksessa söpö pikku tikrun kuva tms, niin aina joku sen tykkää ostaa :)
joo,voip olla että mun hinnat on korkeita, mutta toisaalta mä teen myös hyvää tiliä.( ai mut sehän tais olla kans yks synti, et ei anna puoli-ilmatteeks vain hyvä sydämisyyttään, vaan kehtaa hakee itteelleenkin vähä voittoo ;) )
Mä en laske perusbodyiksi sellaisia, joissa on juurikin joku kuva. Siis vaikka se tikru, tai Hello Kitty :) Ja mun mielestä sillä kirppispöydällä kyllä saa tienata, sillä kyllähän siihen kuluu aikaa, vaivaa ja bensaa, kun sitä pitää yllä :D
 
Pojalle ensi vuodeksi monot (5e). Nimiä kengistä löytyy kahdet mutta naarmuista päätellen ei oo todellakaan himohiihtäjiä lapsukaiset olleet :) Ovat todella hyvässä kunnossa.

Kolme peliä muksulle yhteensä 15e. Pari vanhempaa 2000-luvun alun "vuoden peliä" ja yksi matikkapeli. Viimeinen taitaa mennä extempore muksun joulukalenteriin. Meillä on in yhteenlasku ja vähennyslaskupelit.
Monot sait kyllä edukkaasti. Meilläkin on käytetyt monot. Viime vuonna niitä käytettiin varmaan sen 5 kertaa, joten eipä ne meilläkään hirmuisesti kulutukseen joutuneet. Likan kengänkoko on edelleen sama ja monot näyttivät passaavan vielä tällekin vuodelle, jotta jospa vaikka tulisi sitten 5 lisäkäyttökertaa :D
 
[QUOTE="vasta";22689234]oli kirpparilla lindexin (joo,on ne vatteet söpöjä) vauvan vaatteita esim. 56 potkuhousut 15e :O tosi, boditkin 6-7e. Sillähän hintaa saa jo lindexiltä uusia haettua :/ ehkä se on hyvä täällä tuppukylässä laittaa korkeat hinnat tuommosille vaatteille kun ei oo lindexiä mailla halmeilla..[/QUOTE]

Mä kanssa luulen, että pääpiirteittäin täällä saa Henkkamaukkaa ja Lindexiä edukkaasti, kun ne löytyy läheltä. Mutta nykyään Lindexiäkin saa netistä, josko se hieman tasottais teidänkin hintatasoa :)
 
Kävin Uffissa kun pitäs löytää vanha kirjoneulepaita jonka mä sitten huovutan ja teen pari juttua....mut 10e semmosesta vanuneesta ja nukkasesta paidasta :O kyllä mä ymmärrän, että vanha on vanha mut en mä 10e maksa kyllä semmosesta....mistä mä löydän semmosen??
 
Kävin Uffissa kun pitäs löytää vanha kirjoneulepaita jonka mä sitten huovutan ja teen pari juttua....mut 10e semmosesta vanuneesta ja nukkasesta paidasta :O kyllä mä ymmärrän, että vanha on vanha mut en mä 10e maksa kyllä semmosesta....mistä mä löydän semmosen??
Hyllykirppikseltä varmaan löytyy...ja melkolailla edukkaampaan hintaan :)

Mulla tulee noita huopuneita pautoja aina sillointällöin, kun tyhmänä paan villapaitoja kuuteenkymppiin...ei ne mahdu sen jälkeen enää edes mein taaperolle :ashamed:
 
Mä löysin kerrankin tosi kivoja juttuja tällä viikolla :)

Tytölle:
Fireflyn vaaleanpunaiset kengät 2,5 euroa
Name It toppaliivi 2 euroa
Ruskovillan villapuku 8 euroa

Pojalle:
Exit toppaliivi 4 euroa
Gantin t-paita 1 euro
Gantin neule 3 euroa
useita benettonin paitoja 2 euroa kpl
Ruskovillan villapuku 8 euroa
Bogin housut 2 euroa
Ihanat Hennesin gargo housut 1 euro
Legon kauluspaita 2 euroa

Ja kaikki oli melkein uudenveroisessa kunnossa. Ja tietty melkein samasta pöydästä kaikki...
 
Hyllykirppikseltä varmaan löytyy...ja melkolailla edukkaampaan hintaan :)
Mulla tulee noita huopuneita pautoja aina sillointällöin, kun tyhmänä paan villapaitoja kuuteenkymppiin...ei ne mahdu sen jälkeen enää edes mein taaperolle :ashamed:
Mun ei ole tarkotus ihan miniksi niitä kutistaa mut jos vaikka vähän huopuis, et saisin tehtyä ideani...
 
Mä löysin kerrankin tosi kivoja juttuja tällä viikolla :)

Tytölle:
Fireflyn vaaleanpunaiset kengät 2,5 euroa
Name It toppaliivi 2 euroa
Ruskovillan villapuku 8 euroa

Pojalle:
Exit toppaliivi 4 euroa
Gantin t-paita 1 euro
Gantin neule 3 euroa
useita benettonin paitoja 2 euroa kpl
Ruskovillan villapuku 8 euroa
Bogin housut 2 euroa
Ihanat Hennesin gargo housut 1 euro
Legon kauluspaita 2 euroa

Ja kaikki oli melkein uudenveroisessa kunnossa. Ja tietty melkein samasta pöydästä kaikki...
Melko edukkaasti olet saanut mm Ganttia :)
 
"myy"
Chefillä on kyllä aina hyviä löytöjä kirpparilta(seuraan blogiasi:) .sanoin isännällekkin,että kun menen seuraavan kerran Turkuun,niin lyöttäydyn Chefin mukaan kirppikselle,kun tekee mahtavia löytöjä aina...(älä pelkää:meiltä on Turkuun 600km,joten en ihan huomenna etsi sua käsiini:)
 
[QUOTE="myy";22690786]Chefillä on kyllä aina hyviä löytöjä kirpparilta(seuraan blogiasi:) .sanoin isännällekkin,että kun menen seuraavan kerran Turkuun,niin lyöttäydyn Chefin mukaan kirppikselle,kun tekee mahtavia löytöjä aina...(älä pelkää:meiltä on Turkuun 600km,joten en ihan huomenna etsi sua käsiini:)[/QUOTE]

En mä pelkää, kun tuskin sä mua purematta nielet :) Mä ihan mielelläni kirppistelen välillä jonkun kanssa, joten kyllä mulle seura kelpaa :D
 

Yhteistyössä