Valtteriin een mielellään lähtis...Mistä Helsingistä kannattais ottaa kirpparipöytä et sais nimenomaan noita lastenvaatteita menee?
Mä en laske perusbodyiksi sellaisia, joissa on juurikin joku kuva. Siis vaikka se tikru, tai Hello Kitty Ja mun mielestä sillä kirppispöydällä kyllä saa tienata, sillä kyllähän siihen kuluu aikaa, vaivaa ja bensaa, kun sitä pitää yllämä olen hinnotellut ihan perus hm bodeja esim 3 eurolla kappale ja hyvin on menneet kaupaksi. kun on rinnuksessa söpö pikku tikrun kuva tms, niin aina joku sen tykkää ostaa
joo,voip olla että mun hinnat on korkeita, mutta toisaalta mä teen myös hyvää tiliä.( ai mut sehän tais olla kans yks synti, et ei anna puoli-ilmatteeks vain hyvä sydämisyyttään, vaan kehtaa hakee itteelleenkin vähä voittoo )
Monot sait kyllä edukkaasti. Meilläkin on käytetyt monot. Viime vuonna niitä käytettiin varmaan sen 5 kertaa, joten eipä ne meilläkään hirmuisesti kulutukseen joutuneet. Likan kengänkoko on edelleen sama ja monot näyttivät passaavan vielä tällekin vuodelle, jotta jospa vaikka tulisi sitten 5 lisäkäyttökertaaPojalle ensi vuodeksi monot (5e). Nimiä kengistä löytyy kahdet mutta naarmuista päätellen ei oo todellakaan himohiihtäjiä lapsukaiset olleet Ovat todella hyvässä kunnossa.
Kolme peliä muksulle yhteensä 15e. Pari vanhempaa 2000-luvun alun "vuoden peliä" ja yksi matikkapeli. Viimeinen taitaa mennä extempore muksun joulukalenteriin. Meillä on in yhteenlasku ja vähennyslaskupelit.
Kiitos. Tyttö sitä jo sovitteli ja tykkäsi siitä itsekin kovastichef, ihana tuo villakangastakki 140cm
Hyllykirppikseltä varmaan löytyy...ja melkolailla edukkaampaan hintaanKävin Uffissa kun pitäs löytää vanha kirjoneulepaita jonka mä sitten huovutan ja teen pari juttua....mut 10e semmosesta vanuneesta ja nukkasesta paidasta :O kyllä mä ymmärrän, että vanha on vanha mut en mä 10e maksa kyllä semmosesta....mistä mä löydän semmosen??
Mun ei ole tarkotus ihan miniksi niitä kutistaa mut jos vaikka vähän huopuis, et saisin tehtyä ideani...Hyllykirppikseltä varmaan löytyy...ja melkolailla edukkaampaan hintaan
Mulla tulee noita huopuneita pautoja aina sillointällöin, kun tyhmänä paan villapaitoja kuuteenkymppiin...ei ne mahdu sen jälkeen enää edes mein taaperolle :ashamed:
Melko edukkaasti olet saanut mm GanttiaMä löysin kerrankin tosi kivoja juttuja tällä viikolla
Tytölle:
Fireflyn vaaleanpunaiset kengät 2,5 euroa
Name It toppaliivi 2 euroa
Ruskovillan villapuku 8 euroa
Pojalle:
Exit toppaliivi 4 euroa
Gantin t-paita 1 euro
Gantin neule 3 euroa
useita benettonin paitoja 2 euroa kpl
Ruskovillan villapuku 8 euroa
Bogin housut 2 euroa
Ihanat Hennesin gargo housut 1 euro
Legon kauluspaita 2 euroa
Ja kaikki oli melkein uudenveroisessa kunnossa. Ja tietty melkein samasta pöydästä kaikki...
Mä kävin syksyllä myymässä lasten vaatteet Vekarakirppiksellä ja hyvin meni kaupaksi. Sitä siis suosittelen. Espoon puolella Akseli on tosi hyvä, mutta siellä on aika hurja tuo pöytävuokra. Toisaalta asiakkaita käy paljon.Mistä Helsingistä kannattais ottaa kirpparipöytä et sais nimenomaan noita lastenvaatteita menee?
Mulla ei nyt oo kuvia mut viimesimmät ois
-Partylite lumihiutale tuikkukippo 3,5e
-Pingu dvd 1,5e
-Disneyn Walle kirja 1e
Sulla on kyllä aina aivan ihania ja halpoja löytöjä
Onko vielä kaupan tuo hiutale tuikkukippo