[QUOTE="lapseton";22673072]Mutta miksi silti laittaa ihmiselle, johon ei ole mitään yhteyttä pitänyt vuosiin yks kaks sitten joulukortti, kun on saanut lapsen? Eikö olisi voinut olla laittamatta ja säästänyt nekin rahat johonkin Tutteliin tai vastaavaan? Pitääkö se kaikille mainostaa? Samantien voitte varmaan laittaa vaikka koko asuinalueen postilaatikoihinkin "ihanat jouluiset kuvat" lapsistanne. Tai samantien koko kaupungille, painattaa Hesarin pääsivulle tms.
Mitäs lapsen saanut voi tajuta siitä miten paljon lapset satuttavat, kun sellaista ei itse saa. Ja kyllä, käyn lapsettomuusklinikan psykologillakin puhumassa ja hänen mielestään nämä ovat aivan normaaleja reaktioita ja tuntemuksia. Mutta eihän lapsen saanut voi tajuta sitä surua ja tuskaa sydämessä, minkä lapsen kaipuu ja ainaiset pettymykset aiheuttavat muitten lisääntyessä tuosta noin vain.[/QUOTE]
Mun teksti oli hiukan sekava, mutta mä kyllä ymmärrän sun tunteitas melko hyvin. Itse olen joskus samantapaisia tuntemuksia joutunut läpikäymään.
Mielelläni otan edelleen kuvakortteja marsuista, koirista ja hevososta, vaikka mulla astma onkin.