Nähtävästi olen sekoittanut sinut johonkin toiseen. Nytpähän tiedän.Millä palstalla?
No en kyllä mitään tiimarin kortteja kovin kauniina pidäkkään. Mutta monista kaupoista saa kyllä ihan hienoja ja jouluisia kortteja, joita on kiva laittaa seinälle/näkyville. Ja jos tuo valokuvakortti on nätti/hyvin toteutettu ovat ne aivan ihania, mutta valitettavan usein niissä on vain joku turpea, harvahiuksinen, räkänokkainen tihrusilmä-vauva tonttulakki päässä... ja tämä näky on yleensä vain niistä omista vanhemmista aivan äärettömän söpö.Mitä kaameampaa niissä on, kuin esim. joissakin tusinakorteissa? Itseasiassa, mä harvoin edes katson kortteja sen paremmin (toki kuvakortit ja erilaisemmat kortit tulee katsottua tarkemmin), mutta kyllä mä keskityn siihen joulutervehdykseen.
Millaisia kortteja muuten itse lähetit?Ehkä olen tässä asiassa itsekäs. Mutta ei kaikki voi tykätä kaikesta. Eikö se ole vähän kummallista, että koska on joulu niin kaikesta saamastaan pitää tykätä? En tykkää kortista ja sanon sen ääneen, te toivotatte paskaa joulua koska luultavasti haukuin sen mistä sinä pidät. Mutta minä olen itsekäs
Okei.
En ainakaan niitä valokuvakortteja...Millaisia kortteja muuten itse lähetit?
Hei kuule, könyäpä sieltä luolastasi päivänvaloon ja havahdu siihen faktaan, että sielu ei asu kuvissa, vaikka jossain maailman kolkassa ehkä vielä niin uskotaankin. Siltä kannalta katsottuna tuollainen vaivannäkö on aika turhaa.Minä aina silppuan pieneksi silpuksi, sotken kuulakärkikynällä silmien kohdat tunnistamattomaksi ja nakkaan takkaan.
Ei tosiaan kiinnosta toisten äpärät!
Ajattelin käydä tämän myös livenä tänä jouluna. Voin raportoida tänne, kuin kävi.Alkuperäinen kirjoittaja eikä;22672649:Popparit esiin!
Tämä keskustelu pitäisi käydä ihan livenä!
Ja pipari poikittain perseessä.Tonttulakit tiukalla
Sä kun olet niin kova mimmi niin mitäs jos veisit rohkeasti asian loppuun ja ilmoita tämä sama sen **tanan kakaran typerille vanhemmille, että idiootit osaavat olla myöhempinä jouluina lähettämättä sulle kuvakortteja?En vaan käsitä miksi välittäisin jonkun lapsen naamasta joulukortissa, onpa jouluista, jee ja ihanaa. Kiinnostaa ihan hirveästi miltä lapsesi nykyään näyttää.
Not.
Vaikka aloittajan teksti oli ehkä hiukan kiihkomielinen, niin mielestäni on todella typerää, että osa kirjoittajista ei ilmeisesti osaa sanoa itse käsiteltävään asiaan yhtään mitään, joten tyytyy sitten vain haukkumaan kirjoittajia.Mä en ole koskaan tykännyt ap:sta, harvinaisen veemäinen ihminen
mahdat olla todella suosittu sen keskustelun jälkeen jos niille kortin lähettäneille henkilöille sen sanot.. mutta sitä mä kyllä suosittelinkin tuossa aiemmassa viestissä.. loppuu se ärsyyntyminen ihan pysyvästi asiastaAjattelin käydä tämän myös livenä tänä jouluna. Voin raportoida tänne, kuin kävi.
Sä vaikutat kyllä niin vittumaiselta ihmiseltä että aika yksinäistä varmasti on. Ja niin kuin onkin kun hyvän viihteen takia pitää täällä istua. Surullista. Mutta sitä saa mitä tilaa.Ajattelin käydä tämän myös livenä tänä jouluna. Voin raportoida tänne, kuin kävi.