Mistä saan kuumaa ja kiihkeää seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ongelma tämäkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ongelma tämäkin

Vieras
Eli ollaan miehen kans oltu reilu 10v yhdessä, lapsia 2 (5v ja 2,5v). Meidän halut ei oikein kohtaa. Mies haluaa ehkä kerran viikossa ja mä haluisin päivittäin. Tässä alkaa olla jo hieman epätoivoa ilmassa, ku ei aina jaksais tyytyä vaan omaan onneensakaan vaan ois aivan ihanaa saada kuumaa ja kiihkeetä seksiä, mielellään säännöllisesti.

Mun pitää vissiin hommata joku rattopoika tai jotain? Mut ei se sekään oo oikein, vai?

Mun ystävällä on sama ongelma ja molemmat ollaan ku pistoksissa, kun ei saa kotoota. Ja tiedetään, ettei tää nyt mikään maatakaatava ongelma ole ja vois valittaa paljon pahemmastaki. Mut mua tää rassaa ja ressaa.

Jos mies on ollut haluton aina, niin tilanteen olis pitänyt olla ap:n tiedossa jo pitkään. Jos muutos on tullut yhtäkkiä, mä miettisin että miksi? Mitä on tapahtunut?

Jotenki tuntuu, et se vaan aattelee omaa napaansa koko ajan ja jos hän saa eka niin se ei jaksa/viitti/halua jatkaa, et myös mäkin saisin! Tää on musta aika perseestä! Okei, mä en oo mikään helppo enkä saa hetkessä ja vaadin aikaa, mut ois kiva, et toinen näkis ne munkin tarpeet kunnolla ja haluis tyydyttää ne!

[QUOTE="a p";22671212]Jotenki tuntuu, et se vaan aattelee omaa napaansa koko ajan ja jos hän saa eka niin se ei jaksa/viitti/halua jatkaa, et myös mäkin saisin! Tää on musta aika perseestä! Okei, mä en oo mikään helppo enkä saa hetkessä ja vaadin aikaa, mut ois kiva, et toinen näkis ne munkin tarpeet kunnolla ja haluis tyydyttää ne![/QUOTE]

Jokainen pitäköön ihan itse huolta omista orkuistansa.

[QUOTE="a p";22671624]No kerro tilantees niin päivitell'ään yhdessä :)[/QUOTE]

Koska minulla ei ole vaimoa en saa ollenkaan seksiä, eli tilanteeni on vielä pahempi kuin sinun. Voisimme auttaa toinen toisiamme.

[QUOTE="päätön";22671681]Koska minulla ei ole vaimoa en saa ollenkaan seksiä, eli tilanteeni on vielä pahempi kuin sinun. Voisimme auttaa toinen toisiamme.[/QUOTE]

No niin, missäs nähdään?

Alkuperäinen kirjoittaja ongelma tämäkin;22671072:
Eli ollaan miehen kans oltu reilu 10v yhdessä, lapsia 2 (5v ja 2,5v). Meidän halut ei oikein kohtaa. Mies haluaa ehkä kerran viikossa ja mä haluisin päivittäin. Tässä alkaa olla jo hieman epätoivoa ilmassa, ku ei aina jaksais tyytyä vaan omaan onneensakaan vaan ois aivan ihanaa saada kuumaa ja kiihkeetä seksiä, mielellään säännöllisesti.

Mun pitää vissiin hommata joku rattopoika tai jotain? Mut ei se sekään oo oikein, vai?

Mun ystävällä on sama ongelma ja molemmat ollaan ku pistoksissa, kun ei saa kotoota. Ja tiedetään, ettei tää nyt mikään maatakaatava ongelma ole ja vois valittaa paljon pahemmastaki. Mut mua tää rassaa ja ressaa.

Teidän kannattaa opetella ystävättären kanssa nauttimaan toisistanne.

[QUOTE="vieras";22671844]Teidän kannattaa opetella ystävättären kanssa nauttimaan toisistanne.[/QUOTE]

Voi kuule tätä me ollaanki jo mietitty ihan tosissamme :) Oisko se väärin?

[QUOTE="a p";22671871]Voi kuule tätä me ollaanki jo mietitty ihan tosissamme :) Oisko se väärin?[/QUOTE]

Ei tod. Paljon emmän väärin on se, että joudutte kärsimään puutteesta.

Yhteistyössä