Luise Keskinen
Alle lujaa.Onks tää ketju nyt siis kuollut vihdoinkin?
Ainakin se nousi ylös.
Alle lujaa.Onks tää ketju nyt siis kuollut vihdoinkin?
Kiihotuitko sä niin että se nousi? Onko ollut sen eteenottamisen kanssa ongelmaa?Alle lujaa.
Ainakin se nousi ylös.
No ei se sentään yksinkeskustelu minultakaan suju Vaikka silloin tietenkin kun itse kysyy ja itse vastaa niin erimielisyyksiä ei isommin pääse syntymään...Ala lopeta palstamaalailua.
On kiva lukea juttuja ja Sina oot yks mun heroin.
En minä oikein usko, siis että olisin. Vielä. Mutta jonain päivänä olen. Siitä olen melko varma.jumalakasitys: yksioikea jumala ja paljon sivujumalia, mutta ne sivujumalat ei oikeen kauntaa.
svujumalat on kaytannollisia loruissa ja kalajutuissa.
Kuule Sina voit ihanhyvin olla ylhaalta uudestisyntynyt, en oo tosin siita ihan vaema.
Ihan ehta ja alkuperäinen.Uskis, oletko se alkuperainen "uskis"?
Älä äiti! Kyllä mä koitin tuohon Jehnnyn kysymykseen vastata, mutta ei ottanut oikein tulta enää alleen. Mä sit jo luovutin .Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22661894:No heipat!
Tulin just pitemmältä reissulta kotiin ja koneelle katsomaan mitä tässä ketjussa on tapahtunut ja vähän köyhältähän tämä aikaansannos täällä näyttää...
Ja muutenkin uusien ketjujen aiheet näkyvät olevan melko aneemisia.
Joko se häätyy koko palstailu lopettaa?
Tästä vaan heräsi epäily sun kotiseudustasiAlkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22661894:Joko se häätyy koko palstailu lopettaa?
Oletko zxz? Oletko sinäkin mustunut? Milloin?Kristitty.
Kauntaa on sana count. Ei kauntaa =merkitykseton
se on fingilskaa
Sina tiijat kuka mie oon. oon tavalliseti harmajana.
No et sinä kovin kauaa Algoma ole ollut! Tehän olette täällä ihan riehaantuneet kun mä olin jokusen päivän poissa! Aletaan ihan holtittomasti mustua!!!! Kohta minäkin olen joku "Black Mama"Joo ,mutta oon tavalliseti zxz
No veikkaa mikä seutu tulisi kysymykseen.Tästä vaan heräsi epäily sun kotiseudustasi
Haluatko ihan että julkisesti alan veikkailemaan ? Mitenkäs muutenkaan... Oisko tuota Peräpohjolaa?Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22662092:No veikkaa mikä seutu tulisi kysymykseen.
Ainoastaan 144000 käsittäväjumalakasitys: yksioikea jumala ja paljon sivujumalia, mutta ne sivujumalat ei oikeen kauntaa.
svujumalat on kaytannollisia loruissa ja kalajutuissa.
Kuule Sina voit ihanhyvin olla ylhaalta uudestisyntynyt, en oo tosin siita ihan vaema.
Senkun vaan. Olen asunut niin ympäri Suomea elämäni aikana että ei minua murteen perusteella "kiinni" saadaHaluatko ihan että julkisesti alan veikkailemaan ? Mitenkäs muutenkaan... Oisko tuota Peräpohjolaa?
Joo, mutta tuo ei ole kristillinen näkemys vaan harhaoppinen jehovalainen näkemys.Ainoastaan 144000 käsittävä
pieni lauma menee taivaaseen
ja hallitsee Kristuksen kanssa
Nuo 144000 ovat syntyneet
uudelleen Jumalan hengellisiksi
pojiksi
Mutta osuiko tuo veikkaukseni yhdeksi niistä paikoista ?Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22668870:Senkun vaan. Olen asunut niin ympäri Suomea elämäni aikana että ei minua murteen perusteella "kiinni" saada
Ehkä osui, ehkä ei.Mutta osuiko tuo veikkaukseni yhdeksi niistä paikoista ?
Hei, mut käräytettiin tuolla toisessa ketjussa ja todettiin kuulemma selvästi sinuun ihastuneeksi! Mitäs siihen sanot? Eikä ne pitäneet tätä meidän nettisuhdetta enää minään "sisarellisena" tai "veljellisenä" Ainakaan siis mun puolelta.Hei "sonette20"
Mihin loputjehovat ja muut uskovat menevat/joutuvat?